Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » Forgotten Children/Vergessene Kinder

Why I wrote it (Tc, but no story)

19 jan 2010 - 17:50

220

3

252



Forgotten Children/Vergessene Kinder

Wat is het verhaal achter het lied?
'Goh, dat weet ik nog goed. Tijdens een tour hebben we ook eens opgetreden in een weeshuis in Romenië en wat ik daar gezien heb, dat heeft mij zo diep geraakt!! Die kindjes hadden echt niets meer!! Geen ouders, geen fatsoenlijke kleren, geen lekker eten, geen liefde, sommige hadden wel nog het geluk dat ze een broer of zus daar hadden, maar dat was ook alles. Die kinderen zaten daar met veel te veel in een klein huisje alsof ze daar gedropt zaten en niet meer naar hen werd omgekeken. Ik heb me daar echt nog een week slecht van gevoeld en uiteindelijk een liedje overschreven. We zijn op het einde van die tour nog terug naar dat weeshuis geweest om dat liedje dat we speciaal voor die kinderen hadden geschreven voor hen te zingen. We hebben spelletjes gespeelt met hen en het voelde goed om hen te zien lachen.

Wat was Tom's eerste reactie?
'Nadat hij de tekst gelezen had heeft hij me meteen geknuffelt. Hij dacht dat hij de enige was die het zo voelde maar toen bleek dat ik het ook voelde, voelden we nog meer dat we bij elkaar hoorde en hij zei me toen: 'Later adopteren we iemand van daar.' En dat meende hij en zijn we nog steeds van plan!!''


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 11 dec 2009 - 20:07:
Aah, dat is vet lief! ^^
En dat liedje is ook zoooo ongelooflijk mooi Ö
x.


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 2 nov 2009 - 14:06:
verder echt leuk/mooi verzonen


jorinloveth
jorinloveth zei op 18 okt 2009 - 13:15:
VERDER!!!!!!!