Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Thank you for loving me -TC » Queen Bill [2]

Thank you for loving me -TC

20 okt 2009 - 20:18

356

1

255



Queen Bill [2]

hoofdstuk 2 (:

Tom pov
Wanneer de dvd is afgelopen kletsen we met zen allen nog even na. Over hoe ge-wel-dig Amerika was, en wat Bill allemaal wel niet gekocht heeft daar. Soms is het ook net een meisje, met zijn make-up en kleren, altijd maar weer nieuwe kopen, om moe van te worden soms. Zou hij daar écht geen last van hebben, dat hij na 5 winkels haast niet meer kan staan? Eigenlijk denk ik soms wel dat Bill stiekem een meisje is, haha, maar ik weet dat hij een jongen is aangezien er een lul aanhangt XD. We hebben eerder immers vaak genoeg samen in bad gezeten, of onder de douche gestaan. 'We kunnen vanavond wel met wat vrienden wat drinken bij Gustav thuis!?' Roept Georg ineens luid. Ik schrik op ui mijn gedachtes en zie iedereen mij lachend aankijken. 'Waar zat jij met je hoofd?' Ik haal mijn schouders op. Ze vragen gelukkig niet verder en gaan door met afspreken voor vanavond. 'Tom, ga je mee naar huis? we moeten om 9 uur alweer bij gust zijn, en ik wil nog even mijn haar wassen van te voren.' Kijk dat bedoel ik nou, Bill is altijd zo ontzettend bezig met zijn uiterlijk, ik vind het natuurlijk ook wel belangrijk dat ik er goed uit zie, maar daar heb ik niet zoveel tijd voor nodig als Bill. 'Kom nou!' Bill trekt ongeduldig aan mijn arm. 'pff, rustig' Bill kijkt mij aan met een blik van: RUSTIG?! Echt like, wie komen er allemaal, dat zijn mensen die we kennen, waarom zou hij er persé perfect uit moeten zien? Ik besluit toch maar op te staan om mijn lieftallige broertje een plezier te doen en vis de autosleutels uit mijn broekzak.'Doeeeg! tot vanavond!' roep ik nog. Rustig stap ik in de auto en start deze op mijn dooie gemak, tot grote ergernis van Bill. Ik grinnik even. 'Wat?' Met éen opgetrokken wenkbrauw kijkt hij me aan. 'Niks hoor, binnenpretje' Zeg ik met een flauwe glimlach. Na 10 stille minuten in de auto zijn we bij ons appartement aangekomen. De auto staat nog niet stil of Bill is er al uitgerend.


Reacties:


VampireFangs zei op 19 okt 2009 - 18:31:
aangezien er een lul aanhangt XD

Weer hetzelfde,geen letters die dienen als smileys gebruiken.
Tenminste,zoals ik al zei,dat is niet lekker lezen.