Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » S is for sunshine

You're my obsession.

18 okt 2009 - 12:07

254

3

238



S is for sunshine

"HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA".Ik open mn ogen en dan spring ik tien meter de lucht in."HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA".Kiro ligt inmiddels op de grond van het lachen en ik kijk hem chaggerijnig aan.Ik kijk even naar Strify die rustig doorslaapt en dan draai ik weer naar Kiro."Kiro waarom deed je dat nou?als Strify wakker was geworden hierdoor dan had je klapjes gekregen en ik lach pas laat te slapen dus doe dat niet meer" ratel ik aan een stuk door."Haa je had je hahahahahahahahaa gezicht moeten zien mwuahahahahaha".Ik besluit Kiro te negeren en loop naar de badkamer,slapen heeft nu toch geen zin meer.*BANG!*.Ik loop terug naar de woonkamer en nu is het mijn beurt om te lachen.Kiro ligt bovenop Strify op de grond en ik nu inmiddels ook."HAHAHAHAHAAHAHAH KIRO WAT DOE JE NOU MET MIJN TEDDYBEERTJE?"."KIRO AUW!" kreunt Strify.Oh damn ik kom deze dag vast niet meer door zonder blauwe plekken te krijgen.Kiro heeft blijkbaar weer een van zijn drukke dagen,en geloof me,dan is hij ook echt druk!"KIRO GA VAN ME AHAAAAF"."Eerst een kusje!"."Ooh dus zo gaan we het spelen?" zeg ik tegen Kiro.Ik sta weer op van de grond en loop naar Kiro."En nu krijg jij klapjes schatje!".Ik trek Kiro van Strify en duw hem op handen en voet."BILLENKOEK TIMEEEEEEE"."Zal ik helpen?"."Ja graag! zo'n dikke kont kan ik niet in mn eentje afslaan" zeg ik grijnzend."Heeeee mijn kont is ni AUUUUUUUW!".Na tien klappen op zijn kont gegeven te hebben loop ik grijnzend de badkamer weer in.Kiro is echt te druk,maar hij helpt je wel een goed humeur te krijgen."AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 21 okt 2009 - 18:13:
noooouu arme Kiro 0,o

please snel verder?
xx>3


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 19 okt 2009 - 13:53:
MWhahaha melig
Snel verder!

xxx


cocoloco
cocoloco zei op 18 okt 2009 - 12:20:
haha droog!!! kiro en billekoek!!!! weiter bitte!!