Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » My Obsession » 5.Horror movie's are the best!

My Obsession

21 okt 2009 - 20:05

1140

4

232



5.Horror movie's are the best!

hiii dank je voor degene die reactie hebben geplaatst en de tijd nemen dit allemaal te lezen!xxx<333

Een stilte volgt. En de hele tijd blijft hij mijn handen vasthouden. Ik voel me er niet ongemakkelijk bij, dus laat ik het zo. De deur van het cafétje gaat open en trekt mijn aandacht. Mijn ogen worden groot en ik wend mijn blik. “Is er iets?”¯ vraagt Romeo fronsend. “Die gast die net is binnen gekomen, zie je die?”¯ vraag ik neerkijkend op de tafel zodat mijn haren voor mijn gezicht vallen. “Die mannelijke barbie?”¯ “ja, die ja.”¯ “Ja, die zie ik duidelijk.”¯ zegt Romeo zuchtend. Duidelijk geïrriteerd om de verschijning van zo iemand. “Wel, hij blijft mij lastig vallen. En mij mee uitvragen. En hij is echt aantastelijk en raakt mij overal aan dat ik gewoon bang ben dat hij mij dingen gaat dwingen te doen die ik niet wil.”¯ leg ik snel uit. Ik kijk wet op om te kijken of hij mij niet ziet. Ik zie zijn grijnzende gezicht naar mij kijken en dan op mij afstappen. Ik draai mijn hoofd snel weg. “Crap, hij zag me en komt hier heen.”¯ zeg ik met de paniek die ik voel binnen dringen. 'Wat nu?' denk ik. “Kus mij.”¯ zegt Romeo ineens. “Wat?”¯ vraag ik geschrokken. “Geen tijd gewoon doen.”¯ zeg hij terwijl hij dichter tegen mij aan komt zitten. Hij pakt mijn gezicht vast met zijn twee handen en drukt zijn lippen tegen de mijne aan. Ik zie nog in mijn ooghoeken dat de gast zijn grijns veranderd in een kwaad gezicht voordat ik mijn ogen sluit. Hij draait zich om en wandeld snel weg om dan de deur met een klap dicht te laten vallen. De mensen schrikken een beetje op en kijken de mannelijke barbie kwaad na. Romeo laat mijn gezicht los en trekt zich rustig terug. Ik doe mijn ogen terug open en merk dat hij ook zijn ogen gesloten had. “Hij... hij is... weg.”¯ zeg ik hakkelend. Romeo glimlacht. Het blijft even stil. “Dank je.”¯ zeg ik stil tegen hem. “Graag gedaan.”¯ weer die stilte. Wow, this is akward. “zo, uhm... zullen we dan maar terug naar huis wandelen?”¯ vraagt Romeo als onze tassen leeg zijn. Ik knik alleen maar. Ik doe mijn jas aan net zoals hij doet en sta dan op. Als we buiten komen rits ik mijn jas meer naar boven. Het is zomer vakantie en het vriest. Wat klopt daar niet? Brr, ik hoop dat het snel weer warm word. Ik heb voor even genoeg gehad van het koude weer. Romeo ziet het en komt dichter bij mij lopen. Hij pakt mijn, nog steeds koude, hand vast en verstrengeld zijn vingers met de mijne. Mijn mondhoeken krullen lichtjes omhoog en ik kan de glimlach niet van mijn gezicht weg slaan. Niet dat ik dat wil of zo. Al veel te snel staan we al aan de voordeur van het huis. We laten elkaars hand los en gaan naar binnen. We hangen onze jassen op en gaan naar de woonkamer. “Hoi! Welcome back!”¯ zegt Kiro. “Hi.”¯ zeg ik lachend. Iedereen zit onderuitgezakt in de zetel. Met volle aandacht op de tv. En het ziet er erg saai uit. “What the heck zijn jullie aan het kijken?”¯ vraag ik fronsend. “Geen idee. Er is gewoon niets op tv en we hebben het gewoon ergens op laten staan.”¯ mompeld Yu zuchtend. “Ik zei toch dat we het op Nickelodeon moesten zetten.”¯ mompeld Shin pruilend. Ik ga tussen hun inzitten, pak het afstandsbediening en zap naar post twintig. “Zo doe je dat.”¯ zeg ik met een brede lach terwijl Spongebob tevoorschijnt komt op het scherm. “Yeaah!”¯ roept Shin blij. “Eigenlijk valt dit best mee.”¯ zegt Strify als we al een tijdje kijken. “Ja, de volgende keer luisteren we gewoon dadelijk naar Shin en zetten we het op Nickelodeon.”¯ zegt Kiro knikkend. “Jullie luisterden niet naar Shin?? Dat is best gemeen hoor! Nickelodeon rocks!”¯ zeg ik hoofdschuddend. De jongens mompelen wat. Ik grinnik. Het valt stil en iedereen kijkt verder naar Spongebob. Maar al te snel zijn de twee afleveringen gedaan. “Wel, jongens. Ik ga mij douche.”¯ zeg ik denkend. Weer dat gemompel. Dat hoor ik als een 'is goed'. Ik sta op en wandel naar boven, eerst richting de kamer van mij en Kiro. Ik pak mijn pyjama al en wat ondergoed en ga dan naar de badkamer. Ik doe de deur opslot voor de zekerheid. Ik haal eerst mijn make up er van af. Dat is misschien wel handig voordat het allemaal uitloopt.

