Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » 2 Hearts, 1 Heartbeat {TwincesT} [16+] » 2 hearts, 1 heartbeat {twincest} [1]

2 Hearts, 1 Heartbeat {TwincesT} [16+]

17 okt 2009 - 12:50

508

5

314



2 hearts, 1 heartbeat {twincest} [1]

Ik probeer deze TC zo origineel mogelijk te maken, ookal is dat best moeilijk omdat heel veel mensen er over schrijven. wat ik leuk vind trouwens, want toen dacht ik nou ik kan ook mijn eigen fantasie misschien gebruiken voor een eigen story(A)

Pov Tom


Bill en de andere gasten van onze band zitten bij huize Kaulitz op de bank. Het is al best laat, maar niemand is moe. Iedereen zit met spanning te wachten wat er nu gaat komen. Gelukkig zijn mam en Gordon uit vanavond en hebben we daar geen last van. Dat zou er nog eens bij moeten komen, een moeder die alles ziet wat we uitspoken. Nee, thanks!
Gustav kwam met het idiote idee om een weddenschap te sluiten, maar geen gewone weddenschap. Nee het moest iets zijn waar het moeilijk was om van te winnen. Nou dat heeft Gustav dan ook gedaan. Gay porno films huren en dan kijken wie het, het langste vol zou houden. Wie bedenkt nou zo iets? Nou ja, Gerog stemde in om geen mietje te lijken. Bill, ja Bill dat is een ander verhaal die heeft namelijk toegegeven dat hij op jongens valt en ik heb het volledig geaccepteerd net als de rest van de band. Maar dat betekend niet dat ik het nou zo lekker vind. Maar goed achter blijven kon ik natuurlijk ook niet! Dus stemde we in en nu zitten we hier op de bank. Eindelijk staat Gustav op en loopt naar de DVD speler. Het kan maar zo snel mogelijk voor bij zijn, niet? Maar goed hij loopt dus naar de DVD speler en haalt de eerste DVD uit het tasje dat voor ons op tafel ligt. Ik kijk naar het hoesje in Gustav's hand en word een beetje misselijk. Dat hier mensen geil van kunnen worden! Gustav stopt de DVD in de speler en klikt op PLAY. Ik ga maar goed zitten en bereid me voor op de komende uren gay sex. Bill kijkt voor mijn mening iets te enthousiast en Georg kijkt de andere kant op. Gustav komt naast mij op de bank zitten en staart naar het scherm. Bill zit tegen mijn knieën op de grond en Georg zit het zelfde bij Gustav. Zo zitten we meestal film te kijken. Ik weet dat Bill het altijd prettig vind om zo tegen mij aan te zitten, het liefste zit hij naast mij op de bank met een arm om hem heen. Maar dat vind ik nu niet z'n goed plan eigenlijk. De film begint en 2 jongens lopen over een verlaten bos pad. De jongens worden steeds handtastelijker en beginnen elkaar te zoenen. Ik draai even mijn gezicht van het TV scherm en haal diep adem. Kom op Tom je kan het. Na een tijdje ga ik toch maar eens goed kijken en ik moet toegeven die jongens zijn zo slecht nog niet! Ik schrik van mijzelf en verband die gedachten gelijk uit mijn hoofd. Na de eerste DVD staat Georg op en haalt flesjes bier uit de koelkast.
'Hier, voor als je het niet meer aan kan,' lacht hij en geeft ons een biertje.
Lachend drinken we van onze bier en gaan klaar zitten voor de tweede DVD. Ik moet het vol zien te houden!


Ik wil graag weten of het goed is dus willen jullie alsje reacties plaatsen


Reacties:


beertje
beertje zei op 10 maart 2013 - 17:18:
haha


cocoloco
cocoloco zei op 17 okt 2009 - 17:33:
nou deze is toch redelijk orgineel! ik heb er een eerder gelezen dat ze per ongeluk langs gayporn zapte en er gewoon gewillig naar keken maar deze is echt TE droog! en die weddenschap hoe kom je er op!!! laat ff weten wanneer je een nieuw hoofdstuk hebt! ik vind m echt goed!!


RNN
RNN zei op 17 okt 2009 - 17:17:
Hahah, geweldig.
Bill kijkt voor mijn mening iets te enthousiast

Hahahah XD



Juliette
Juliette zei op 17 okt 2009 - 15:03:
Jaaa, het is goed<3
Dus ik plaats een reactie
Nee het is echt goed
En ik heb nog geen Twincest gelezen die zo gaat dus is gelukt orgineel te zijn
Snel door<3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 17 okt 2009 - 13:06:
tuurlijk is dit verhaaltje goed!!!

Snel verder!!!!