Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Shortalicious » Sleepless (TC)

Shortalicious

22 okt 2009 - 19:50

174

4

236



Sleepless (TC)

Waarin bepaalde mensen de slaap niet kunnen vatten.

1. Sleepless.

Het was de allereerste nacht dat Bill naast Tom in hun pas aangekocht tweepersoonsbed kon slapen. Slapen, als in: de hele nacht wakker blijven omdat de matras niet goed lag, terwijl Tom luid lag te snurken. Als Tom snurkte betekende dat meestal dat hij uitgeteld was, dat, of hij was verkouden.
Bill fronste en keek eventjes naar de neus van zijn broer, niet rood, hij was niet verkouden. Met een stille zucht draaide hij zich om.
En toen de wekkerradio het cijfertje zes liet zien begon buiten een haan het sein te geven dat de rest van de wereld wakker moest worden.
‘De rest van de wereld. Tsch. Met anderhalf uur slaap kom ik niet toe.’
Het was half negen toen Tom’s gesnurk stopte. “Lekker geslapen?”ť
“Jouw haan zuigt”ť, antwoordde Bill droogjes. Het lot keerde zich nogmaals tegen hem toen de haan nog eenmaal kraaide voordat hij de rest van de dag zijn bek niet meer open deed. Luid kreunend liet hij zijn kussen op zijn hoofd vallen.

Om elf uur fronste Tom, toen Bill met zijn snurkconcert begon.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 9 april 2010 - 21:07:
hahahaha XD


chiboebel
chiboebel zei op 3 jan 2010 - 12:33:
GENIAAL


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 22 okt 2009 - 17:44:
whahahaha!!!!!

Geweldig amy!!!


Eliros
Eliros zei op 21 okt 2009 - 21:14:
Jouw haan zuigt?
Haha, dat klinkt heel, heel, heel erg verkeerd

Snel een nieuw verhaaltje <3