Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Il Divo » Roem, Rijkdom of Liefde (deel 1) » Proloog

Roem, Rijkdom of Liefde (deel 1)

15 nov 2008 - 14:12

383

4

303



Proloog

Serra Young was de 17 jarige jongste dochter van succesvolle ouders. Vader David Young beheerd verscheidene hotels en moeder Christina was de trotse eigenares van ‘Young Industries’, een bedrijf voor aanstormend jong talent.
Serra had 2 oudere zussen, de tweeling May en June, omdat ze precies tussen de maanden Mei en Juni geboren waren. Ze waren 22 jaar en studeerden beiden Psychologie aan een universiteit in Europa.
Als laatste was er de oudste en enige zoon Adam, van 28 jaar. Hij werkte hard als advocaat en was serieus aan het nadenken om rechter te worden.
Serra was als jongste dochter de enige die nog thuis woonde en werd daarom ook verschrikkelijk verwend.
De Young's woonden in een Landhuis met een enorm stuk landgoed eromheen, nabijgelegen aan Beverly Hills. Ze hadden een apart huis van 2 verdiepingen laten bouwen voor het personeel wat s’nachts aanwezig was. Alleen hun Personal Assistant Phillip woonde bij de Youngs in huis.
Phillip was een goed uitziende man van 57 jaar en werkte al 27 jaar voor David Young.
Phillip werd op 2 manieren behandeld. Als er een feest, een bijeenkomst of een plechtigheid was, week hij geen moment van de zijde van één van de Young's. Hij moest radicaal doen wat hem werd opgedragen. Maar tijdens de rustige momenten op ‘Young Mansion’, zoals het werd genoemd, werd hij meer beschouwd als familie.
Hoewel elk gezinslid zijn eigen butler had, deed Phillip zelf heel veel dingen voor dochter Serra. Hij bracht haar bijna overal zelf heen in plaats van de chauffeur.
Serra was enorm pienter voor haar leeftijd en vaak alleen, maar dat hinderde haar niet. Nu het zomervakantie was, ging Serra er vaak op uit richting de gewone steden. Weg van de glitter en glamour en kon ze in een park uren genieten bij het zien van spelende kinderen, een echtpaar dat hand in hand een wandelingetje maakte, of een paar vriendinnen dat stiekem en giechelend een voorbijlopende jongen nakeken.
Ze verlangde enorm naar het leven dat haar oudere zussen leidden. May en June konden vanwege hun studie niet vaak langskomen, maar als ze er waren, hadden ze enorm veel leuke en spannende dingen te vertellen.
Vaak als Serra één van die verhalen over de telefoon hoorde, verlangde ze nog meer naar die vrijheid dan ooit. Zo ook deze dag…


Reacties:


Serra zei op 16 nov 2008 - 15:11:
leuk! Dank je wel lieve Angel


AngelXTH zei op 16 nov 2008 - 15:08:
supper!!! ik ga verderlezen hoor!


Serra zei op 15 nov 2008 - 20:19:
dank je wel whippedcream

Het is heel leuk hoor , al zeg ik het zelf
Mocht het ooit een keer (met andere namen uiteraard) uitkomen, heb ik in í­éder geval 25 mensen wie me boek(je) zullen kopen

Liefs van Serra


WhippedCream
WhippedCream zei op 15 nov 2008 - 15:18:
Lijkt me leuk ,,
heb nu alleen even niet de tijd om verder te lezen,, maar dat doe ik nog wel hoor..