Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *4*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

17 okt 2009 - 11:23

295

7

343



*4*

"Goed, iemand suggesties?" "Het is een ster, drugs zal wel niet ver weg zijn. "Oke, ga vragen welke drugs hij gebruikt." Ze staan recht en gaan mijn kantoor uit.

[Cameron pov]
Ik ga met Chase ge kamer van de patiënt binnen en zie daar een vroegere patiënt en zijn broer zitten. Bij hen zit nog een jongen met lang bruin haar die ik ook al eerder zag. "Hé, hoe gaat het met je?" Vraag ik Bill, de vroegere patiënt. "Ik ben oke, bedankt." "Wat doe je hier eigenlijk?" "Gustav is de drummer van onze band." Zegt hij terwijl hij naar de jongen in het bed, die dus Gustav blijkt te heten, wijst. "En ik was hier toch met Tom." Ik knik en zie dat Chase ongeduldig staat te wachte tot dit gesprek eindelijk voorbij is. Ik ga naast hem staan en we kijken naar Gustav. "Gebruik je drugs?" "Tuurlijk!" WAT?!!" Roepen Tom, Bill en die jongen naast hen tegelijk. "Duh, weet je wat voor een kick dat muziek me geeft?" "Oh, op die nmanier." "We bedoelen échte drugs. Cocaïne ofzo." "Nee." "Een van jullie? Vraagt Chase aan de drie jongens in de zetel. Alledrie schudden ze hun hoofd. "Goed, dan moeten we een nieuwe theorie gaan bedenken."


[Wilson pov]
Ik loop door de gang en zie Cuddy net in de lift stappen. Ik loop ook naar de lift toe, duw de deur terug open en stap ook in de lift. Beiden zeggen we niets en de deur gaat dicht. "Je geeft House 25 euro opslag omdat hij zijn winterjas draagt?!" "Nee, ik,... Draagt hij zijn winterjas?" "Ja." Ze zucht en d lift stopt. De deur gaat open en ze loopt in de richting van het kantoor van House terwijl ik naar mijn kantoor ga.

[Reactiess??]

Ik weet dat deze crap is...


Reacties:

1 2

chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:33:
Who hoe en Wilson is gewoon ownent


chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:33:
Who hoe en Wilson is gewoon ownent


SunShine
SunShine zei op 2 dec 2009 - 21:10:
Ohjah, en die opmerking van Gus:
DAAAAAAAAL! ^^

Goed; die moest er ook nog even uit ='D
x.


SunShine
SunShine zei op 2 dec 2009 - 21:09:
Haha, dat wordt weer een leuke discussie tussen Cuddy en House! ='D
Goh, je schrijft echt leuke verhaaltjes! ^^
Love it, love it, love iiit! ^^

xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 18 okt 2009 - 23:46:
No crap!
Ik hartje dit! :'D
Gustav is echt droog x'3

Weiter? -kijkt lief-
Xx.