Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Band shirts.
Band shirts.
jorinloveth zei op 21 sep 2010 - 18:38:
ik heb voor mijn verjaardag een shirt van 30 seconds to mars gekregen =3
en binnekort ga ik in de free record shop een shirt van bullet for my valentine kopen, misschien ga ik die zaterdag al kopen, dat weet ik nog niet
ik heb voor mijn verjaardag een shirt van 30 seconds to mars gekregen =3
en binnekort ga ik in de free record shop een shirt van bullet for my valentine kopen, misschien ga ik die zaterdag al kopen, dat weet ik nog niet
Monster23 zei op 22 sep 2010 - 12:57:
Hehe, ik heb 3 shirts van Lady GaGa, maar ik wil er ook eentje (of meer) van Green Day, en ik ga miss. ook een Amy Can Flyy shirt laten maken ;3
Hehe, ik heb 3 shirts van Lady GaGa, maar ik wil er ook eentje (of meer) van Green Day, en ik ga miss. ook een Amy Can Flyy shirt laten maken ;3
MoonRocker zei op 22 sep 2010 - 14:01:
OHWACHT.
Ik heb een Lady GaGa shirtding van de H&M. Telt dat ook? :3
OHWACHT.
missxangel zei op 22 sep 2010 - 14:37:
ik heb er geen, maar wel een addiction voor shirt/sweater/topjes waar de landen opstaan waar ik ben geweest. Tellen die ook mee?? (a)
ik heb er geen, maar wel een addiction voor shirt/sweater/topjes waar de landen opstaan waar ik ben geweest. Tellen die ook mee?? (a)
Monster23 zei op 22 sep 2010 - 18:52:
Voor mij wel :3
OHWACHT.
Voor mij wel :3
Vulture zei op 5 juni 2011 - 16:03:
+ Twee van You Me At Six + 1 van VersaEmerge + 1 van Mayday Parade
Ik heb er 2 van All Time Low, 1 van Paramore, 1 van VersaEmerge en euhm, ja dat is het wel. -sadface-en Tokio Hotel, maar ssht.
+ Twee van You Me At Six + 1 van VersaEmerge + 1 van Mayday Parade
ZeroGravity zei op 5 juni 2011 - 16:11:
Ik heb een shirt van the Beatles, met de foto van het Abbey Road album erop. (wat ik trouwens vandaag draag.) En ik heb het niet echt bewust gekozen, ik zag het in de winkel en kocht het. Want, gewoon. The Beatles, dude...
Ik heb een AC/DC shirt, gewoon het bandlogo en For those about to rock erop. En ook omdat ik het zag hangen, en AC/DC erop stond, en hij ongelooflijk goedkoop was voor een bandshirt.
Ik heb een Tokio Hotel hoodie, omdat hij zacht is en knuffelbaar, en het cool is om het te dragen en me erin te verstoppen. Denk ik.
Ik heb een shirt van the Beatles, met de foto van het Abbey Road album erop. (wat ik trouwens vandaag draag.) En ik heb het niet echt bewust gekozen, ik zag het in de winkel en kocht het. Want, gewoon. The Beatles, dude...
Ik heb een AC/DC shirt, gewoon het bandlogo en For those about to rock erop. En ook omdat ik het zag hangen, en AC/DC erop stond, en hij ongelooflijk goedkoop was voor een bandshirt.
Ik heb een Tokio Hotel hoodie, omdat hij zacht is en knuffelbaar, en het cool is om het te dragen en me erin te verstoppen. Denk ik.
CosmicPurple zei op 5 juni 2011 - 17:00:
UPDATE:
Good Charlotte [van de nieuwe tour]: check
Pink Floyd: check <3 [nu ja, van The Wall dus]
Sex Pistols: check
Ik heb:
3 van Good Charlotte <3
1 Green Day
1 Tokio Hotel
1 Lady GaGa
1 The Who
1 Neil Young
1 Eric Clapton
2 Rolling Stones
1 Zebrahead
1 AC/DC [vest]
1 Aerosmith [vest]
1 KISS
1 All Time Low
1 Avenged Sevenfold [te klein, is nu van zus]
1 The Beatles [yellow submarine! ^^]
1 Nirvana [smiley]
Ik wil:
Sick Puppies!!!
Good Charlotte [van de nieuwe tour]
David Bowie
The Doors
The Offspring
Pink Floyd
Papa Roach
UPDATE:
Good Charlotte [van de nieuwe tour]: check
Pink Floyd: check <3 [nu ja, van The Wall dus]
Sex Pistols: check
xEmma zei op 5 juni 2011 - 17:38:
Maar sowieso Sick Puppies<3
OHWACHT.Dan heb ik een Nirvana-shirt :3 En Guns 'N Roses.
Maar sowieso Sick Puppies<3
KolaLollie zei op 5 juni 2011 - 17:42:
Blitzen Trapper, Therapy?, Nirvana, Good Charlotte, Sick Puppies. volgensmijisdatalles. maardat. weetiknietzeker. ^^''
Blitzen Trapper, Therapy?, Nirvana, Good Charlotte, Sick Puppies. volgensmijisdatalles. maardat. weetiknietzeker. ^^''
Priscilla zei op 5 juni 2011 - 19:21:
Jadatweetik! Diezagik! ^^
Ik heb er een van Bullet for my valentine. =D
Bam
die heb ik
Jadatweetik! Diezagik! ^^
Ik heb er een van Bullet for my valentine. =D
ijstheetjuh3 zei op 5 juni 2011 - 19:27:
Ik heb er 4 van Tokio Hotel en nog een tas van TH. (maar nu luister ik nog amper naar ze. Of alleen de oude, die vind ik gewoon beter..)
Ik wil zo graag van Black Veil Brides<3
En ook misschien van BFMV, en misschien ook van ETF en ook van aahm nja gewoon.
Maar van BVB wil ik echt zo heel erg Ö
Ik heb er 4 van Tokio Hotel en nog een tas van TH. (maar nu luister ik nog amper naar ze. Of alleen de oude, die vind ik gewoon beter..)
Ik wil zo graag van Black Veil Brides<3
En ook misschien van BFMV, en misschien ook van ETF en ook van aahm nja gewoon.
Maar van BVB wil ik echt zo heel erg Ö
neversay zei op 5 juni 2011 - 19:28:
Ik heb er helemaal geen. Mag niet van mn ouders x.x
Ik heb er helemaal geen. Mag niet van mn ouders x.x
xDevilBitch zei op 5 juni 2011 - 19:38:
Mijn Sick Puppies shirt is kwijt sinds het weekend na 9 april. *spontane jankbui*
Mijn Sick Puppies shirt is kwijt sinds het weekend na 9 april. *spontane jankbui*
Wel ik heb dus juist mijn 4e band shirt besteld[/applaus voor mijn ma die mijn pa zover heeft gekregen] en nu wou ik weten van welke band jullie een shirt hadden en waarom dat je het shirt koos ik heb:
- Escape The Fate(This War Is Ours) omdat ik escape the fate echt vet vind.
- You Me At Six(Take Off Your Colours) omdat ik al 1jaar(11oktober2008) fan van hun ben en ik het dom vond dat ik geen van hun had.
- Fall Out Boy omdat ik toen een FOB-hype had en nu luister ik hun eigenlijk niet meer?
- Bring Me The Horizon(So throw your diamonds in the sky) omdat ik echt van mei 2008 fan ben van hun.