Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 18

my one special love [TC]

19 okt 2009 - 22:33

848

4

260



18

tom pov
ik wordt wakker van de zon die in mijn gezicht schijnt en wrijf even in mijn ogen. ik merk dat bill niet meer naast me ligt en sta op. ik slenter nog half slapent de trap af en ga meteen de keuken in. bill zit aan de tafel met de krant voor zijn neus. ik leg een hand op zijn schouder en druk mijn lippen zachtjes op de zijne. hij zoent me even terug en dan verbreek ik de zoen om vervolgens naar de koelkast te lopen.
''sinds wanneer lees jij trouwens de krant?'' vraag ik dan verbaast.
''sinds nooit, ik snap er niks van.'' zucht hij. ik draai me om en kijk naar de krant.
''ja maar je houd hem verkeert om.''
''he wat?'' vraagt hij dom. ik zucht en draai de krant om.
''dat.'' zucht ik.
''oh! nu snap ik het!'' roept hij. ik rol lachend met mijn ogen. ik trek de tafel een stuk van hem af en leg de krant weg. ik ga op zijn schoot zitten en begin hem te zoenen. ik voel zijn handen zachtjes over mijn onderrug strelen. hij heeft ijskoude vingers die me kippenvel bezorgen. we horen de voordeur open en dichtslaan maar blijven gewoon zo zitten. ik kijk even op als mama de deur opent.
''jongens visite!'' zegt ze rustig. ik sta op van bill's schoot en schuif de tafel terug. mama komt de keuken in en achter haar loopt een vrouw van ongeveer haar leeftijd. ze heeft lang blond haar in een knotje en een strak mantel pakje met grijze hakjes. ik zucht en ga met een kom cornflakes naast bill zitten. ik begin rustig te eten en voor ik iedere keer de lepel in mijn mond stop kijk ik er noukeurig naar. bill draait steeds de krant een andere kant op. gordon komt binnen via de achter deur met scottie.
''hoi!'' roepen ik en bill in koor zonder op of om te kijken. simone en de vrouw gaan tegen over ons zitten en gordon bekijkt ons even. vanuit mijn ooghoeken zie ik hem wijzen en een verbaasde blik trekken. mama haalt haar schouders op en zet twee koppen koffie neer.
''gordon.'' stelt gordon zich voor aan de vrouw en glimlacht.
''aangenaam, anne-fleur ze maar ann.'' stelt de vrou zich voor. ik en bill kijken even op en gaan daarna weer door. ik werk de laatste lepel naar binnen en sta op. ik pak de fles cola en een glas. ik vul het glas en drink het daarna in een teug leeg. ik zet het glas neer en loop dan weg.
''douche!'' roep ik en loop de keuekn uit naar boven.

bill pov
''mam heb je mijn make-up kast soms gezien?'' vraag ik dan aan mama.
''uhm, ja die lag op de gang bij de spiegel.''
''oke, danke.'' zeg ik en sta op. ik loop de keuken uit richting de gang en pak de make-up kwast. ik ga de trap op en zie tom net in de badkamer verdwijnen. ik ga mijn kamer in en trek mijn pyama broek uit. ik smijt hem in de hoek en loop de badkamer in. ik ziet tom achter het douche gordijn staan en blijf even kijken. ik trek mijn bokser uit en ga bij hem staan. ik sta achter hem en leg mijn handen om zijn middel. ineens ben ik zwaar op geonden en druk hem tegen de muur aan. ik plaats mijn lippen in zijn nek en leg mijn handen steeds lager.
''hm, bill. je maakt me geil!'' kreun tom dan.
''dat moet ook.'' zeg ik grijnzend en knijp in zijn kont. hij kreunt zachtjes legt zijn hoofd in zijn nek.
''oh bill nee! JA!!!'' roept hij kreuntent als ik in hem kom. ''oh bill fuck you!'' roept hij uit. ik grijns en begin steeds sneller te stoten.

gordon pov.
bill gooit de krant op een hoopje en loopt de keuken uit. ik raap de krant bij elkaar en begin te lezen.
''sinds wanneer leest bill de krant eigenlijk?'' vraagt simone dan. ik kijk even op en haal dan mijn schouders op.
''heeft hij echt gelezen dan?''
''volgens mij wel.''
''waarschijnlijk niet.''
''ja!'' horen we tom dan ineens roepen.
''wat was dat?'' vraagt anne-fleur dan.
''dat klonkt uhm, heel erg, uhm. tja, geen idee eigenlijk.'' probeer ik ons eruit te lullen. ze trekt een wenkbrauw omhoog en kijkt dan naar simone.
''uhm, hij is homo en zijn vriendje bleef slapen. waarschijnlijk ehm, je weet wel.'' zegt ze dan. ze maakt een O gebaar en kijkt dan weg.

tom pov
ik en bill zijn terug in bed gaan liggen. ik druk mijn lippen in zijn nek en zet een spoor van kleine kusjes over zijn hele boven lijf. ik grijns als ik zijn handen weer over mijn rug voel strelen. hijkijkt me aan en trekt m enaast zich. hij legt zijn arm om mijn middel en zijn hoofd op mijn borst. beneden horen we een deur open en dicht gaan en dan een auto weg rijden. we horen voetstappen op de trap en gordon komt binnen.
''de volgende keer zonder geluid! we konden het in de keuken horen!'' zegt hij dan.
''hij is begonnen!'' roep ik dan.
''oke te veel detailles!'' roept hij en draait zich om.


Reacties:


beertje
beertje zei op 25 feb 2013 - 14:49:
oeps tot in de keuken wow


dreamerangel
dreamerangel zei op 3 sep 2010 - 15:47:


veke
veke zei op 20 okt 2009 - 15:57:
haha :p
snel verderxxxxx


VampireFangs zei op 20 okt 2009 - 8:54:
Ik lag zooooooo plat XD
hoe komt Bill in Tom,nee kidding c:
dat laatste was melig,<3