Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Walking backwards.. [Bandcest] » 20. Living arrangements and happy endings..

Walking backwards.. [Bandcest]

18 okt 2009 - 16:49

853

8

387



20. Living arrangements and happy endings..

Het einde van Walking Backwards.. *zucht* Ik vind het zelf een mooi verhaal, hopelijk jullie ook. (vast wel, anders hadden jullie niet tot het eind gelezen)

X

X

Strify en ik brachten die week de meeste tijd samen door. Nu we beiden single waren, konden we samen zijn. Mijn wereld voelde compleet, voor het eerst in 2 jaar. De week ging veel te snel voorbij, en Strify ging weer terug naar Berlijn die zondag. Zelfs al zei ik hem dat hij moest blijven, hij moest nog steeds terug naar Berlijn. Hij zei dat hij zijn spullen uit Synyster’s huis ging halen en weer bij zijn vader ging wonen, en daarna ging hij een nieuwe verblijfplaats zoeken.

Ik zoende hem voor hij op het vliegtuig stapte.

Ik hoefde niet op mijn tenen te staan deze keer, maar ik moest mijn hoofd wel een beetje omhoog richten. Maar dat vind ik wel best, want ik weet dat mensen veranderen goedschiks, of kwaadschiks; je moet ze gewoon accepteren zoals ze zijn.

X

X

Het is een maand na de meivakantie.

Yu had eindelijk genoeg ballen om Shin uit te vragen, en ze gaan al een paar weken. Wat twee derde van de vrouwelijke bevolking op school schokte. Shin bloosde toen ik zei dat hij eindelijk zijn dromen in het echt kon verwezenlijken.

Jake en Tim gingen niet meer met ons om; ik denk niet dat ze dat ooit zullen doen. Ik zie Jake elke keer als ik de trap op loop voor wiskunde. Eerst zag hij eruit alsof hij in huilen uit zou barsten elke keer dat ik hem zag, nu kijkt hij naar me en kijkt hij weg. Ik zie hem op school met een klein, brunette meisje met krullend haar.

Ik hoop dat zij hem beter behandelt dan ik deed. En niet vreemdgaat met een of andere andere jongen. Ik hoopte ook dat zij hetzelfde geweldige gevoel krijgt als ik kreeg toen ik voor het eerste Jake kuste.

Tim geeft me dodelijke blikken elke keer dat ik hem zie. En ik geef hem verontschuldigende blikken. Hij zal me waarschijnlijk nooit vergeven, en ik verwacht ook niet dat hij dat doet.

Ik bel Strify elke avond. Ik e-mail hem zelfs al heeft hij niet altijd de tijd, of internet om het te checken. We zijn nog steeds sterk, en hij heeft niet meer gerookt sinds de nacht dat ik zei dat hij op zijn vader leek. Ik mis hem de hele tijd en ik wou dat hij hier bij me was.

X

X

Ik kwam thuis rond 5 uur, het was een zaterdag en ik was met Romeo en Shin in het winkelcentrum geweest. Ik had voor mezelf een rode skinny jeans gekocht, en aan het eind van de dag en we geen geld meer hadden, heb ik ze beide thuisgebracht.

Ik liep mijn huis in en deed de deur op slot. Ik liep naar de keuken en vond mijn zusje met twee vriendinnen, huiswerk aan het maken. Ik pakte een blikje fris uit de koelkast en liep daarna naar mijn kamer. Ik opende de deur en stopte.

Zittend op mijn bed, in een skinny jeans en zwart shirt, en zijn bekende grijns, zat mijn vriendje. Naast hem op bed lagen twee koffers.

“Dus ik heb eindelijk een plek gevonden om te logeren.”¯ Zei hij. “Een geweldige familie die ik al sinds de brugklas ken laat me bij hun wonen. Het enige probleem is dat ik een kamer moet delen met hun oudste zoon, maar dat kan nooit heel erg zijn. Ik hoorde dat hij heel graag mij onderdak wou geven.”¯ Zei Strify. Ik grijnsde.

Ik liep mijn kamer in en sloot de deur achter me. Ik draaide de deur op slot, gooide mijn tasje op de grond en deed mijn jas uit terwijl ik naar hem toe liep.

“En ik hoorde ook dat hij heel schattig was, en geweldig in bed.”¯ Zei Strify terwijl hij zijn armen om mijn middel sloeg en naar me op keek.

“Oh, en ken ik die persoon?”¯ Vroeg ik terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Strify keek lustig naar mijn borst en buik.

“Ik denk het wel.”¯ Zei Strify terwijl ik op zijn schoot ging zitten.

“Ik heb je gemist.”¯ Zei ik tegen hem terwijl ik mijn neus tegen de zijne rukte voor een Eskimo kus. We drukten onze voorhoofden tegen elkaar.

“Ik heb jou ook gemist.”¯ Zei hij. We zoenden en ik smolt in zijn lippen. Zijn tong gleed mijn mond ik terwijl zijn handen omhoog gleden over mijn ontblootte rug, mijn haarlijn in. Zachtjes trok hij aan mijn haar, en ik hijgde van genot. Ik nam zijn lipring in mijn mond en trok er zacht aan met mijn tanden. Ik hoorde Strify zachtjes kreunen en ik liet los.

We zaten daar voor een moment, in elkaars ogen te kijken en ik grijnsde.

“Ik denk dat ik deze woon afspraak wel leuk ga vinden.”¯ Zei ik. Strify gleed met zijn handen over mijn zij en stopte zijn duimen onder de rand van mijn broek.

“Ik denk ik ook.”¯ Zei hij.

Strify grijsde.

Ik grijnsde.

X

X

Met Jake wist ik dat ik gelukkig zou zijn. Maar ik wilde niet mijn hele leven me afvragen hoe het zou zijn geweest met Strify. Dus hier zijn we, samen. Onze weg makend naar het onbekende.

Het enige dat ik weet is dat we voorwaarts lopen.

Hand in hand.

En hart aan hart.

Einde.


Reacties:

1 2

dreamerangel
dreamerangel zei op 21 jan 2011 - 20:05:
<33


missxangel
missxangel zei op 26 okt 2009 - 12:07:
Mooi verhaal! Heel mooi!


TwinVampire
TwinVampire zei op 25 okt 2009 - 19:29:
Het is z'n mooi einde
Ik heb nog nooit z'n mooi verhaal gelezen echt perfect en ik weet dat je het niet geschreven hebt maar ik vind het te gek dat je het vertaald hebt want daar zit ook veel tijd in!
Het was echt geweldig om te lezen meid^^
Xxx


Xpam05
Xpam05 zei op 25 okt 2009 - 15:44:
Waauuuwwww,, echt suuper mooi!
xxx


realchick
realchick zei op 23 okt 2009 - 12:56:
damn mooi<3
i love love love it