Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 16

my one special love [TC]

18 okt 2009 - 11:07

1112

3

329



16

bill pov
ik en tom zijnn net terug thuis en jorg heeft sinds dien zijn mond niet meer open gedaan. mama heeft aan iedereen verteld van de relatie van mij en tom. ze kwamen ineens op het onderwerp incest en dat als het in de familie zou gebeuren ze er alles aan zouden doen om die personen bij elkaar te houden. toen heeft ze gezecht dat ik en tom met elkaar gaan. ik zit op de bank in tom's armen en voel zijn neus in mijn nek. dan sta ik op en loop heen en weer voor 2 biertjes. ik plof weer naast hem neer en geef hem een biertje.
''danke.'' zegt hij lief en maakt zijn biertje open.
''wat maak jij een blikje raar open!'' zegt hij dan.
''hoezo dat?''
''ja zo met de zijkant van je vinger, alsof je iets met je poot hebt gedaan ofzo.''
''lieve schat, ik heb nagels. als ik het met de voorkant doe dan breken ze af.''
''nou en, het zijn maar nagels.''
''dat vind jij, maar jij houd ze ook niet bij! en dat ziet er dus onverzorgt uit!''
''hoezo ik hou ze niet bij? ik bijt ze af!''
''af bijten is dus niet bij houden!''
''hoezo dat! dan zorg ik toch dat ze niet te lang worden!''
''oke wat jij wil!''
''eindelijk!''
''wat nou eindelijk?''
''je hielt je mond eens dicht! maar dat is nu ook weer over!''
''hoezo eens?''
''jonge je hebt zo'n beetje ADHD in je kaaken!''
''jij in je tong zeker.''
''lul''
''klootzak.'' we zuchten en houden dan onze mond.
''en jullie zijn dus een stelletje?'' vraagt tante karin ongelovig.
''hmja maar we hebben wel eens een menings verschilletje!''
''wel eens? constant door!''
''dat valt reuze mee!'' roept tom dan
''nou, niet constant maar wel veel!''
''knap dat je dat al weet na 2 weken.''

*2 weken later*
tom pov
ik en bill komen uit school en lopen samen we moesten na blijven omdat we samen een leeraar aan het huilen hebben gemaakt. en daarom hadden we de bus gemist. hij pakt mijn hand vast en ik kijk hem even aan. hij glimlacht lief waarop ik hem een snelle zoen geef. na 30 minuten lopen zijn we thuis en laat ik me zuchtend op de bank vallen.
''tomi?''
''hmm, wat?'' brom ik.
''we hebben kerst vakantie.'' fluitert bill zachtjes. ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw omhoog.
''kijk maar.'' zegt hij en geeft me een brief.

geachte ouder/verzorger,
in het veband dat uw bijde zoonen samen al 3 leeraren overstressed hebben gekregen en 2 aan het huilen hebben gamaakt zijn ze bij deze geschorts voor 3 weken. aldus we zien ze graag terug op school na de herft vakantie.

met vriendelijke groet,
de heer snoeren.


lees ik snel door.
''3 weken meer vakantie! chill!!!!!''
''wat hoezo 3 weken eerder vakantie?''
''uhm, hier.'' glimlach ik hoopvol en geef haar de brief. bill ploft bij mij op schoot en pakt mijn hand. ik glimlach naar hem en geef hem een kus.
''wat jullie zijn voor 3 weken geschorst!'' roept ze dan uit.
''ja, maar...''
''maar het was niet de bedoeling? we konden er niks aan doen? dit keur ik echt niet goed jongens! jullie hebben huisarest! voor die 3 weken! mobieltjes!''
''wat mogen we de jongens niet even laten weten waarom we niet meer op zullen nemen?''
''kan het niet vanaf maandag in gaan? dan begint de schorsing pas echt!'' vraag ik dan hoopvol.
''Bill, Tom, mobieltjes!'' roept ze. we zuchten en geven haar onze mobieltjes. ''en nu naar jullie kamers! eigenkamers dus niet bij elkaar!'' roept ze dan. we staan op en lopen naar boven. voor bill zijn kamer in gaat druk ik hem tegen de muur en geef hem een lange zoen. we horen mama de trap op komen en gaan snel onze kamer in. ik plof op mijn bed en zucht.

