Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Star struck. » |001| Star struck. - Familiefeest.

Star struck.

17 okt 2009 - 23:56

193

1

211



|001| Star struck. - Familiefeest.

22 juli 2000

Hoi. Hoe moet ik beginnen. Ik ben hier nog maar twee dagen in een normaal huis, met twee vreemde mensen, die ik nog nooit gezien heb en krijg al meteen een dik boek in mijn handen gedrukt. Die twee mensen hebben me gezegd dat dit voor mij alleen is. Dat niemand er in zou lezen. Dat ik het mocht gebruiken als een dagboek. En nu schrijf ik er in. Ik, Joan Natasha Norton heeft eindelijk een normaal huis. Niet meer in dat vreselijke weeshuis. Morgen is het zo ver. De twee mensen waarmee ik nu samen moet leven, of beter gezegd: mijn adoptieouders hebben gezegd dat er morgen een familiefeest is. Ik was super blij toen ik dat te horen kreeg. Ze hadden echt wel de nadruk gelegd op mí­jn familie, die zou komen. Zouden mijn echte ouders komen? Mijn tantes? Mijn nonkels? Hoe zou mijn familie over mij denken? Het is tenslotte negen jaar geleden dat ik bij mijn familie ben geweest. Zouden mijn neven en nichten lief voor me zijn? Ik stop met schrijven want die mevrouw die wilt dat ik haar mama noem, roept me. Dag dagboek.

Joan. x


Reacties:


xSoParanoid
xSoParanoid zei op 18 okt 2009 - 0:15:
Oehh snel meer :]

^^ kome Billnaad en Tommert na feestje

om gezellig mee te doen hhaha


:] maar snel meer Iloveit