Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 17

my one special love [TC]

18 okt 2009 - 21:17

613

3

269



17

voor mak omdat ik haar niet heb laten weten dat het vorige deel erop stond!

tom pov
verschrikt draai ik om en zie ik simone staan.
''uhm, ja we mochten scottie uit gaan laten van gordon.'' zegt bill dan.
''en ik had gezegt dat jullie niet naar buiten mochten op de tuin na.''
''ja maar we kunnen scottie zijn behoefte toch niet in de tuin laten doen?''
''ik heb ook niet gezegt dat jullie scottie uit moeten laten.''
''maar dan willen we het een keer vrijwillig doen en dan is het ook niet goed!''
''jullie gaan nu naar huis en horen vanavond wel wat de consucuenties zijn! hup weg!'' roept ze. ik en bill lopen terug naar huis en zwaaien even naar gustav georg en andreas die staan te lachen.

ik en bill lopen het huis in en laten ons op de bank ploffen.
''hm, we zijn zo dood!'' kreunt bill dan. ik kijk hem aan en zucht. hij zakt verder onder uit en kijkt me dan aan. ik buig me naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. hij zoent me liefde vol terug en ik voel hoe hij zijn handen in mijn nek legt.

gustav pov
ik georg en andreas gaan in het gras zitten en zuchten.
''en jullie hebben zo te zien geen zin meer.'' zegt mevrouw kaper dan.
''het is zo koud!'' zeurt georg.
''en ik ben zo moe!'' klaagt andreas dan.
''ik vind het gewoon saai.'' zeg ik droog.
''nog 2 uur en dan mogen jullie naar huis. kom opstaan! en ga paddentoelen zoeken.'' roept ze. met tegen zin staan we op en lopen die de bosjes in. andreas ploft neer op een afgekapte boomstam en grijnst.
''kijk eens wat ik heb.'' zegt hij sneaky en haalt een doosje met een joint uit zijn zak. georg en ik beginnen te grijnzen en gaan bij hem zitten. we blowen wel eens vaker maar hebben het nog nooit tijdens school gedaan.
''wiet of hasj?'' vraag ik dan.
''hasj en daarna wiet.'' zegt hij dan droog en haalt nog een joint te voorschijn. hij maakt het eerste doosje open en steekt hem aan met zijn aansteker. hij neemt een lange hijs en geeft hem dan aan georg door. hij neemt ook een diepe hijs en dan krijg ik de joint. ik hijs ook diep en voel dat het al meteen begint te werken.

we moeten nog een half uur en steken dan de 2de joint op. we nemen allemaal om de beurt hijsjes en gaan daarna terug naar de klas. lacherig gaan we naast esmee staan die ons verbaast aan kijkt. ik druk een kus op georg's mond en hij begint droog terug te zoenen.
''wat hebben die op?'' hoor ik jacky dan zeggen. ik negeer haar en ga verder met georg.

bill pov
het is 11 uur 's avonds en ik lig naast tom in bed. van simone mogen we nu echt niet meer het huis uit behalve de tuin in.ze heeft zelfs gordon ingelicht wat we wel en niet mogen. ik rol om en lig half op tom. hij kijkt me aan en glimlacht. ik glimlach en druk mijn lippen op de zijne. hij kreunt zachtjes en zoent terug. ik voel zijn handen onder mijn kleding gaan en streel zijn buik. hij grinnikt even en kijkt me lachend aan.
''hm, dat kietelt.'' glimlacht hij. ik ga op zijn schoot zitten en begin hem te kietelen.
''wat kietelt? dit?'' grijns ik en begin hem steeds meer te kietelen. hij giert het uit van het lachen en probeert mijn handen te pakken. simone komt binnen en zucht.
''jongens het is 11 uur. ik moet morgen om 5 uur al op. ben als je blieft stil.''
''sorry mam!'' roepen we ik koor en ik leg me naast tom neer. simone loopt weg en trekt de deur achter zich dicht.
''hm, bill?'' fluistert tom dan.
''mja?''
''ik hou van je.''
''ik ook van jou.''


Reacties:


adelain
adelain zei op 20 okt 2009 - 13:36:
aaaw lief!!!!

behalve dan dat georg, gustav en andreas joints gaan roken-.- das gewoon dom stom etc!!(krijg je met felle tegenstanders tegen drugs en drank)

mr jaaah.
liefteren


veke
veke zei op 19 okt 2009 - 16:18:
spr :p
snel verderxx


VampireFangs zei op 19 okt 2009 - 8:51:
Awh wat lief
als ik elke keer een stuk opgedragen krijg als jij het mij
vergeet te zeggen mag je dat vaker doen
grapje
meer meer meer cockie<3