Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Thank you for loving me -TC » Whythefuck did I do that? [5]

Thank you for loving me -TC

25 okt 2009 - 16:32

640

2

195



Whythefuck did I do that? [5]

en hier is deel 5 alweer (; gaat lekker zo hea. en ik heb inderdaad even wat advies opgevolgd, maar de reden dat er in het begin nog emoticons enzo in staan komt omdat ik die delen al weetikveel hoelang geleden getypt heb, in de afgelopen paar maanden is mijn schrijfstijl toch wel ietsje verbeterd vergeleken met het begin XD

Bill pov
Die lippen! Die moeten weg, dit is niet goed hoor. We mogen dan beide ietsje teveel gedronken hebben, maar dit gaat mij te ver. Ik worstel me uit Toms stevige armen los en haast me snel naar de kant. 'Hé Bill, het nummer is nog niet afgelopen! Komop, dansen!' Roept Georg mij toe. Dodelijk kijk ik hem aan waarna hij het wel laat verder te zeuren. Ik ga écht niet meer met Tom dansen nu, sowieso, wie gaat er nou schuren met zijn bloedeigen broer. Oke, Tom mag dan ontzettend knap zijn enzo, en zijn lichaam mag er ook wel wezen.. Ik bloos bij de gedachte van zijn lichaam. Scheiße, waarom blóós ik? Ik schud even met mijn hoofd om de gedachtes te verwringen, wat niet echt goed wil lukken. Tom komt er ook aangelopen en laat zich naast mij op de sofa zakken. Expres kijk ik niet in zijn richting.

Tom pov
Oké, wat deed ik nou weer? Why the fíºck plaatste ik mijn lippen in zijn hals? Zóveel heb ik toch niet gedronken? Misschien was het de adrenaline die op dat moment door me heen raasde waardoor ik niet meer helemaal helder dacht? Ik probeer de onverklaarbare reden te vinden achter mijn vreemde gedrag van net. Zoiets doe je gewoon niet, ookal bén je dronken. 'Jongens, ik peer 'em weer eens hoor! dr komt nog een chickie langs bij mij thuis.' Meldt Andreas. Sinds wanneer heeft Andreas chickies bij hem thuis? Ik was toch altijd degene met meiden? Fack, ik word echt gek van mezelf, ik denk de laatste tijd gewoon té veel na over dingen, en dan voornamelijk over Bill. 'Zullen wij ook maar eens gaan Bill?' vraag ik uiteindelijk. Bill kijkt me spottend aan. 'Ehm Tom, ik weet niet of je het doorhebt, maar jij bent zo dronken als wat en ik mag niet in jouw auto rijden..' Nou dan kan ik nog wel helder denken voor iemand die zo dronken is als Bill beweert. Natuurlijk zeg ik dat niet maar knik in plaats daarvan instemmend. 'Blijf anders maar slapen joh, we hebben toch nog wel 2 matrassen over.' Oppert Gustav. 'En Georg dan? die komt ook echt niet meer thuis voor morgenmiddag.' Lach ik. Gustav kijkt bedenkelijk. 'Tja, dan moeten 2 van ons een bed delen..' Kut, niet met Bill, ik ga niet met.. 'Tom en ik slapen wel samen op een bed, toch Tom?' Daar was ik al bang voor, wij zijn de tweeling, dus wij willen bij mekaar in een 1persoonsbed slapen. 'Oke, kom maar mee dan.' Een beetje wankel gaat Gustav ons voor de trap op en loopt direct door naar zolder. Bill en ik gaan alvast zijn kamer in, waar het zoals altijd, netjes opgeruimd is. Zélfs het aquarium is schoon en de vissen zwemmen rustig heen en weer. Met 2 matrassen strompelt de drummer zijn slaapkamer binnen gooit ze neer en smijt nog wat dekens eroverheen. 'Gaan jullie maar in mijn bed, dan sleep ik Georg wel even naar boven..'
Zo gezegd zo gedaan. Een kleine 15 minuten later ligt iedereen in zijn bed, ik lig rechts in het kleine bed, en Bill links. Beide liggen we op onze zij waardoor ik met mijn buik tegen Bills rug aanlig. Hij is érg dun moet ik toegeven, ik kan hier in het donker zijn ribben tellen. Even ga ik er met mijn vinger overheen waardoor Bill overal kippenvel krijgt. Hij doet verder niets dus hij zal wel al slapen. Ik grijns even maar doe dan ook mijn ogen toe. Direct verschijnt het lachende hoofd van Bill voor mijn netvlies. Ik probeer het te verdringen door aan het meisje van vorig weekend te denken. Uiteindelijk is Bill vervaagd en ligt, Sammy heette ze geloof ik, half naakt op mij. Hmm, ik zucht nog even en laat mijn gedachtes dan gaan in een wilde droom.


Reacties:


RNN
RNN zei op 25 okt 2009 - 12:39:
Oehlalalalalanblablaxx


jorinloveth
jorinloveth zei op 24 okt 2009 - 23:18:
VERDER!