Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking backwards.. [Bandcest] » 19. Breaking ups and harsh goodbye's..

Walking backwards.. [Bandcest]

18 okt 2009 - 16:49

1020

3

347



19. Breaking ups and harsh goodbye's..

X

X

De opvolgende dagen zaten vol met gemaakt geluk.

Het was een beetje zoals de zomer voor Strify vertrok; Romeo, Shin, Yu, Luminor, Jet, Strify en ik, een beetje hangen in de stad als vrienden. Maar Strify en ik waren aan het doen alsof er niks aan de hand was, net als Shin en Yu. We probeerden allemaal om de onaangenaamheid van de situatie te beperken, maar we faalden verschrikkelijk. Ik probeerde te vergeten dat ik nog steeds bij Jake was en ik keek in Strify’s ogen, elke kans die ik had.

Op maandag werd ik wakker met een glimlach op mijn gezicht.

Het was nu echt meivakantie.

Strify was een geluksvogel, dat zijn school in Berlijn hem 2 weken vakantie gaf in plaats van 1. Ik was ook blij en verdrietig omdat ik wakker werd met een sms van Jake op mijn telefoon; hij zei dat hij me miste en dat hij vandaag om 2 uur weer thuis was.

Dus het begin van mijn dag begon met het verpesten van mijn middag. Strify sliep bij Luminor die nacht en ik had hem verteld dat ik me slecht voelde over het vreemdgaan.

Strify vertelde me dat Jake te nichterig was voor me en dat ik iemand nodig had met een ruggengraat en een smaak voor chocola.

Hij is gewoon jaloers, gevoelloze chocoholic.

Toen half 3 voorbij ging werd ik gebeld door Jake.

“Hey!”¯ Groette hij mij door over de telefoon.

“Hey, Jake.”¯ Zei ik, proberend niet schuldig of verdrietig te klinken.

“Ik ben thuis. Kom je?”¯ Vroeg hij mij. Jake was zo schattig soms.

“Ja, ik ben er zo.”¯ Zei ik. Ik hing op, stuurde een sms naar Shin, Yu, Romeo, Luminor en Strify om hun te vertellen dat ik het vandaag uit ging maken met Jake en deed daarna mijn mobiel uit. Daarna reed ik naar Jake’s huis met het gevoel van schuld en duizeligheid. Ik wilde het niet uitmaken met Jake.

Nee.

Ik wilde het uitmaken met Jake.

Ik wilde hem alleen niet zien huilen.

Ik arriveerde en klopte op de voordeur. Tom liet me binnen, en ik probeerde blij te klinken om hem te zien. Ik heb hem nooit echt leren kennen zoals Romeo en Yu. Ik liep naar Jake’s kamer en klopte op de deur. Ik liet mezelf binnen en zag dat Jake op zijn bed zitten, over zijn koffer gebogen. Hij sprong op toen hij me zag.

“Kiro!!”¯ Roep hij en hij knuffelde me. De unieke geur van Jake drong mijn neus in. Ik slikte. Dit ging moeilijker worden dan gedacht.

“Hey, Jake.”¯ Zei ik. “We moeten praten.”¯ Jake liet me los en keek naar me, verwarring zichtbaar in zijn prachtige, zwart omlijnde bruine ogen. Ik liet hem op het bed zitten en pakte zijn bureaustoel.

“Jake, toen je weg was, hebben Strify en Syn een ruzie gehad en Strify vroeg me of ik hem bij de begraafplaats op kwam halen. Ik bracht hem mee naar huis en.. heb met hem geslapen.”¯ Mompelde ik. Ik zag Jake’s hart uit elkaar vallen.

“Wat?”¯ Vroeg hij me, alsof hij het verkeerd had gehoord.

“Het spijt me, Jake.”¯ Mompelde ik. “Ik ben nog steeds verliefd opâ€ “

“Zeg zijn naam niet.”¯ Zei Jake. “Zeg alsjeblieft zijn naam niet.”¯ Zei hij met een gebroken stem. Ik ging naast hem op bed zitten en hield hem vast. Jake huilde op mijn schouder.

