Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 27:

Autumn days will fade away!!!

24 okt 2009 - 9:56

442

1

163



Hoofdstuk 27:

Aurora pov:

Tegenwoordig had ik niks meer om me op te verheugen...Geen Jake meer om mee af te spreken.
Telkens als ik hem belde nam zijn vader op en als hij mijn stem hoorde hing hij meteen weer op.
Ik haatte het om gescheiden te zijn van mijn Jake,hij heeft altijd tegen me gezegt dat hij van mij was.
Ik probeerde het nog eens....de telefoon ging drie keer over ..."Hallo met Billy Black"
"Hallo met Aurora Chevalier."
Ik gebruikte nog vaak mijn oude naam in plaats van Cullen.
Voordat hij op kon hangen riep ik door de telefoon"Vopordat je op gaat hangen wil ik weten wat er met Jake is gebeurd ouwe man!
Je hangt telkens op voordat ik een antwoord krijg en NU wil ik antwoord."
Van mijn reactie leek hij te schrikken,ik hoorde zijn adem stokken.
Ik wist dat ik een antwoord krijg op het moment dat hij begon te praten.
'Hij is niet thuis,ergens hangen met zijn NIEUWE vrienden.'
Dit deed de deur dicht.
'Ik had ook wel door dat hij niet thuis was,maar ik mag niet naar LaPush rijden vanwege dat zogenaamde contract.
Maar als hij thuis is zeg alsjeblieft dat hij me terugbelt!'
Waarschijnlijk hoorde hij de wanhoop in mijn stem die ik liet doorklinken want hij zuchtte één keer diep en liet voor één keer zijn vijandigheid tegen mij varen.
'Zal ik doen,en ik doe het echt geloof me.'beloofde hij me.
'En anders bel ik jullie s'nachts terug,jullie wakker bellen is ook leuk.'
Ik hoorde hem lachen aan de andere kant van de lijn.
'Dag Aurora,ik zal het doorgeven.'
'Dag Billie'
En ik hing op en zuchtte diep.
Ik draaide me om en in één keer stond Achlys achter me.
'Kom ik moet je aan iemand voorstellen'Zei ze met een big smile op haar gezicht.
Ze pakte mijn arm en trok me mee naar de keuken,waar de rest Duidelijk ook was.
In het midden van de rest van de groep stond een jongen,lang met donkerbruin haar en krullen.
Zijn ogen waren niet echt bloed rood,maar ook niet honing of topaas kleurig.
Een beetje half/half.
'Achlys waar heb je deze jongen vandaan,heb je hem ontvoert ofsow?'
'Nee hij liep gewoon met me mee naar huis,nadat ik hem had gezien.'
Mijn mond viel open van verbazing.
'Nee,even serieus,schreeuwde ik uit,jongens komen gewoon met jou mee lopen,en ik moet moeite doen om de jongen van wie ik houd met me te laten praten aangezienzijn ooude vader telkens ophangt.'
De rest van de groep realiseerde zich dat ik en Achlys er nu waren.
'Achlys,mijn dochter,wat heeft dit te betekenen?'Zei Carlisle.
'Toen ik voor de eerste keer naar hem keek,voelde ik em meteen verliefd,ikdacht,misschien kunnen we zorgen dat hij vegetaries word,net als wij.'
Ik voelde vanuit mijn maag een grom komen'Fijn dit is de beste verjaardag ooit!!!'
En ik rende naar de deur en rende richting het bos.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 23 okt 2009 - 11:11:
Arme Aurora=(
Snel door<3