Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Word Wartopic
Word Wartopic
Kayley zei op 27 aug 2016 - 14:16:
Ik moet even wat research doen (en dat doe ik liever niet tíjdens de war), maar ik denk dat dat maar een kwartiertje gaat duren, dus... 14:35-14:55?
Ik moet even wat research doen (en dat doe ik liever niet tíjdens de war), maar ik denk dat dat maar een kwartiertje gaat duren, dus... 14:35-14:55?
Kayley zei op 27 aug 2016 - 14:57:
Ik maar 301 woorden deze keer, maar dat was vooral omdat ik koffie ging maken vlak voor we zouden beginnen en ik daarom later van start ben gegaan. :'
Maar #priorities.
Ik maar 301 woorden deze keer, maar dat was vooral omdat ik koffie ging maken vlak voor we zouden beginnen en ik daarom later van start ben gegaan. :'
Maar #priorities.
Chayenne zei op 28 aug 2016 - 13:32:
Is iemand in the mood voor een wordwar toevallig :3?
Is iemand in the mood voor een wordwar toevallig :3?
Kayley zei op 28 aug 2016 - 14:21:
Yesh. Ik moet alleen nog even m'n eitje opeten en koffie maken, dus ik kan vanaf half drie de rest van de dag wel warren.
Yesh. Ik moet alleen nog even m'n eitje opeten en koffie maken, dus ik kan vanaf half drie de rest van de dag wel warren.
Kayley zei op 28 aug 2016 - 15:36:
234 woorden. Ik moet er nog even in komen, maar komt wel goed.
234 woorden. Ik moet er nog even in komen, maar komt wel goed.
Chayenne zei op 28 aug 2016 - 15:42:
Ja i know. Ik sta er zelf een beetje versteld van 0.0.
En wil je nog een keertje ?
Ja i know. Ik sta er zelf een beetje versteld van 0.0.
En wil je nog een keertje ?
Kayley zei op 28 aug 2016 - 15:46:
16:00-16:20? Ik moet even terug in m'n hoofdstuk en wat dingen aanpassen, dus daar heb ik tijd voor nodig.
16:00-16:20? Ik moet even terug in m'n hoofdstuk en wat dingen aanpassen, dus daar heb ik tijd voor nodig.
Kayley zei op 28 aug 2016 - 16:17:
Ik moet al vroeger stoppen want ik heb bezoek, dus 358 woorden (nog steeds heel tevreden mee).
Ik moet al vroeger stoppen want ik heb bezoek, dus 358 woorden (nog steeds heel tevreden mee).
Het leek Dezh en mij een leuk idee om altijd zo'n topic op 't forum te hebben en hopen dat het de productiviteit op de site een boost geeft.
Dit is geen initiatief van het team, er zijn geen regels. Als je een war nodig hebt, weet je hoe het werkt.
Veel succes!