Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH] » H4: There it is, the other way of living is coming to me...

Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH]

15 nov 2008 - 20:16

1090

0

210



H4: There it is, the other way of living is coming to me...

'Maaike waar zit jij?'
"Owh HAI mama!"
'Hai schat, waar zit je?'
"Hamburg, ben bij Oom Gordon"

Ik geef mijn telefoon aan Gordon en stap uit de auto.
Gordon: Hey wa...
Maar ik hoor hem al tegen mijn moeder praten, wetend dat het goed komt!
"Gus, help je effe!?"
Gustav komt aangelopen: Kom maar, ik breng je koffers wel naar binnen!
"Dankje Gus, waar is de rest?"
'Die komen vanavond, die zijn naar Andreas, ze hadden gebeld toen jij lag te slapen, dsu ik denk heel misschien dat je ze vanavond nog ziet, of morgen.
"owkeejh, als ik maar kan slapen ik wordt zo moe als ik in een auto, ik verveel me al gauw!"
Gordon komt anagelopen en zget: had dat gezegd! ik had een Portable DVDspeler bij!
"En daar kom je nu meejh!?"
Gordon: Jha
"Maar ik ga naar binnen owkeejh, ik wil effe zitten, naar de WC en wat eten.. en daarna praten we verder owkeejh! "
G&G; We hoeven niejh alles te weten!

(TIJDflash, even later)

Ik zit binnen, en er komt een blonde vrouw binnen gelopen... 'Hai jij bent Maaike he'!? Ik ben Simone, Bill & Tom komen vanavond terug en zullen dan wel gaan stappen, wil je misschien wat eten!
"Whow, danke Mevrouw Kaulitz, u bent echt een hele aardige vrouw!"
'Noem me asjeblieft Simone, en zeg ook geen U! Dan voel ik me zo oud!'
Simone komt weer terug met een bord aardappel prut en spekjes, braadkoftoffel ofso is het...
"Maar Damn, da's lekker zeg!"
Simone: Volgens...
'Eigen recept!' Gordon komt de kamer binnen gelopen en gaat naast Sione zitten:
Dus je hebt al kennis gemaakt met Maaike?
Simone: Jha, best wel he' Maaike!?
"Euhum... klofpt whe pheffe kwennifs gefaakt!"
Ik slik even door "Sorry, ik moet niejh met volle mond praten!"
Simone: Acgh, maakt niejh uit, als je zet zoals Bill & Tom loopt te vreten en dan ook nog praten zou je je moeten verontschuldigen! XD
We liggen allemaal dubbel, en ik lach zo hard dat ik ervan huil, waardoor mijn make-up uitloopt...
"Ik ga maar eens naar bed, als de jongens komen, willen jullie dan vragen of ze rustig willen doen als ze boven zijn!?"
Gordon: Tuurlijk!
Simone: Ze moeten wel aardig zijn voor onze gast!
"Danke... dan ga ik maar eens naar mijn nest!"
Ik loop naar boven en Gustav wijst mij nog snel waar mijn kamer is...
Ik kleed me om, ik doe mijn pyjama aan.
Ik trek een oversized Kickbox broek aan, en daarboven komt nog een stuk van mijn hipster uit... Maar Ik kan mijn hemdje niejh vinden!
Owh!, In de andere koffer natuurlement!
Ik pak mijn topje, het zit strak rond mijn schouder en als ik in een hoek van 90graden sta, heb je inkijk...
So what!?...
Ik zie dat ik weer hard groei want mijn navel is zichtbaar.
Dus eigenlijk past deze pyjama combi niet meer bij elkaar... Maar geen ziel die het ziet, dus dan maakt het niejh uit!
Ik stap in mijn bedje en val rustig in slaap...

