Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH] » H1: This could be the start of something new...

Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH]

15 nov 2008 - 20:03

855

0

200



H1: This could be the start of something new...

Ik zit beneden... Ik krijg mijn nieuwe tekst maar niet af.
Gunther komt om mijn nek hangen en Elayn komt binnen gehuppelt en valt met zijn I-pod op een fatboy...
"Guy's? SOMEONE is WORKING here!?"
Gunther: Wasser?
Elayn: Jhaaaaaaaaaaaaa...........
"Ik krijg mijn nieuwe teskt niejh af! Dat is er, en als die niet af is dan hebben WIJ een probleem, of laat me met rust zodat ik in alle rust kan werken of probeer mee te helpen!"
Elayn: Flipkip...
"WAT zei je?"
Elayn: Uhhhhhhhhhhhhhh... We helpen al, ik zei dat je een flipkip was, maar dat bedoel ik niejh zo, het was eruit voor ik het wist! Beter eruit dan erin zeg ik altijd maar...
"Voor dese keer kom je ermee weg!"
Gunhter: Als je dit 's in dit verandert 'My soul is yours and your eyes took me down'
"Kan ermee door, gelukkig is het maar een BETA, maar we moeten weer met een nieuwe teskt koemn anders zitten we in de shit!"
Elayn: Ik kan een melodie proberen te maken???
"Pak dit BETA vel maar, Gunther en ik werken aan de rest, probeer maar iest voor het refrein, dat ligt al vast..."
Gunther: Ga effe een ommetje maken door het park, dat zal je goed doen!
"Owkeyh!"
Ik besluit te gaan wandelen, en loop naar beneden. Ik loop naar de gang en trek mijn kisten aan.
Ik loop rustig een rondje door het park als ik een niet al te grote blonde krullerige jongen naar me toe zie komen.
'Weis du war das centrum ist?'

(Ik typ wel in het NL's, isd makkelijker te volgen!)

"Jha, da's hier links het park uit en dan drie keer rechts... Mag ik vragen wat je er gaat doen?"
'Hey, wat is je naam?'
"Maaike, en die van jou?"
'Gustav, woon je hier in Nederland?'
'"Jha, en ik ga om het weekend naar mijn vrienden hier, we zitten samen in een Rockband!"
Gustav: Ik zoek eigenlijk de winkel 'Greencast', ik moet iet ophalen voor mijn zus
"Dan loop ik wel mee... dan verdwaal je ook niet en je lijkt em aardig dus misschien kunnen we elkaar beter leren kennen en vrienden worden?"
Gustav: Is goed...

(TIJDflash, richting het park)

We lopen gezellig door het centrum als een groepje meisje op ons afrent en om Gustav heen gaat staan en zijn naam beginnen te gillen...
"WTF?"
Gustav: Trek me mee!
Ik pak zijn hand en sleur hem achter mij aan naar het aprk en we vallen daar in de bosjes en wachten tot die gekke wijven weg zijn...
Gustav: Dankje...
We renne het laatste stukej door naar huis en dan staat ineens gordon voor m'n deur....
Gustav: Gordon wat doe jij hier?
"Ken jij mijn oom?"
Gustav: Jou oom? De Gordon Trümper is jouw oom?
Gordon komt er aan gelopen en zegt: Kun je dat dan niet zien Gustav?
"Wait, This Bitch is gonna be insain if you don't say what's going on!"
Gordon: Als we nou eens naar binnen gaan en daar veder praten, want het gaat zo waarschijnlijk regenen!
Ik pak mijn huissleutel uit mijn jaszak en doe de deur open en tot mijn verbazing laat mijn oom Gustav voorgaan...
Ik hang mijn jas op en doe mijn kisten uit en stap in mijn zwarte skullslippers.
"Zo, Gordon wat kom je doen?"
Gordon: Maaike, ik wil dat je rustig gaat zitten!
"Owhjee, elke keer als ie dit zegt is er wat. Wat is het deze keer?"
Gordon: Ik hoop dat je wilt luisteren, dan zul je ook weten heo ik Gustav ken...
"Is goed oompie!"
Gordon: Zou je me niet zo willlen noemen! maar goed mijn verhaal...

(TIJDflash, Gordon is klaar met vertellen)

"Dus Saint Rock krijgt misschien een platencontract bij Universal?"
Gustav: Whauw...
Gordon: En je hoeft alleen maar dese herfstvakantie naar Hamburg te komen en een DEMO single op te nemen!
"En die andere 2moeten ook mee?"
'Welke andere2 moeten ook mee??'
Ik draai me om en daar staat Elayn.
Gorodn: Julle kunnen een platencontract krijgen bij Univers...
Elayn: GUNTHER KOM HIER, IK HEB MEGA-VERY-IMPTORNTANT-BIG NEWZ!!!!
"Owhyeejh..."
Elayn: We mogen toch wel mee?
"Nouwh, eh..."
Gunther komt aangerend: Is de buurman onder een bus gekomen???
Iedereen schiet in de lach...
Gordon: Jullie krijgen misschien een platencontract bij Univ...
Gunther begint hyper te schreeuwen en te springen en trekt mij en Elayn overeind en hun pakken mij op en dragen me rond de kamer...
Gordon: En dat allemaal dankzij de zoons van mijn vrouw...
Elayn: Vertel, wie zijn onze helden?
Gordon: Bill & T...
Elayn: WTF?! DE Bill & Tom KAULITZ van TOKIO HOTEL??? Zeg dat het niet zo is , ik ga dood, ik val flauw ik hou het niet meer!
Gunther: Het zijn maar een paar jongens...
Gordon: Klopt, en ze stonden erop dat jullie bij ons bleven in de herfstvakantie... Ze zijn toch niet op tour en hoopte misschien nieue vrienden van jullie te maken.
Gunther: maar zijn ze een beetje populair, die Bill en Tim?
"Bill & Tom, en jha, ik was toen ik 10was in Loitsche, ik liep met hun naar de supermarkt en daar stond een schaare fans te wachten op een handtekening. uiteindelijk zijn we een boomhut ergens in het bos ingevlucht..."
Gunther: Owkeyjh... -_-'
Gordon: Dus iedereen is happy?
Gunther: Elayn jij luisterd toch wel een naar TH?
Elayn kleurt rood: Jha, op dat moment kotm Gustav binnen...
Elayn valt flauw...
"Jha, Elayn luisterd daar wel eens naar en zijn kleine zusje heeft allemaal posters van hun... GUSTAV! NOU WEET IK WAAR JIJ MIJ BEKEND VAN VOORKWAM! JIJ BENT DE DRUMMER VAN TH!
Gustav: daar kom je nu pas achter


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.