Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 93 touching and kissing

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:53

391

0

213



93 touching and kissing

jason pov
jasper slaapt in tussen weer en ik slenter naar boven. ik ga naast jasper liggen die blijkbaar al in slaap is gevallen. ik leg mijn hoofd op zijn borst en zucht. een kind is echt zwaarder dan ik dacht.
''hm, slaap ie?'' zegt jasper dan slaperig.
''hmja, hij had honger.'' fluister ik.
''hm, het is echt een eet huil en poep maschine.'' zegt hij lachend.
''maar wel de onze.'' fluister ik grijnsend en druk een kus op zijn wang.
''een kind is zwaarder dan ik dacht.'' zucht hij dan.
''tja, vind ik ook. maar het is niet anders en uit eindelijk als hij groter is en meer op een van ons lijkt dan zijn we nog blijer met hem.''
''klopt ook, maar ik zou hem voor niet op de wereld in willen ruilen, net als jou. jullie zijn en alles voor me!''
''ah je bent zo lief! ik ben echt zo blij dat ik jou heb ontmoet.''
''ik ben ook zou blij dat ik jou heb ontmoet.''
hij draait zich op zijn zij en blijft me langdurig aan staren.
''pff, het is al 6 uur!'' kreunt hij dan en gaat weer plat liggen.
''hm, gelukkig bestaat er ook ziekmelden.'' gijns ik. ik ga weer op zijn borst liggen en hoor hem steeds langzamer ademen. ik wordt zelf ook slaperig en dan vallen we beide inslaap.

strify pov
ik zit slaperig aan de tafel wanneer shin binnen komt.
''zijn jasper en jason al weg?''
''nog niet beneden geweest.''
''moeten we ze niet wakker maken.''
''nee, ik bel zo wel dat ze ziek zijn, jasper kwam vanochtend pas om 4.30 thuis.''
''en jason heeft zeker zo'n beetje de helenacht zitten stressen waar hij was.''
''volgens mij wel.''
''ik bel wel even.'' zucht hij en loopt weg. ik hoor shin praten in de woonkamer en daarna komt hij terug. hij komt naast me zitten en druk zijn lippen op de mijne.
''hm, ik hoop dat yu en kiro het weer snel bij leggen.''
''hoezo?''
''kiro trapt in z'n slaap.''
''en wat doe ik in mijn slaap?''
''jij geeft kusjes.''
''dus ik ben lief als ik slaap?''
''ook als je wakker bent hoor.''
''hm, jij ook!'' zeg ik dan en trek hem bij me op schoot. hij glimlacht lief en drukt zijn lippen op de mijne. ineens komt jasper binnen met een slaperige kop en zo te merken een kater.
''morgen!'' roept hij en ploft neer op een stoel.
''gaat het een beetje?''
''hmpf, k heb koppijn!''
''logies.''
''dat weet ik zelf ook wel shin!''
''jasper!'' roep ik boos.
''sorry!''


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.