Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH] » H6: Do you like what you see? This is the way I dress,

Jij als Rockbicth het nichtje van... Gordon! [TH]

15 nov 2008 - 20:26

583

1

200



H6: Do you like what you see? This is the way I dress,


Tom: Ik krijg het echt heet van je!
"GA DAN MAAR SNEL AFKOELEN VOORDAT IK JE WAT AANDOE!"
Bill: Rustig Ma...
"NIKS RUSTIG, NIKS RUSTIG, HIJ MOET RUSTIG DOEN VOORDAT IK HEM WAT AANDOE EN IK MEEN HET!" bries ik in Tom z'n gezicht met mijn wijsvinger tegen z'n neus aangedrukt...
Elayn houdt me van Tom vandaan zodat ik hem niet kan slaan.
"Elayn, brother form another mother, laat me effies los, ik wil dit graag op een volwassen manier oplossen!"
Elayn laat me los en ik geef Tom een trap tegen z'n buik waardoor hij dubbelklapt en sla met mijn vuisten op z'n rug...
'Vindt je dat een volwassen manier om dit op te lossen?' piept Tom van de pijn.
"Ik ben 14, denk je dat ik dan als een volwassenen denk? Echt niet, en die klappen had je verdient!"

(BILL POV)

Andreas komt tussen beide: laten we het gezellig houden owkeeyjh???
Maaike: Laat Tom z'n bek houden of z'n levensverzekering verhogen!
Andreas: Doe gewoon niet zo bitchy, Tom is nou eenmaal een player, dat zit in zijn aard!
Maaike: Dan zal ik dat uit zijn aard slaan!
"Laqten we allemaal ophouden, het is laat en tegen de tijd dat we bij die club zijn is het alweer middennacht!"
G&G: Dan blijvn wij hier wel slapen! XD
"Misschien nog een filmpje kijken?"
Maaike: Best...
Tom: het hoeft neit hoor, zonder jou is het ook wel gezellig!
Maaike: Hoor een, jij vieze dreadsaap, ik begin echt kwaad te worden. Doe ik een keer niks, houdt ik mijn mond begin jij weer! Wat moet je van me?
Ik zie aan Tom wat ie wil antwoorden maar helaas kan ik het niet voorkomen...
Tom: Hete sex!!!!
Maaike wou naar binnen lopen maar draait zich abrupt om.
Maaike: PARDON?!?
Tom: Je hoorde me wel!
Maaike: Nevernooit zal ik met mijn volle besef met jou naar bed gaan! Of ik moet dronken en gedrogeerd zijn en dat er geen zinnig wooord meer uit me komt, dan pas maak je kans! Maar HELAAS voor jou drink en rook ik neit en ben ik niet aan de drugs!
Georg: Weetje, als jullie nou allebei naar jullie eigen kamer gaan, en wij een film gaan kijken, mogen jullie er pas bij als het bijgelegd is of als jullie normaal kunnen doen!
Andreas: Dat wordt een moeilijke opgave wvoor die twee!
"Begin jij nou ookal?!"
Andreas: ik wist niet dat je haar voortrok voor de band die je met mij en Tom hebt?
"Doe ik ook niet en... KAPPEN OKE'?"

(MAAIKE POV)

Ik zie dat Tom naar me kijtk en als ik goed kijk merk ik dat hij naar mijn borsten staart, zou je kunnen zeggen, hij zit er net niet opgeplakt.
"Do you like what you see? This is the way I dress, do you gonna look everyday to my boobs?"
Bill: begin nou neijk weer!
"Ik ga naar binnen en kruip in...- ik kijk Bill aan -...mijn bed"
Bill: Is goed, weltrusten!
Tom grijnst: Gute nacht slap schon traum von mir!
"Bakkes houden!"
Tom: Je zult denk ik bij moeten slapen omdat de andere bedden bezet zijn! XD
"dat dacht je, ik ga nog liever bij Bill liggen dan dat ik ook maar in de buurt kom van jou bed, laat staan dat ik er met jou in ga slapen!"
Bill: Je mag wel bij mij slapen, Tom is een beetje een playertje, in jou geval zou ik dus ook zo reageren en Tom, jaja ik bemoei me met 'r. Maar hey, ik ben wel degene die met haar een DEMO moet inzingen, dus ik willen alles zo goed mogelijk laten verlopen, en dat gaat nieh als jij der aanrandt of verkracht, en nu... ALLEMAAL NAAR BINNEN EN NAAR BED!!!!


Reacties:


PhantomRider
PhantomRider zei op 23 jan 2010 - 22:00:
doe doooooooooooorrrrr alsjeblieieieieieieieieieffffft
xxx