Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Songfics van MIJ! » Sonfic 3:

Songfics van MIJ!

23 okt 2009 - 15:11

446

0

143



Sonfic 3:

deze keer een fanficsongfic. (?) Dat wil zeggen: Het gaat over Lupos en Tops. (you know, uit HP.) link: EDIT: niet dus. *hoopt dat ie 't doet* vanuit het standpunt vanTOps.(roze) vanuit het standpunt van Lupos (groen) en uit het standpunt van Charlie: Rood. (ik vind lekker dat die stiekem verliefd is op TOps.)

http://www.youtube.com/watch?v=lU5ldTD8xJo

Ik wil niet weten, wat het met je doet.
Ik wil niet horen wat je achterlaten moet.


Ik hield van je, en dat zou ik altijd blijven doen! Maar dat kon niet! Ik was te oud voor je, te gevaarlijk, en te arm. Misschien gaat het mis, en gaat het niet goed met je. Dat moet dan maar. Je bent beter alleen af, dan met mij. Je bent het beter af met Charlie,of met Romeo. Zij zijn geen weerwolf.

Ik wil alleen weten, je leeft vandaag,
dus geef nou alsjeblieft een keer een antwoord op mijn vraag.


Je kunt ook zo kóppig zijn! Je weet dat ik alleen van jou houd! Het maakt me niet uit, Reem, het maakt me niet uit!

Hoe lang moet ik op jou blijven wachten?
Hoe lang staat jou deur nog op een kier?
Hoe lang moeten slapeloze nachten blijven wachten,
Tot je zegt kom nou maar hier.

Slapen ging niet meer, omdat ik je mistte. Mijn haarkleur is al een maand lang Muisbruin. Ik kí¡n niet meer reem, niet meer zonder jou!

Ik gluur van buiten, binnen bij jou,
omdat ik dacht dat het maar even duren zou.
Maar het duurt veel langer, de waarheid doet pijn.


Tja.. het zei zo. Nog nooit had er ook maar iemand naar me omgekeken. Nouja, geen meisje dan, met zo'n blik als de jouwe. Ze hadden me allee nnog maar met afschuw aangekeken. En ik viel ook voor jou, terwijl ik bleef hopen dat het maar een bevlieging was.

Ik had gehoopt dat ik voor jou de enige zou zijn.

Ik houd nog steeds van je Nymph, En ik sna pnog steeds niet hoe je met Lupos er van door ging. Hij is veel te oud voor je!

Hoe lang moet ik op jou blijven wachten?
Hoe lang staat jou deur nog op een kier?
Hoe lang moeten slapeloze nachten blijven wachten,
Tot je zegt kom nou maar hier


na loopt het ten einde,
Is de laatste halte de reeds gepasseerd
,
JE KEEK ME WEER AAN!!!!!! Dus je hield nog van me! Charlie kon de pot op! Ik hou alleen van jou, Remus Johannes Lupos! Zou je eindelijk toegeven?

Ik lijk de kunst van 't verlijden, zo langzaam aan te zijn verleerd
je had echt alleen nog maar oog voor hem! Je vergat de rest gewoon!

hoe lang moet ik op jou blijven wachten?
Hoe lang staat jou deur nog op een kier?
Hoe lang moeten slapeloze nachten blijven wachten,
Tot je zegt kom nou maar hier.


Tot je zegt kom nou maar hier.

Ja! het hoge woord was eruit: Je hield van me, en we zouden snel gaan trouwen. Mijn haar kleurde opslag weer Roze.
Ja, ik hou nog van je. Maar... met volle maan ben ik weg.
Shit. Nee hé! mijn kansen zijn weg; je ging met Lupos.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.