(Bill POV)

Ik, Tom, Georg en Andreas lopen naar ons huis. We zien dat Gordon's auto er weer staat en Tom en ik kijken elkaar verbaast aan, zou ze er al zijn...?
Plotseling roept Georg: wedstrijdje wie er het eerst is...!?
"Jha owkeejh, maar ik ga toch winnen!"
Tom: Neujh, ikke ga winnnen!
Maar dan roept Georg: AF!
En we beginnen als gekken te rennen.
En verbaast als iemand maar kan zijn...
Tom komt als eerste aan...
"Tom, hoe *hijg*, heb je*hijg*, dat gedaan? Je hebt een rokersconditie!*hijg*
Tom: dat denkje broertje, dat denkje, sex is ook een sport! Hoe denk je dat ik ande...
"Jha owkeejh, dat is oowk een sport, wat jij wil!"
We lopen rustig naar binnen en gaan naar boven PS'n...
Simone kwam ons zeggen dat we rustig moesten doen omdat er iemand slaapt. Maar Tom gaat veels te veel op in zijn spel en dan wordt het beeld in eens zwart!
Daar staat een meisje in een zwarte Kickbox broek en een iets te klein wordend topje. Iedereen draait zich om maar Tom bespringt haar gelijk en vraagt haar van alles en is gewoon hyper!-_-'

(Maaike POV)

Ik wordt wakker van geschreeuw en gevloek, ik zeg tegen Simone die net naar boven kwam dat ik het zelf wel regel!
Simone liep dus weer naar beneden en ik liep op het geschreeuw af.
Ik heb het geluk dat de stekker bij de deur zit en ik trek hem eruit!
Opeens draaien zich 5gezichten naar mij om...
Een van hun springt gelijk op mij af en stelt zich voor als een Tom, geen idee wat dat is!XD
Er wordt van alles gevraagd totdat ik roep: KAPPEN NOUWH!
Opeens is echt alles en iedereen stil...
Mooi zo... Kan ik mijn verhaal doewn? Goed waar was ik!?
"Hoe heten jullie? Gus, jouw ken ik al, dat snap je he'!?"
Een jongen met kort blond haar, niet krullend zoals Gustav, stelt zich voor als Andreas...
Dan komt de grootste van het stel naar me toe en zegt dat ie Georg heet... dan komt de er iemand naar me toe met zwarte lange steile haren, die zich Bill noemt...
Dan vraag ik aan Tom: Zowh, jij bent een Tom wat ken je allemaal...?
Tom: Sorry ik heb ene ander naam...
En die is?!
Tom: De ware, ik heet de ware!
De andere beginnen te lachen
WTF? Wat mankeert die weirdo
Juist jha, de ware." ik buig voorover en hij heeft dus inkijk... "En 'De Ware' denk jij dat ik dat geloof?"
Tom: Neyjh, dacht ik al, ik heet gewoon Tom... Tom Kaulitz!
"Owhja, heb ik van gehoord, jij bent dieh ene player van zown bandje!"
Bill: Eyjh, we zouden nog uitgaan! Heb je zin om mee te gaan...!?
"Nouwh, dan moet ik me eerst weer douchen, en aankleden en opmaken, maar dat gaat wel lukken in een slordige 20minuten!"
De jongens gaan nog door met Gamen en Bill wijst mij even de badkamer: Hoe heet je eigenlijk?
"Maaike,... en jij bent Bill, de zanger van TH! Ik hield je broer even voor de gek, is goed gelukt he'?"
Bill: Uhum..., laten we het hem dadelijk nog steeds denken?
"Wat denken...? Dat ik iemand anders ben!? Dat gaat niejh lang goed want..."
'Bill, wat doe je daar, wie is dat?' horen we de stem van Tom zeggen!
"Eyh, flikker op ik wil douchen man! Bill geeft me alleen kleding!"
Tom: W8 's effe...! Jij bent Maaike!
"BINGO! Player stands 1-1!"
Wil je straks met me dansen?
"Dacht het niejh!"
Tom: owkeejh dan ga ik de rest op zoeken!
"Jha owkeejh oke', en als je nu weg gaat dans ik straks misschien wel met je!"
Tom: Ik zeg niks tegen de andere van wat jullie daar aan het doen zijn, want dat weet ik heus wel, en jij gaat me mij slowen!
"Als het moet, maar denk maar niet dat ik er lol in heb! Patsertje!"
Bill loopt lachende de badkamer uit...
Tom stapt vlug binnen en zegt: Dat zullen we zien...
Mag ik blijven kijken!?
"Neyjh, doei Tommy!"
En ik trap hem de badkamer uit!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.