Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Thank you for loving me -TC » BeautyBill [3]

Thank you for loving me -TC

20 okt 2009 - 20:18

428

1

219



BeautyBill [3]

Deel 3 en dit keer zonder letters als smileys en andere smileys maar hoe dat komt, deze hoofdstukken heb ik al een halfjaar geleden getypt en toen schreven we nog heel anders (;

##############die avooooond##############

Nog steeds Tom pov.
Bill en ik stappen uit mijn auto en lopen richting de eikenhouten voordeur van het wit geverfde huis van Gustav. Bill drukt op de bel met zijn perfect gemanicuurde nagels, vrijwel direct gaat de deur open en laat Gustav ons binnen. Met zo'n standaard Bill-loopje loopt Bill voor mij uit; Een beetje macho, met een arrogant, vrouwelijk trekje erdoorheen. Schattig dus. Ik weet niet of je je eigen broer schattig noemt, maar ik dus wel. Ik zie Andi, Georg, Jesse, Max en Peter al binnen zitten drinken en praten. Gustav sluit de deur achter ons en gaat zelf ook zitten. 'Zelfbediening zeker?' Vraagt Bill met zijn opgetrokken wenkbrauwtje. Soms vraag ik me af of die wenkbrauw zo vast gegroeid is, is dat raar? Want hij heeft die bijna altijd in de lucht. Vroeger, toen hij net zijn wenkbrauwpiercing had, deed hij dat telkens voor de grap, dat wenkbrauwtje, maar nu is het een gewoonte geworden. Bill staat op en wandelt richting de minibar, zijn steile zwarte haar deinst mee op het ritme van zijn passen. 'Bill?!' roep ik boven de muziek uit. Langzaam draait hij om en kijkt mij aan met weer dat wenkbrauwtje in de lucht. 'Ook voor mij?' Vraag ik met puppyeyes. Nep geïrriteerd rolt hij met zijn ogen, maar knikt dan lachend. Hij draait zich om en paradeert weer opweg richting het drinken. Ik bekijk hem van top tot teen, hij ziet er altijd zo schattig uit in dat zwarte blousje met die lichte jeans. Hier zie ik hem ook het liefst in, zonder al die poespas, gewoon lekker simpel, maar net niet té simpel voor Bill.
Nog geen minuut later staat hij voor mij met 2 glazen en een triomfantelijke lach. 'Danke.' Glimlach ik. Ik merk op dat hij precies hetzelfde heeft als mij, grappig. Zonder pardon laat hij zich naast mij neerploffen op de bank waardoor ik een deel van mijn drinken over me heen knoei. 'Fuck! Bill kijk ook eens uit wat je doet!' Sjaggo kijk ik hem aan, maar wanneer ik zijn beteuterde gezichtje zie ben ik al niet boos meer. 'sorry Tom! dat was niet mijn bedoeling!' 'Nee, nee, geeft niet Bill, ik vraag wel of Gust een ander shirt voor mij heeft.' Opgelucht neemt Bill een slok drinken.
Met een (klein) shirt van Gustav aan ga ik weer naast Bill zitten en drink dan in een teug mijn glas leeg, de sfeer begint al aardig wat losser te worden en de ene na de andere fles alcohol ondergaat zijn lot. Dan komt Georg met een geniaal idee...


Reacties:


VampireFangs zei op 22 okt 2009 - 9:44:
Ik ben blij dat je mijn tip hebt opgevolgd