simone pov
ik loop bij bill naar binnen en zie hem saai uit het raam staren met een sigaret.
''je weet dat ik niet wil dat je boven rookt.''
''jij weet dat ik niet binnen wil zitten!''
''ben je nou boos?''
''like duh! ik mag niet eens naar tom toe!''
''alleen maar voor het weekend!''
''het hele weekend?''
''ja jullie kunnen toch wel 2 dagen zonder elkaar.''
''misschien.'' mompelt hij zachtjes. ik zucht en ga naar tom toe. hij zit in ongeveer de zelfde houding in de vensterbank maar dan met een gitaar.hij speelt een deuntje dat me vaag bekent voor komt.
''wat speel je nu?''
''oh geen idee, ik hoorde bill laatst zingen en het was ongeveer dat ritme.''
''oke, dan.''
''hoelang mag ik bill niet zien?''
''alleen dit weekend niet.''
''hmm, 2 í¡ 3 dagen vergeleken met 10 jaar valt best mee.''
''daar denkt bill anders over.''
''laat hem maar even, die draait wel weer bij.''
''hm, jullie mogen vanavond bij elkaar liggen!'' zucht ik en loop weg.

tom pov
ik glimlach breed en hoor hoe simone de trap af gaat. ik loop naar bill zijn kamer en zie hem op bed liggen met zijn ogen gesloten. ik grijns en ga vlak boven hem hangen en druk een kus op zijn mond.
''what the fuck! tom!'' sist hij dan.
''chill, we mogen vanavond bij elkaar liggen dus blijven we morgen heel lang liggen.''
''hm, klinkt goed.'' fluistert hij en geeft me een lange zoen.
''vlug simone komt!'' onderbreekt hij dan. ik sta op en ga terug naar mijn eigenkamer.

*die maandag*
bill pov
ik en tom zitten aan het ontbijt om 11 uur 's morgens.
''mogen we zo scottie uit gaan laten?'' vraag ik aan gordon.
''is goed hoor!'' roept hij.
''en mogen we onze mobieltjes even om de jongens te sms'en?''
''ja ze liggen in de la van jullie moeders nachtkastje.'' zegt hij. ik en tom grijnzen breed. nooit gedacht dat hij zo makkelijk zou zijn maar sinds Tom hier vorige week een feestje heeft gegeven met zelfs strippers waar hij bij was weten we dat we alles kunnen flikken. tom rent heen en weer naar boven en geeft mijn mobiel. we sturen naar andreas georg en gustav een paar smsjes en paken dan de riem van scottie.
''scottie hier!'' roept tom dan. scottie komt aan lopen en gaat zitten om zijn halsband. tom doet de hals band om en we lopen het huis uit. we gaan richting het park en laten scottie daar gewoon lopen. tom drukt me tegen een boom aan en begint me te zoenen. ik grijns breed en trek hem dichter tegen me aan.
ik leg mijn armen strak om hem heen en rust mijn mijn hoofd op zijn schouder. hij doet het zelfde bij mij en zo blijven we even staan. we horen scottie blaffen en lopen die kant op. we zien scottie vrolijk springen en dan zien we georg gustav en andreas staan.
''wat doen jullie hier?''
''we hebben hier biologie. maar hebben jullie geen huisarest?''
''mama is weg en gordon is thuis.''
''haha, die werdt niet eens boos om dat strip feestje van vorige week!''
''precies ja!'' we praten wat met elkaar en dan horen we voetstappen.
''Tom bill? wat doen jullie hier hadden jullie geen huisarest?'' roept een wel erg bekende stem dan.


Reacties:


veke
veke zei op 18 okt 2009 - 20:17:
snel verderxx


VampireFangs zei op 18 okt 2009 - 15:30:
Tom hier vorige week een feestje heeft gegeven met zelfs strippers waar hij bij was weten we dat we alles kunnen flikken.


Oké,dit is echt de grappigste ding dat ik ooit in jou stukjes heb gelezen,en ik heb veel gelezen in jou stukjes,dus echt zo geniaal!
Ik lig nog steeds te lachen,niet normaal man !XD
<3

En ik ben -nep- boos op jou omdat je me het niet even wilde melden.
Dus bereid je voor op een mak-kijkt-nep-chagrijnig-blik- XD
<3


adelain
adelain zei op 18 okt 2009 - 12:45:
aaarg gesnapt!!!

whaha melig stukje mr geschorst worden? oeioei...

mr goed. ik lieft dit verhaaltj.

ga je snel liefteren?