Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH] » H2: Nothing can be special...

Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH]

15 nov 2008 - 20:08

497

0

202



H2: Nothing can be special...

"Dag Elayn... bedankt dat je even kwam kijken of ik nog leef, jha dat doe ik, ga nu maar weer!"
Gordon: Dag Elayn, ik wil graag even met mijn nichtje praten!
Mompellend loopt Elayn naar boven.
Gustav: Zow u krijgt nog steeds mensen startruck!
Gordon, Owhja jho, maar goed ik moet vandaag weer weg. Dus kan ik nou eindelijk mijn verhaal doen?
Gordon: Je weet toch dat ik gestopt ben met mijn band? Nou ik woonde al enkele jaren in Loitsche, en nu woon ik in Hamburg. Ik ben toen ik naar Berlijn ging met maten van mij, een vrouw tegen gekomen. Ik verbleef enkele weken in Berlijn, en ik sprak meerdere malen met haar af, en ben ook thuis bij haar blijven slapen. Toen ben ik na een paar maanden bij haar ingetrokken. Ik zal maar zeggen hoe ze heet: Simone Kaulitz, ze heeft een tweeling, Bill & Tom Kaulitz!
Ik bracht de jongens wel eens naar school een leerde Tom gitaar spelen. Ze begonnen een bandje, Devillish. En later kwamen Gustav en Georg erbij. Na een paar jaar gingen ze door als Tokio Hotel.
Simone weet inmiddels dat ik een zeer leuk nichtje heb, en ze denkt…
Zij zijn al mega in Duitsland en dan breek jij ook zo door!
Hoe denk jij erover?
"Ik weet niejh"
Gustav: Kom op! We bijten niet!
"Ik wil er eerst over nadenken, ga je die Bill & Tom nog bellen, over DIT?! Of weten ze het al?"
Gordon: Nee.
Gordon pakt zijn mobiel en toetst het nummer in, Gordon: ik zet 'm nu op luidspreker!

Het blijft even stil...
'Jha mit Bill' wordt er gezegd...
"Mit Gordon und Gustav, ist Tom daar?"
'Jha Tom ist hier! Und Georg, musch di auch komen?'
"Roep ze even! Ik wil jullie iets vertellen!"
'Mit Bill, Tom und Georg!'
"Jha mit Gordon..."
'Owh, hallo Gordon hoe gaat het ermee?'
"Goed Georg met jou?"
'Agh het gaat z'n gangetje'
"Oowk goed, dus iedereen is er?"
'Jha, wou u ons iets vertellen?'
"Jha, euhm... Ik heb een nichtje wat erg muzikaal is en ik ben bij haar! Stel je eens voor... "Maaike is de naam, mijn talent treft geen blaam!" Nou dat was dus Maaike, euhm... Tsjha, jullie zochten nog iemand om een nummer samen mee op te nemen? Nouwh, ik denk dat Maaike die persoon is! Als we volgende week nou eens afspreken om de studio in te duiken voor een demo, dan kan jullie manager meteen luiseren wat hij ervan..."
'Hey Gordon, David hier, da's lang geleden, heb je het over Maaike van RockSolution?'
"Jha, da's mijn nichtje!"
'Kunnen jullie vandaag komen? Dan beginnen we Maandag met een demo voor de platenmaatschappij!'
"Maaike, vindt jij dat goed?
‘Jha hoor!’
"Nou dan komen we vandaag!”ť
'Dag, dag, dag, tchusj Gordon...'
"Dag Leute"

Gordon hing weer op, en ik keek nog een keer naar boven en zei: En de rest dan?
Gordon: We moeten eerst jouw en Bill samen op band hebben en de demo naar de platenmaatschappij sturen... Als die het goed keuren kan de rest als nog komen!
"Owkeejh, dan ga ik het de rest maar vertellen..."
"Jha, is goed. maar dan moet ik mezelf nog wel klaarmaken!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.