Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Word Wartopic
Word Wartopic
Kayley zei op 6 maart 2016 - 16:15:
120 woorden maar, het duurde even om erin te komen. :c
120 woorden maar, het duurde even om erin te komen. :c
Chayenne zei op 25 aug 2016 - 17:08:
Heeft iemand zin in een wordwar toevallig? I need Some motivation^^
Heeft iemand zin in een wordwar toevallig? I need Some motivation^^
Kayley zei op 27 aug 2016 - 13:07:
Ik kan vandaag en morgen normaal gezien heel de dag en ik kan 't zelf ook best gebruiken. :'
Ik kan vandaag en morgen normaal gezien heel de dag en ik kan 't zelf ook best gebruiken. :'
Kayley zei op 27 aug 2016 - 13:34:
Prima voor mij. Ik ga waarschijnlijk niet meer op 't forum kijken tot na de war, want ik zit lekker in m'n verhaal, maar ik hou sowieso de tijd in de gaten en zal dus gewoon om :45 beginnen. (:
Prima voor mij. Ik ga waarschijnlijk niet meer op 't forum kijken tot na de war, want ik zit lekker in m'n verhaal, maar ik hou sowieso de tijd in de gaten en zal dus gewoon om :45 beginnen. (:
Chayenne zei op 27 aug 2016 - 14:08:
424 woorden ^^
Mijn hoofdstuk stopte dus middenin de war echt perfect en ik zat echt zovan en nu? En toen ben ik snel verder gaan schrijven aan het volgende en dat voelde zo vreemd :' Dat komt zelden voor, dat ik zo'n perfect ongeplannend einde heb XD
424 woorden ^^
Mijn hoofdstuk stopte dus middenin de war echt perfect en ik zat echt zovan en nu? En toen ben ik snel verder gaan schrijven aan het volgende en dat voelde zo vreemd :' Dat komt zelden voor, dat ik zo'n perfect ongeplannend einde heb XD
Het leek Dezh en mij een leuk idee om altijd zo'n topic op 't forum te hebben en hopen dat het de productiviteit op de site een boost geeft.
Dit is geen initiatief van het team, er zijn geen regels. Als je een war nodig hebt, weet je hoe het werkt.
Veel succes!