Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Mensjes gezocht :Y)

Mensjes gezocht :Y)

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 sep 2009 - 10:48:
IK
gaat een verhaaltje schrijven.
met - tadadadaaam - mensjes erin.
en dan bedoel ik jullie
zegmaarnietdemensjesdiejullieverzinnen,maarjullie.
ist ik duidelijk?
vast wel

het verhaal-dinges zelf;
kent iemand de Hongerspelen? dat gaat zegmaar over een meisje dat meedoet geheel onvrijwillig wordt gekozen om mee te doen aan een wedstrijd-achtig-iets in een heeeeeeel grote arena, met heel veel andere mensjes, en die moeten elkaar uitmoorden, en de laatste die overblijft wint.
ja, ik ga jullie elkaar laten uitmoorden. gezellig he?
dat was dus mijn plan - gewoon heel erg het boek faken met jullie erin.
ja.
het idee zelf is niet eens van mij, maar van Tessa.
dus.
ja.
datwasdusTessasplan

Mensjes die elkaar mogen gaan vermoorden:
Yas
Kay
Margareta Hein (Tessa ;D)
Nadezh
Kelsey
Phae



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 sep 2009 - 13:16:
Iekdoemeedus .3.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 17 sep 2009 - 14:57:
Nouja, ik wil wel mee doen x']
Moet ik mezelf nog beschrijven?
Ik doe het wel voor de zekeheid. Komt ie :

Naam: Yasmine
Leeftijd: 17 [13-01-1992]
Lengte: 1.73
Gewicht: X [moet dat x'D]
Haar: Donkerbruin, ver onder mijn schouders [en ik heb gewoon al mijn dreads!]
Ogen: groen/grijs/blauw
Kleding: Hiphop a la moi. Ik trek aan wat ik een mooie combinatie vindt. Vaak hele felle kleuren, zoals een knalblauw, lang topje, met daar overheen een neonroze, lang topje, een donkergele bandana om, blauwe zweetbandjes, wit vale Kani jeans [gewoon als die van Tom], witte sneakers met enkele felle kleuren in, een zwarte ketting met een zwarte bliksemschicht als hanger met zwarte steentjes er in, en een oversized witte vest die gedeeltelijk wit is, gedeeltelijk turqoise en gedeeltelijk donkerpaars [Dit had ik vandaag aan]. Ik denk dat je zo wel kan verzinnen wat ik aan heb [:
Piercings: zoals Tom in de lip, in mijn tragus een hoefijzer [zoals in de lip], in de tong en navel, had een surface in mijn arm, maar die is er uit.. je ziet alleen nog twee witte littekenvlekjes.
Make-up: meestal op school draag ik vrij simpel alleen mascara, maar wanneer ik echt tijd heb doe ik altijd felle kleurtjes onder mijn ogen en eyeliner op mijn ogen.
Muziek: The White Stripes staat op nummer 1! Daarop volgen allemaal verschillende bandjes, maar dat is meestal allemaal rock. Zoals Rammstein, Tokio Hotel, System of a Down, Disturbed, Bullet for my Valentine, The Rasmus. Maar ook: N*E*R*D, Missy Elliot, en soorten trance & House Club [ik moet toch een beetje een rede hebben om hihopkleding te dragen ]
Doordat ik zo graag muziek luister heb ik í¡ltijd mijn Skullcandy Hesh om de nek en lijkt bijna een accessoires te worden. Mensen vragen aan mij of ik iets anders heb gedaan wanneer ze de hoofdtelefoon missen.
Karakter: voor de mensen die me niet kennen ben ik een vrij rustig persoon die zich niet bemoeid met ander, muziek luisterd en ombewust mensen de hel instuurt met mijn vurige blik. Ogen zijn dan ook mijn specialiteit om emoties mee uit te drukken. Ik vertrouw vrij weinig mensen om mijn wereld bloot te stellen. Dat doe ik alleen bij mijn zussen, Britt [mijn beste vriendin] en Dorien [ja, die!]. Daar kan ik dus ook mezelf zijn en ben ik ook gelijk minder rustig, maar opgetogen en druk babbelend. Wanneer ik iets leuk vindt kan ik daar ook écht voor gaan. Ik zie dan alles voor me en kan dan niet meer stoppen. Hier heb ik over creativiteit. Ik adoreer tekenen en gebruik mijn skills in vele andere dingen. Ik droom continu. Vaak moet ik er ook uitgehaald worden. Blijkbaar door al dat dromen ben ik grotendeels mijn herinneringen kwijt van vroeger. Schrijven vind ik leuk om te doen, maar zie het mij later niet doen voor de kost. Het liefst wil ik al mijn geld verdienen aan het opmaken van beroemde mensen, vooral muziekanten, zodat ik mee kan reizen met de bus en zo de wereld kan zien. Zoals je niet zal verwachten heb ik een vrij lief karakter. Alles en iedereen geef ik een kans, maar wanneer je die eenmaal verknald kan ik je grootste aardsvijand zijn. Ik geef ontzettend veel om dieren, soms zelfs meer dan om mensen. Dieren zijn afhankelijk van je, luisteren altijd zonder tegenspraak, zijn altijd blij om je te zien en zullen je nooit laten vallen. Ik kan mijn hart echt over laten lopen van verliefdheid voor mijn diertjes. Zo is het ook verkeerd gegaan toen mijn tweeling konijntjes waren gestorven op jonge leeftijd, ik heb mezelf ziek gehuild voor 3 dagen. Buiten dat ben ik geen emotioneel persoon, je ziet me niet huilen wanneer iemand sterft, maar ik voel me daarentegen super rot. Ik haat het dat ik mijn gevoelens niet normaal kan plaatsen; ik heb gehuild omdat een auto van 20 jaar weg moest, en niet toen mijn opa stierf. Ik kan overbezorgd zijn. Vooral wanneer Britt niet meld waar ze is als ik haar niet op school zie. Daarom stuurt ze me altijd een smsje dat ze ziek is of iets. Jammer genoeg kan ik ook heel erg moederen. Zeg wat op mijn hart ligt, wat me beter lijkt voor die persoon. Dat betekend dus ook dat ik geestelijk erg volwassen ben [van kleins af aan al]. Ik heb zo geleerd om met praten te winnen en niet met vuisten, maar ik gebruik ze wel!
Voor de rest: ik hou van elektrische gitaren, een Dodge RAM 2500, grote tassen [verslaafd], nagellak, Johnny Depp, combinatie geel en paars in de kleding, mijn HTC Touch HD mobiel, iPod, Karl Kani [merk], kettingen met hangers, zoete luchtjes, rood/zwart/wit in mijn kamer, slapen.

