Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Love story » In de disco (lalala xD) NEIT AF

Love story

23 okt 2009 - 20:41

251

0

175



In de disco (lalala xD) NEIT AF

...

Ik loop een beetje rond. 'Het is echt onmogelijk om hem hier te vinden!' denk ik. 'Ik moet hoger zien te komen.' denk ik weer. Ik zie een trap en loop omhoog. Ik kijk rond. nog niets. Of wel? Ja! Daar in die hoek! Ik loop/ren erheen. Als ik er ben schrik ik me dood. De tranen springen me in mijn ogen. Hij staat te zoenen! Met een of andere barbie! Als jij mij ziet schikt hij en duwt hij haar van zich af en wil naar mij toekomen maar ik ren weg. 'Ik moet hier weg. Ik wil hiet niet zijn' denk ik. Ik ren naar buiten. Hij rent achter me aan naar buiten en als hij buiten is pakt hij zijn fiets. Die heb ik niet meer dus ik ren zo snel als ik kan. Wacht nou!! hoor ik hem roepen. Ik negeer het en ren door. Al snel ben ik op. 'Had ik nou maar goed avond gegeten..' denk ik. Shit een muur.. Dan maar links. Dan hoor ik vlak achter me een stem. "Wacht nou eens!" Ik schrik en val. Hij kan niet optijd remmen en fiets dus nog een stukje door. Ik probeer weer snel op te staan en dat lukt. Maar die muur is nu vlak voor mijn neus. Ik draai me om maar daar staat Daan al. Ik kan nergens meer heen. Behalve... Ik zie een kleine kans en ga. Het lukt alleen niet. Daan pakt me vast en drukt me tegen de muur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.