Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » My Obsession » 4.what music can do to a soul

My Obsession

18 okt 2009 - 0:25

1110

4

230



4.what music can do to a soul

deze is voor realchick 8D STUITER MAATJE!<33 stuiter club alleen voor ons twee en Kiro 8D!! is em niet wat saai of zo? ik vind um wat saai...

we wandelen verder richting stad. “Vertel eens. Ik kan je alleen als 'Kiro's zusje'. Vertel eens wat over jezelf.”¯ zegt Romeo. “Veel valt er niet te vertellen.”¯ zeg ik lachend. “Ach, kom nou! Zo een mooi schepsel als jou moet iets te vertellen hebben.”¯ zegt hij. “Was dat... een flirtmove?”¯ “Hangt er vanaf hoe je het wilt bekijken.”¯ “Het was dus een flirtmove.”¯ “Als jij het zegt.”¯ “Geef toe.”¯ “Doe ik toch.”¯ ik kijk hem lachend aan. “Dus je flirt met me.”¯ “Wie dat niet doet, is gek.”¯ “Dan zijn er toch veel gekke mensen.”¯ “Echt?”¯ “Je moest eens weten.”¯ zeg ik. “Nop, nooit één gehad.”¯ geef ik toe. “What?? onmogenlijk.”¯ “It's treu!”¯ “Je hebt gelijk. Er is tenminste één iemand niet gek. Of nou, maak er maar twee van als je het zo gaat bekijken.”¯ “Wie dan?”¯ “Je broer. Die word niet meegerekend omdat... nou ja... hij is je broer. Ik denk niet dat hij met je gaat flirten.”¯ “Dat is waar. Wie is de tweede?”¯ “De tweede... ben ik.”¯ ik begin zachtjes te lachen. “Dus dat was wel een flirtmove.”¯ zeg ik lachend. “So you like me.”¯ “Oh, no! Now I'm busted!”¯ zegt hij nep geschrokken. Ik schud lachend mijn hoofd. “What? Ik ben wel serieus hoor.”¯ zegt hij. Mijn lach valt weg en ik kijk hem onwetend aan. “Ik meen het.”¯ zegt hij er nog bij. “Dat zag ik even niet aankomen.”¯ “Wen er maar aan.”¯ “Zal proberen.”¯ “Nu ik heb toegegeven, wil je vanavond film komen kijken in mijn kamer? Alleen wij twee?”¯ ik kijk hem snel aan. “Geen slechte bedoelingen.”¯ zegt hij er snel bij. “Alleen maar een film kijken.”¯ik begin na te denken. Hij lijkt me een aardig iemand. Ik ken hem maar net maar ik heb hem graag in mijn buurt. Dus, waarom niet? “Ja, lijkt me leuk.”¯ zeg ik uiteindelijk, glimlachend. Romeo glimlacht warm naar mij. We praten nog een beetje over alles en niets voordat we aankomen bij de muziek winkel. “Ladies first.”¯ zegt hij als hij de deur voor me openhoud. “Charmeur.”¯ “Waar denk je dat de naam Romeo vandaan komt?”¯ ik schiet in de lach. “Ja, het past gewoon perfect.”¯ zeg ik lachend. “Oeeh! Gaan we eerst bij de keyboards?”¯ vraagt hij bijna springend. “Ja, tuurlijk.”¯ zeg ik lachend. Zo gezegd, zo gedaan. Sneller dan ik het zelf door had, wandelen we langs de keyboards door. Bij het kijken blijft Romeo achter één staan. Ik ga naast hem staan. Ik plaats mijn vingers op de toetsen en begin the sacrament van HIM te spelen. “Ik wist niet dat je kon spelen.”¯ zegt Romeo verwonderd. “Je weet zo veel nog niet over mij.”¯ zeg ik glimlachend. “Hey! Riley! Leuk je te zien!”¯ ik kijk op en glimlach. “Hey, Jason! Lang geleden.”¯ zeg ik. “ja, echt! Ik heb trouwens twee nieuwe gitaren binnen. Willen jullie ze uitproberen?”¯ vraagt hij aan Romeo en mij. Ik kijk Romeo aan. “Daar zeg ik geen nee tegen.”¯ zegt Romeo. We volgen Jason en al snel krijgen we de gitaren te zien. Twee spik zwarte akoestische gitaren. Net dezelfde die Miyavi heeft. “Ik ben verlieft.”¯ beken ik. “Hey!”¯ zegt Romeo ineens. “Wat?”¯ vraag ik geschrokken. “En ik dan?”¯ vraagt hij zo zielig mogenlijk met een kinderstem. Ik speel het spelletje lekker mee. “aaaw! Natuurlijk hou ik van je!”¯ zeg ik. Hij zet een extreem blij gezicht op en stuiterd wat. Ik schud lachend mijn hoofd. We krijgen de gitaren van Jason aan en we beginnen er wat op te spelen. “Hij heeft een mooie klank.”¯ zeg ik als ik een akkoord aansla. “Je houd wel erg van spelen hé?”¯ vraagt Romeo glimlachend, als hij naar mij kijkt terwijl ik speel. “Ja, ik kan niet zonder.”¯ zeg ik glimlachend. Muziek is echt alles voor mij. Ik zou het nooit willen opgeven. Zonder muziek ben ik niet wie ik nu ben. Het is een onderdeel van mijn leven dat niet weg mag. Ik denk dat Kiro het zelfde denkt hier over. Het is ook zijn leven. Net zoals in de band spelen. We hebben hier al verschillende gesprekken over gehad samen.
“Echt, als ik mijn geld spaar... dan gaat dat geld regelrecht naar die gitaar.”¯ zeg ik als we buiten komen. Romeo lacht. “Liefde op het eerste zicht voor een gitaar.”¯ zegt hij. “Waar ken ik dat nog van?”¯ vraagt hij denkend. “Aan jou liefde op het eerste gezicht voor je keyboard?”¯ vraag ik grijnzend. “Heb je mij op twitter?”¯ vraagt Romeo met gespleten ogen. “Zo te zien wel, anders wist ik dit niet te zeggen.”¯ zeg ik lachend. Romeo schud lachend zijn hoofd. “Wat gaan we nu doen?”¯ vraag ik. “Ik was me net het zelfde aan het afvragen.”¯ zegt Romeo denkend. “Hmm... ik ben zeg maar uitgedroogd... dus we kunnen wat gaan drinken?”¯ stelt Romeo voor. Ik stem er mee in en we stappen goed door naar een leuk, rustig cafétje. “Hehe, het is buiten toch kouder dan ik dacht.”¯ zeg ik als we gaan zitten. “Ja, ik dacht dat het wat warmer ging zijn met de zon erbij maar het vriest gewoon!”¯ zegt Romeo. “En natuurlijk heb ik mijn handschoenen niet aan.”¯ zeg ik zuchtend als ik aan mijn kouden handen voel. “Arme jij, moet ik je handen opwarmen?”¯ “Ja.”¯zeg ik met puppy ogen en een kinderstem. Romeo pakt mijn ijskoude handen in zijn warme handen. “Hoe the hell krijg jij het voor elkaar nog steeds warme handen te hebben?”¯ “Geen idee. Heb ik altijd al gehad.”¯ zegt hij terwijl hij zijn schouders lichtjes ophaalt. Ondertussen bestellen we een warme choco. Als we die hebben worden mijn handen nog steeds opgewarmd in Romeo's handen. Dan bedenk ik mij ineens iets. “Krijg je geen problemen hier mee? Ik bedoel, wat als de paparazzi ons hier zo ziet zitten?”¯ vraag ik. “Weet je, ik heb altijd zo gedacht. Ze kunnen foto's trekken hoeveel ze willen. Ze mogen zo veel leugens schrijven wat ze willen, maar ik weet de waarheid achter alles.”¯ zegt hij. Hij heeft een punt. Wat ze ook zeggen, de persoon zelf weet de waarheid. Toch moet je veel moed hebben om alles te slikken wat ze zeggen. Dat bewonder ik in de jongens. Ik heb al veel over hun gelezen en toch blijven ze er kalm bij. En telkens weten ze er mee te lachen. De laatste keer had Kiro zelfs de slappe lach toen ik hem een roddel liet lezen. Ik denk niet dat de jongens weten hoe erg ik naar hun opkijk. Echt als een groot voorbeeld voor mij. Het laat mij denken aan wat ik zelf wil. Just like them, i wanne take over the world with my music I make.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 18 okt 2009 - 16:50:
snel snel snel verdre tis zoow goed en niet saai nah' naja doeii <3<3< XD