Oki, de helft is een en al gebrabbel, maar misschien kan je het gebruiken [wat ik me sterk afvraag].

Succes verder!!

Edit: omg, dit is wel heel veel

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 sep 2009 - 15:05:
Ik wil meedoen
en je kent me
Tenzij je wilt dat ik alles ga neertyppen?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 17 sep 2009 - 15:33:
You will do everything to survive

Mooie titel hè?

Enne.. @ Kay, je bedoeld dus zoals ik dat heb gedaan T.T

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 sep 2009 - 16:29:
jouw gebrabbel is interessant
enikkelikesdatitel (uhm - net Engels gehad. en toen gingen we praten over mensjes in Amerika die altijd 'yall' en 'tha' zeggen. dus vandaar, sorry ^^)

en @ Kay - ik ken je, ja ;D

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 17 sep 2009 - 17:48:
Ikke wel meeeedoen ^.^
Laik je weeet mijn naam en so maar ik ga nu wnt ik heb segmaar mn zusje van de comp afgegooit en nu moet ik der weer af dus x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 sep 2009 - 18:03:
wiljijlikeKelseyzijnofChantou?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 sep 2009 - 19:20:
Ik wil ook wel meedoen :p

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 17 sep 2009 - 21:34:
okee

Doperwtxth
Doperwtxth

Doperwtxth is offline

[3]
Doperwtxth zei op 17 sep 2009 - 23:35:
Mag ik ook nog meedoen =D?

Ik wacht wel even op antwoord en dan schrijf ik mijn bio wel
haha

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 18 sep 2009 - 8:03:
tuurlijk mag dat.
alleen ken ik je niet, dus je bio is wel een beetje nodig, vrees ik

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 18 sep 2009 - 17:31:
kelsey

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 okt 2009 - 19:50:
ik weet dat dit lang geleden was, en ik weet niet of dit valt onder topic-ophoog-schoppen, maar het is er nu, soort van.
http://www.fanfic.nl/fiction/1713/live-on-tv-dead-on-tv/

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 okt 2009 - 20:23:
Dude, ik doe mee!
Doe maar de Dorien uit Kay's Locked Up-verhaal
Die is cooler dan ik.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 okt 2009 - 20:52:
mwehe. okee ^^