Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Thank you for loving me -TC » Truth or dare Kaulitz ? [4]

Thank you for loving me -TC

20 okt 2009 - 20:22

704

2

196



Truth or dare Kaulitz ? [4]

nog eeeeeeen deeltje (;

Heel wat glazen alcohol later zijn de meeste mensen alweer weg, alleen de G's, Tom, Andi en ik zijn er nog. Dan komt Georg met een geniaal idee. 'Laten we doen, durf of waarheid spelen!' Stelt hij lachend voor. Direct ben ik enthousiast maar Tom heeft weer eens een tegenargument. 'Neeeee, dat is een kinderspelletje!' Pretbederver dat het ook is, ik besluit het voor Georg op te nemen. 'Weet jij iets beters dan?' Ik kan het niet laten om er even arrogant bij te lachen. Tom knikt hevig 'Doen, doen of doen' Met een gemeen lachje kijkt hij iedereen aan. Oke, dat is nog veel beter én leuker, iedereen kiest toch altijd doen, omdat daar de leukste momenten uitkomen. 'Is ook goed Kaulitz, jij begint, haha!' Lacht Georg. Zoekend kijkt Tom de kring rond, fronst zijn wenkbrauwen soms maar kijkt dan verder. Bij mij blijft zijn blik even hangen. Please Tom niet mij, niet mij, iedereen mag mij kiezen behalve Tom! Bid ik. 'Andreas' Begint Tom, ik zucht van opluchting. Tom gaat verder met praten. 'Andreas, ga op het balkon staan, krijs heel hard om de aandacht te trekken en trek dan je broek naar beneden.' Wat een fantasie heeft die jongen soms ook, ik had het zelf niet beter kunnen bedenken. Tot ieders grote verbazing staat Andi ook nog op en begeeft zich naar het balkon. Georg komt nu al niet meer bij van het lachen en ik houd het ook al moeilijk meer. Bij Tom lopen de tranen al over zijn wangen. Dan horen we een luide krijs en vervolgens mogen we allemaal toekijken hoe Andreas zijn billen laat zien aan een bejaard echtpaar wat voorbij loopt. Ik grijp naar mijn buik omdat het lachen gewoon pijn begint te doen. 'Zeg jongeman! Dit is zeer ongepast gedrag!' Roept de oude vrouw. Met een rode kop en zijn broek optrekkend, komt Andreas weer binnenrennen. 'Tom gast, ik ga jou zó terugpakken!' Even betrekt Toms gezicht maar hij herstelt zich snel weer. 'Oeh, nu ben ik bahang' Speelt hij terwijl hij met zijn handen door de lucht wappert. Ik lach even om zijn gezicht die hij erbij trekt, zo zou ik dus ook kunnen kijken. Bedenkelijk kijkt Andi rond en blijft dan evenals Tom met zijn blik bij mij hangen. Even voel ik me ongemakkelijk bij het zien van zijn glimlach, een tikkeltje angstaanjagend... Dan staat hij op en loopt naar de stereo-installatie en de lichtbediening. Deze spullen heeft Gustav vlak voor Amerika aangeschaft omdat het eerst de bedoeling helemaal niet was om naar Amerika te gaan, we zouden eerst vakantie krijgen en dan wouden we met zijn allen gaan feesten. Toch ben ik blij dat we naar The States zijn gegaan, het was echt een ervaring om nooit te vergeten. Andi drukt wat knoppen in en plots begint de verlichting te dansen. 'Tom Kaulitz, doen doen of doen?' Stoer kijkt mijn broer hem aan. 'Zeg het eens.' Andreas kijkt tussen Tom en mij heen en weer. 'Tom, ga met Bill op de dansvloer staan en schuur met hem zoals je met een meisje zou doen, een heel nummer lang!' Zegt hij doodleuk. Spontaan verslik ik me in een slok drinken en spuug het uit over de tafel. Ook mijn glas wou liever op de grond liggen blijkbaar. Is die gast gek geworden? Nouja, veel kwaad kan het toch niet, morgen weten we het toch niet meer. Tom lijkt er hélemaal niet mee te zitten en stapt op mij af. Zijn grote gitaarhanden pakken mijn armen beet en trekken mij omhoog. Ik laat me meevoeren door Tom en voor ik ook nog maar boe of ba kan zeggen voel ik zijn voorkant tegen mijn kont aan. 'Lady gaga - Lovegame' schalt door de ruimte en neemt mijn bewustzijn weg. Toms handen liggen op mijn heupen en trekken mij in stootjes tegen hem aan, soms in een lijn, soms van boven naar beneden. Ergens is het wel opwindend, maar wat wil je ook als je het niet gewend bent. De rest van de jongens gillen, joelen en juichen boven de muziek uit, die amuseren zich prima. Toms adem hijgt in mijn oor en zijn lichaam is warm en bezweet. Plotseling voel ik lippen in mijn hals...


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 22 okt 2009 - 17:15:
Hihi, leuk<3


VampireFangs zei op 22 okt 2009 - 9:49:
Cliché maar grappig
iedereen doet doen durf op de waarheid en ik zie eigenlijk geen verschil
omdat er toch altijd doen wordt gekozen
verder