Juliette
Juliette zei op 18 okt 2009 - 11:16:
Ik vind het geen saai stuk
En Romeo is een schatje<3

Snel meer


BliebX
BliebX zei op 18 okt 2009 - 0:39:
x']
Roomsoesje toch x']
ghehe
geniaal <3
Oeh,
muziekwinkel <3
dat is gewoon de winkel
waar je liefde koopt <3
Oehh, Keyboards zijn nice
en Gitaren zijn lief <3
[The Rasmus -Justify speelt XD]
[ach, je had me toch al voor
gek verklaard ]
En koopt Romeo niet eens de
Gitaar voor haar =O
tzz...
Aahh, drinken!
ik wil ook drinken
ik wil cola drinken
maar dan moet ik opstaan >.<
en helemaal naar beneden lopen

okaay, back to the story

koude hande >.<
ik heb het koud!
Zou het helpe als ik t op
de party tege Roomsoesje
zeg x']
ghehe
*dood*

Oehh, chocomel! ik wil
chocolaaaaaaaaaaaa<3

MEER?! =D
weiteren! =D

ik zie jou over 71 daagjes ^^ <3333333

xxx <33333333333333333


PS: mij nooit vertellen dat
Siham jou stuiterbalmaatje is
slecht hoor, heeeeeeeeeel
slecht!

HOOI SIHAM!!! =D


realchick
realchick zei op 18 okt 2009 - 0:31:
zo geweldig stuitermaatje<3
geghe snel weer verd :]
xoxo