Fris gewassen kom ik de badkamer uit. Met mijn net gedroogde haren heb ik een hoge staart gemaakt. Ik ga weer terug naar de kamer en doe de deur dicht tot op een kiertje. Ik ga naar het raam toe en zet mij neer op de koude vensterbank. Starend naar buiten. Ondertussen gaat de deur open zonder gekraak. “Kom je?”¯ ik draai mij snel richting de deur. Romeo staat tegen de deurpost aan mij aan te kijken. Ik laat mij langzaam van de vensterbank glijden en stap naar hem toe. Als ik voor hem sta neemt hij mijn hand vast en begeleid mij naar zijn kamer. “Ik hoop dat je van horror houd.”¯ zegt Romeo als hij de deur achter ons dicht doet. “Ik hou alleen maar van horror.”¯ zeg ik glimlachend. “Waar bleef jij mijn hele leven?”¯ vraagt Romeo. “Hmm, ik denk in het huis waar Kiro ook eerst woonde.”¯ zeg ik breed lachend. Romeo grinnikt om mijn reactie. Romeo zet de dvd op en gaat op het bed zitten. “Je mag best naast me komen zitten. Het bed bijt niet. En ik zal ook proberen om niet te bijten.”¯ grapt hij. Ik wandel naar het bed toe en ga naast hem zitten. “Zeker dat je niet bijt?”¯ vraag ik grapend. “Ik zei toch al. Ik ga proberen mij in te houden. Maar je bent toch ook zo onweerstaanbaar in die pyjama.”¯ “Dank je, jij ook... in je boxer.”¯ zegt ik bijtend op mijn onderlip als ik door heb dat hij alleen in zijn boxer zit. Ik word er toch wat zenuwachtig van. Want, damn that guy! Hij is zo erg gespierd.
Onder de film krijg ik het toch moeilijk bij sommige stukken. En steeds val ik meer en meer tegen zijn borst aan. Tot dat ik mijn hoofd even weg draai en mijn gezicht verstop tegen zijn borst. Dat was echt een walgelijk gedeelte. Ik hoor Romeo grinniken. Ik kijk op naar hem. “Is het grappig ja?”¯ vraag ik pruilend. “Oh jawel! Dit is zo grappig.”¯ zegt hij grijnzend. “Dat is niet erg lief van je.”¯ zeg ik pruilend. “Ooow, ik zal lief zijn. Belooft.”¯ zegt hij glimlachend. Ik zet een brede lach op. Dan kijken wij weer verder naar de film. En ik die met mijn hoofd op Romeo zijn borst lig. Dat haalt mijn concentratie van de film af. Ow, wat hou ik van horror filmen!


Reacties:


dms136
dms136 zei op 22 okt 2009 - 19:51:
OMG VEDER
soory voor het niet reageren
WAS ZIEK

maare je bent goed ^^

I LOVE YOU
X


realchick
realchick zei op 22 okt 2009 - 9:48:
daaaamn romeo is hot<3
ik wil hem ook wel in zn boxer zien haha
snel verder stuiterballie :]
<3


Juliette
Juliette zei op 21 okt 2009 - 22:35:
“Ja, de volgende keer luisteren we gewoon dadelijk naar Shin en zetten we het op Nickelodeon.”¯ zegt Kiro knikkend. “Jullie luisterden niet naar Shin?? Dat is best gemeen hoor! Nickelodeon rocks!”¯
Geniaal<3

Leuk stuk, snel meer<3


BliebX
BliebX zei op 21 okt 2009 - 20:44:
x']
whaha,
Ken x']
whaha
hm
is inspiloos vandaag
HEEEEEEEEEEJ How does it feel van CB op mijn pc <3

SPONGEBOOOOOAWP<3!!!
Ik lieft dat vage gele figuurtje ^^

HORROR <3
niks is té walgelijk voor mij =3
Oehh, ik heb mijn vampiertanden nu in ^^ XD
maar beet net wel op mijn lip >.<
dat deed zeer >.< x']

meeeeer? xxxx <3