“Waarom?”¯ Vroeg hij mij. Ik had geen antwoord voor hem, hij bleef me maar vragen waarom.

Waarom was ik nog steeds verliefd op Strify? Waarom had ik seks met hem? Waarom vroeg Strify me om hem op te halen? Waarom en ik vreemdgegaan?

Waarom was hij weer bedrogen?

Ik voelde een stukje van meself doodgaan. Jake’s laatste liefde had hem bedrogen, en ik deed precies hetzelfde. Ik was een verschrikkelijk persoon.

Nee, ik telde niet eens meer als persoon; ik was een groen stukje slijm op de bodem van een vijver omdat ik dit Jake aan doe. Ik was niks meer dan een stukje kauwgom onder mijn schoen omdat ik Jake hier weer doorheen laat gaan. Ik had het kunnen voorkomen, maar ik was gewoon te egoïstisch.

“het spijt me..”¯ Mompelde ik. “Ik weet dat dat niks verandert, hoeveel ik me ook verontschuldig, niks kan wissen wat ik heb gedaan.”¯ Zei ik. “Ik verdien je niet Jake, en jij verdient zeker beter dan mij, of haar.”¯ Zei ik tegen hem. Ik liet Jake naar me kijken. Zijn make-up was een zooitje, zijn chocolade bruine ogen waren aan het glimmen van de tranen en ik voelde ook tranen over mijn gezicht rollen.

“Je hebt iemand nodig die niet dezelfde fout als ik maak.”¯ Zei ik. Jake snikte en ik omhelsde hem. Ik hield hem vast voor een tijd. Alles dat ik weet is dat ik hem vasthield tot hij ophield met huilen. Toen Jake me los liet, stond ik op.

“Ik ga nu.”¯ Zei ik tegen hem. Ik draaide me om naar de deur toen ik hem hoorde spreken.

“Kan ik een laatste zoen krijgen?”¯ Vroeg hij. “Voor je voor altijd uit mijn leven loopt?”¯ Vroeg Jake. Ik draaide me om en keek naar hem.

Ik wist dat ik niet verliefd op hem was.

Maar ik wist ook dat ik zijn laatste verzoek niet af ging slaan.

Ik liep weer naar hem toe en hij stond op terwijl ik liep. Ik reikte naar boven om zijn gezicht aan te raken, zijn perfecte wangen en zachte huid. Ik keek in zijn ogen en veegde zijn laatste tranen weg. Daarna stond ik op mijn tenen en drukte mijn lippen op de zijne. Ik sloot mijn ogen terwijl Jake zijn armen om mijn onderrug sloeg. Ik kuste hem langzaam; mijn lippen bewegend tegen de zijne.

Een geen-tong-open-mond gepassioneerde zoen.

Toen we scheidden, ademde Jake diep door zijn mond en keek weg.

“Vaarwel, Jake”¯ Zei ik tegen hem. Ik liep zijn kamer stilletjes uit. Ik liep door de hal naar de voordeur, naar mijn auto. Ik startte de motor en probeerde niet aan Jake te denken, die me vanuit zijn kamerraam nakeek toen ik wegreed van zijn huis.

En zelfs al deed het me pijn om dat Jake aan te doen, een nieuw gevoel van opluchting vulde mijn lichaam. Ik was eindelijk vrij om samen te zijn met degene van wie ik echt hield.

X

X


Reacties:


TwinVampire
TwinVampire zei op 25 okt 2009 - 18:28:
Ik vind het zielig voor Jake maar Kiro past gewoon bij Strify dat kan niet anders
Op naar het laatste hoodstuk jammer genoeg
Xxx


Waardigheid
Waardigheid zei op 18 okt 2009 - 8:37:
WHAT!!
Nog maar 1 deel hierna ?
*huilt*


BliebX
BliebX zei op 17 okt 2009 - 18:43:
Aww *heeft medelijde met Jake*
Hij lijkt me best wel lief x']
ghehe
nja...
tis alleen niet slim vn Kliertje dat ie
vreemd ging >.<

maar, maar, maar, ik wil meer!
Want ik wil Yu/Shin *happy*
yeah,
volgende hoofdstuk?! Snel?! =D

xxxx <3