Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » T is for Too much laughing.

You're my obsession.

22 okt 2009 - 10:01

228

5

250



T is for Too much laughing.

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH".Ik word snel de badkamer uitgeduwt en de deur wordt zo voor mn neus dichtgeslagen.Verbaasd staar ik naar de deur en dan krijg ik een lachkick.Ik val op de grond van het lachen en hoor voetstappen in mijn richting komen."Wat heeft zij?" hoor ik Strify's stem."Weet ik veel,maar ik vind het wel grappig" zegt Kiro lachend."Vraag maar aan ROMEO HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH"."HOU JE BEK HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA" schreeuwt Romeo vanuit de badkamer.Shin die inmiddels ook wakker is door ons gelach en geschreeuw komt er ook even bij staan."Okee leg uit"."HAHA ik ging naar de badkamer toe en toen stond Romeo daar"."Dus?"."Hij was naakt" en gelijk bij het woordje 'naakt' krijg ik weer een enorme lachkick.Ik kijk de jongens een voor een aan.Geweldig is dat,3 verschillende gezichten.Shin die een megagrote grijns op zn gezicht heeft,Kiro met open mond en dan heb je Strify met een jaloerse blik."Oho waarom zie ik hem nooit naakt en jij wel?" vraagt Kiro verbaasd."Nou ik kan Romeo roepen om het even overnieuw te doen en dan inplaats van dat ik de badkamer in loop dat jij mijn rol even overneemt".Strify die is inmiddels weggelopen want die is even te jaloers en Shin die is naar Yu om het verhaal te vertellen."ROMEO KOM DALIJK EVEN NAAKT DE BADKAMER UIT!" schreeuwt Kiro naar hem.Ik schud mijn hoofd en loop naar binnen waar Strify nors naar de tv te kijken zit.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 25 okt 2009 - 15:05:
aawh arme strify hij is jaloers XD wat erg XD

naja snel snel snel snel snel evdrer xoxoxo linsooo <3<3<3


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 24 okt 2009 - 18:23:
waha Kiros heeft soms echt geweldige ideeen ><

snel verder
X


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 23 okt 2009 - 22:18:
Whahahahha *gaat neer*
Omg awesome gewoon.
Snel verder!
xxx<3


cocoloco
cocoloco zei op 23 okt 2009 - 7:04:
haha strijk! weiter bitte!!


dms136
dms136 zei op 22 okt 2009 - 19:52:
VEDER HONEY

soory voor het niet reageren was ziek

maare je bnet egt heeeeeel erg goed
ene mag ik ook een vriendin zijn van cb!
love you
XOXO