Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » 2 Hearts, 1 Heartbeat {TwincesT} [16+] » 2 hearts, 1 heartbeat {twincest} [3]

2 Hearts, 1 Heartbeat {TwincesT} [16+]

17 okt 2009 - 17:47

230

0

242



2 hearts, 1 heartbeat {twincest} [3]

Pov Tom


Ik merk dat ik te veel gedronken heb, mijn gedachten kloppen niet meer met alles wat ik doe en door mijn hele lichaam trekt een warme gloed. Eigenlijk zijn die films zo slecht nog niet. Die gedachte zorgt er voor dat er iets hard word in mijn broek en geschrokken kijk naar beneden. Shit, ik krijg een stijve. Nee he, dat meen je niet! Ik heb zin om het hele huis bij elkaar te schelden, maar hou me in voor mijn broertje die nog steeds voor mij zit. Ik word weer wat rustiger en ga wat beter zitten. Bill gaat gelijk overeind zitten en wrijft pijnlijk over zijn stijve rug. Die moet daar toch helemaal niet lekker zitten? Ik vraag het hem en hij knikt, waarna hij opstaat en aan de andere kant van de bank wil gaan zitten. Voor dat ik eigenlijk in de gaten heb wat ik aan het doen ben, trek ik hem tegen mij aan.

Ik sla mijn armen beschermend om hem heen en voel zijn heerlijk lichaamswarmte tegen de mijne. Ik weet niet of het door de alcohol komt of omdat ik ineens op mijn broertje geil, maar ik geniet er van hem tegen mij aan te hebben liggen. Hopelijk is het mijn eerste gedachten! Ik ben wel Tom Kaulitz, de meiden verslinder. Die valt niet op jongens en vooral niet op zijn eigen tweelingbroertje!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.