Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:


De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 21:09:
Eigenlijk denk ik dat ze dat wel proberen. Dat is de enige manier.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 21:13:
Maar ze hoeven toch niet per se de oppergoodsider eruit te hebben om te winnen?
Er zitten echt heel veel risico aan. Als die er eenmaal uit is, weten wij waarschijnlijk meteen wie de badside is. Of ze moeten het heel goed spelen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 21:13:
Minder subtiel, maar als de Oppergoodsider scant, mag ze niet zomaar gaan zeggen: Ik heb het gevoel dat die of die badside is!! Dat mí¡g niet.
De bedoeling is dus dat de Oppergoodsider een theorie over die persoon maakt, maar probleem is. Er gaan zo veel theorieën zijn. Daarom moeten we héél kritisch zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 21:14:
Klopt, klopt. Maar de Oppergoodsider heeft wel meerdere specials, dus ze zullen het op zijn minst subtiel proberen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 21:15:
Minder subtiel, maar als de Oppergoodsider scant, mag ze niet zomaar gaan zeggen: Ik heb het gevoel dat die of die badside is!! Dat mí¡g niet.
De bedoeling is dus dat de Oppergoodsider een theorie over die persoon maakt, maar probleem is. Er gaan zo veel theorieën zijn. Daarom moeten we héél kritisch zijn.
Maar. Als ik me niet vergis he. Zei jij ook niet een keer dat je een goed gevoel over mij had?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 21:19:
Het feit dat ik expliciet aan scannende rollen vraag om me een hint te geven, zegt volgens mij genoeg.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 21:29:
Ik bedoel ook niet dat je een scannende rol hebt, maar je zei dat het niet mocht..
Sowieso, waarom mag dat eigenlijk niet? Het is alleen in je eigen nadeel om geen goede theorie te geven, aangezien waarschijnlijk niemand je zou geloven.

Edit; scusi, dat klonk aanvallender dan bedoelt.
maar jullie denken dus dat ze nu gaan proberen de oppergoodsider eruit te kicken?
Nou. Dan ga ik kijken tegen wie er vanaf nu allemaal theorieën worden gemaakt door mensen die ik verdacht vind. [Ha. nu durven ze vast niet meer XD]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 21:40:
Als het wel zou mogen, zou een scannende rol gewoon kunnen zeggen: Ik heb een slecht gevoel bij die persoon. Iedereen gaat er op af, no more fun.
En dan staat het eveneens gelijk aan rol verklappen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 21:46:
Ah. Oke.
Naar dat de rest pas zeker weet wie de Waarzegger is als ze eruit gekickt is ><

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 maart 2011 - 21:47:
@Emma, of niet, de oppergoodsider eruit krijgen is héél moeilijk zonder op te vallen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 21:49:
Niet moeilijker dan een andere goodsider. Want in principe weet niemand wie wat is. Tenzij de Waarzegger toevallig goed gescand heeft, maar dan nog.
Iemand verdacht maken doe je op één, twee, drie. En het is een fluitje van een cent - tenminste, als de badside weet hoe ze dit moeten aanpakken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 21:51:
@Emma, of niet, de oppergoodsider eruit krijgen is héél moeilijk zonder op te vallen.
Ja. Nee. Dat dacht ik dus ook.
Of misschien laten ze haar er op het eind uitgegooid worden, als het aantal goodsiders zo klein is dat ze daarna [met lunch] hebben gewonnen.
Maar dat is ook heel risicovol voor hen.

En ik weet het. Ik heb geen leven. Maar ik ga nóg een keer alles doorlezen, want we weten door Angela nu heel veel meer.

Edit: @ Kayley; Maar het feit dat wij nu weten dat de badside weet wie de oppergoodsider is, maakt het wel wat moeilijker. Als de Oppergoodsider eruit ligt, worden de theorieënspuiers meteen verdacht.
En stel, er begint niemand een theorie over diegene, dan moet de badside dat per se zelf doen.
Dus de kans is groot dat we ze dan hebben. [of zie ik het te optimistisch? ik ben nogal vrolijk doordat er een wolf uit is; ik stond te zingen onder de doucheXD]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 21:54:
Goed, Emma, kom met alles dat je kan vinden, laat geen enkel detail achterwege! Alles kan van nut zijn.
Het staat nu 7 - 2. Heads up for us, maar wie weet voor hoe lang. De badside hoeft maar een lichte verdenking ergens te plaatsen, en er gaan een of twee mensen op de persoon die zij willen, en er is een goodsider aan. Zo snel kan het gebeuren.
We hebben nu een link met de badside, die moeten we goed gebruiken ook.

Edit: Ik ben ook superblij dat er een Wolf uit is. Echt goed gedaan van de Jager, anders zaten we nu misschien nog steeds vast.
Remind me dat ik een koekje meeneem voor de Jager op de volgende meeting! Dat verdient ze wel.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 22:27:
Ik heb het hele topic door gelezen maar ik kan er niks uit halen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 22:32:
Dan kijk je echt niet goed genoeg. Angela kan niet ní­ets hebben achtergelaten. Dat kí¡n niet.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14