Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 44

Drawn <-- afgerond

18 okt 2009 - 13:14

1104

2

282



44

Debio:
na zeker een half uur doen, durf of de waarheid te hebben gedaan hadden we allemaal flink de slappe lach gekregen. De meeste van ons hadden het wel te verduren gekregen. Chidi had bijvoorbeeld een halve paaldans act moeten uitvoeren en Georg moest door ons op gemaakt worden en vlechtjes in. Bill had in een jurk een rondje om het huis moeten rennen terwijl hij zichzelf voor Gay verklaarde en Mayi had moeten vertellen wat haar ergste nacht met een jongen in bed was geweest. Bijna al deze ideeën kwamen van Tom af.
‘Deb! Doen, durf of waarheid!’ riep Mayi naar mij. ‘durf!’ riep ik terug en Mayi dacht even diep na. ‘oké, durf jij… Tom te zoenen voor de neus van zijn lieve broertje?’ ik moest lachen. ‘durven doe ik wel maar ik denk niet dat ik daarna mijn gezicht hier nog durf te vertonen. Ik denk namelijk niet dat Henna en Bill er erg blij mee zullen zijn.’ Georg begon te klappen en Bill en Henna fluisterde wat in elkaars oor. ‘sorry Deb, maar je hebt geantwoord dat je het durft. En durven is doen! Dus je zult wel moeten!’ zei Henna gemeen grijnzend en ook Bill keek me uitdagend aan. Oeps… ik had nooit gedacht dat die twee nog zouden gaan zeggen dat het goed was ook! De anderen begonnen te joelen en Tom kreeg een klein bangig trekje op zijn gezicht. Hij had hetzelfde idee als mij gehad zo te zien. Ik draaide me om naar Tom en boog me iets voorover. Ik vond het best eng. Dit zou de tweede jongen in mijn leven worden waarmee ik echt zou zoenen! Tom boog zich ook voorover en zijn lippen raakte me zachtjes. Het voelde wel als een kleine tinteling maar bij Bill was dat toch meer. Tom zoende ook anders. Zijn tong was veel gedurfder bezig en ook hierbij kon ik toch merken dat een tweeling heel anders is. Ik geloof dat we maar een paar seconden hadden gezoend en daarna lieten we snel weer los en brak er een luid gejoel uit. Bill begon luid te joelen en ik gaf hem gelijk een klap met het dichtstbijzijnde kussen. ‘wat ga je nou lachen?! Je hebt net je vriendin gewoon aan een ander laten gaan!je tweelingbroer nog wel!!!’ Bill moest alleen maar meer lachen. ‘grrr, en dat noemt zich volwassen.’ Zei ik en sloeg demonstratief mijn armen over elkaar. ‘aaaah lief poppedeintje, niet boos zijn. Nu weet je ook hoe mijn broertje zoent en nu heb je tenminste eens wat verandering gehad. En je mag nu de beurt door geven.’ Zei Bill.

‘Andreas! Jij bent de pineut!’ we waren weer wat beurten verder. Bill had Andreas de beurt gegeven die nu zachtjes doen uit stamelde. Bill bekeek de meiden. ‘is er iets wat wij niet weten dat je naar de meiden kijkt, Bill?’ vroeg Gustav. ‘ja, volgens mijn dame ben ik een meid dus weten de andere meiden dit ook al. En ja, als ik jullie zo aankijk dan zegt het jullie toch niets.’ Iedereen begon te lachen en Bill’s blik hield halt bij Milou die hem niet begrijpend aan keek. Bill wenkte Andreas en fluisterde iets in zijn oor. ‘ben je gek!’ riep Andreas uit terwijl hij een kleine blos kreeg. ‘misschien heeft ze dat nog nooit gehad! En ze is minder jarig!’ Bill moest lachen en gaf hem een duw. ‘doe maar gewoon. Ik weet dat je het wilt!’ Andreas werd nu nog roder. Hij stond op en liep naar Milou toe. Hij ging voor haar zitten en tikte haar kin aan. Snel drukte hij zijn lippen op die van Milou die zo te zien even geshockt was. Alle anderen begonnen luid te joelen toen beide zoende. ‘ik zei het je toch!’ zei Bill tegen mij en ik lachte. Bill had het zo te zien voor elkaar gekregen de twee te koppelen. ‘maar Milou is minderjarig sufferd! Een relatie tussen die twee is nog wettelijk verboden. Milou is vijftien en Andreas negentien!’ Bill glimlachte. ‘echte liefde overwint toch altijd.’ Zei hij. De twee waren nog aan het zoenen en lieten pas na vijf minuten elkaar weer los en kregen beide een kop als een boei. ‘dames en heren, er is een nieuw koppel!’ riep Tom luid en er vloog weer een kussen om zijn hoofd. ‘sufkop, doen, durf of de waarheid dan aan jou Tom!’ riep Andreas. ‘ach waarom ook niet. Ik ga nu eens kijken hoe het is om een watje te zijn zoals Bill vaak is. Waarheid.’ Bill wierp Tom een woedende blik toe maar ik pakte zijn hand. ‘oké,ik wil jouw grootste blunder horen op het gebied van een meisje.’ Zei Andreas. ‘heb ik niet.’ Zei Tom heel macho waarop Bill overeind schoot. ‘haha! En wat dacht je van Vivianne? Dat was toch echt wel meer dan een kleine blunder!’ Tom verschoot van kleur. ‘helaas, nu mag je het gaan vertellen ook!’ riep Chidi. ‘Tom ging iets onderuit gezakt zitten. ‘wel, Vivianne was een hele mooie meid op school in de eerste bij ons. Ze zat wel een klas hoger maar ik dacht dat ze mij wel zag zitten dus vroeg ik haar midden op het schoolplein. En toen eh… ja toen kreeg ik een klap in mijn gezicht en een afwijzing die over heel het schoolplein te horen was. Dat blauwtje is me nog lang nagebleven.’ De jongens begonnen te lachen en gaven elkaar een high-five. De meiden lagen allemaal slap van het lachen. ‘ja ja wrijven jullie het er nog maar even meer in! Dank je Bill dat je het hebt onthouden. Ik pak je nog wel eens terug.’ Bill stond alleen maar duivels te grijnzen. ‘we vertellen elkaar bijna alles. Dus ik onthoud dat wel en sowieso. En ik stond er bij toen je dat enorme blauwtje liep!’ Tom mokte weer en gaf daarna de beurt aan Henna. Ze antwoordde met waarheid en Tom kreeg een idee wat hij moest vragen. ‘dit wil ik nu al een tijdje vragen maar je wend het telkens af. Dus nu moet je wel antwoorden. Eronderuit kom je niet meer. Waarom was je nou weggelopen van huis?!’ toen Tom dit vroeg werd het gelijk stil en werd Henna bleek. ‘Henna,als je het niet wilt zeggen moet je het niet doen. Het is niet iets om te vertellen in een spel.’ Zei ik maar Henna schudde haar hoofd. ‘Deb, ze mogen het weten. Het zijn mijn vrienden. En Tom is mijn vriendje. Hij verdient het te weten. Spel of geen spel.’ Ze slikte moeizaam en ik zag dat Tom zichzelf wel kon slaan nadat hij deze vraag gesteld had.


Reacties:


sprotje4
sprotje4 zei op 19 okt 2009 - 22:32:
verdeeer


sterretjhu
sterretjhu zei op 18 okt 2009 - 16:49:
aaah Weiterr