Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Verdammt.

Verdammt.

1 2
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 sep 2009 - 19:02:
Nou ja , ik ga hier best wel een lang verhaaltje typen ofzo maar ik wil dit gewoon even vertellen, en niemand kent me hier toch in het echt, dus niemand kan het hier doorvertellen.

Nou ja, ik voel me dus best wel rot de afgelopen weken. Ik heb zo het gevoel dat alles fout gaat. Want een jongen die ik al een paar maanden leuk vond, die kwam daar dus achter en die zei dus tegen mij dat hij me niet leuk vond. En nou ja, dat snapte ik dus wel enzo. Maar nu weet dus iedereen dat ik hem leuk vond. En dat vind ik niet leuk >.< Want nu maken die jongen en vrienden van hem best wel kutopmerkingen enzo, en daar voel ik me dan best wel rot onder, want het is eigenlijk net alsof ze me uitlachen ofzo.
En die jongen en ik waren best wel goede vrienden, maar nu negeert hij me bijna. Nou ja, niet echt negeren, maar gewoon alleen met anderen praten als ik er ook ben. En nou heb ik ook nog eens het gevoel dat ik een hele goede vriend kwijt ben.
En mijn vrienden op school doen ook nog eens rot. Want als ik chagarijnig ofzo ben dan zien ze dat gewoon niet, of ze doen alsof. En ze vragen ook nooit of er wat is ofzo. En dan ben ik naar een concert geweest en de dag erna vraagt niemand hoe het geweest is. En tegelijkertijd doen ze steeds meer dingen zonder mij. En kijk, als je een keer iets zonder mij wilt doen vind ik dat best, maar ga er dan niet uitgebreid over zitten praten terwijl ik erbij ben.
En nu zit ik op een nieuwe school, maar wel met ongeveer de helft oude klasgenoten, maar eigenlijk maak ik totaal geen nieuwe vrienden enzo, en dan wilde ik eigenlijk best wel graag.

En ik heb zo het gevoel dat niemand mij eigenlijk aardig vind. Dat ik steeds meer alleen word zeg maar. En ik heb zo het gevoel dat als ik midden in de school opeens zou gaan huilen ofzo, dat niemand dat uberhaupt zou merken.

En ik zie 's ochtends best vaak dus die jongen en wat andere vrienden op de pont (ik ga met een boot naar school) . Maar ik had zo het gevoel dat hij wel een vriend van mij is, maar ik niet van hem, als je snapt wat ik bedoel. En toen besloot ik op de één of andere rare manier uit te proberen of ze ook 'hoi' tegen mij zeiden als ik niet eerst 'hoi' tegen hun zou zeggen.

En je raad het al, ze zeiden niks, en ik weet zeker dat ze me gezien hebben. En ik zat daar dus bijna te janken op de pont, en niemand die iets tegen me zegt ofzo, of er iets van merkt.

En nou voel ik me dus ongelooflijk rot, en ik weet niet wat ik moet doen.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 sep 2009 - 19:59:
We love you?


*damn, we hebben hier een knuffelsmiley nodig*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 sep 2009 - 20:09:
Kijk
Ten eerste zijn er hier de mensen die jou lieften. Dus tegen hen kan je altijd alles kwijt. Ten tweede zou ik eens proberen met die jongen te praten. Zeggen dat je dan wel verliefd op hem was, dat dat dus wel over gaat en dat hij daarom niet zo rot moet doen. Alsof het niet genoeg is dat je een droom, een liefde verliest, verlies je ook nog eens een vriend. En tegen die vriendinnen, je kan praten, of je doet hetzelfde bij hen. Probeer toch nieuwe vrienden te maken. Ga niet bij je oude vriendinnen staan maar bij een ander groepje, zorg voor projecten dat je met iemand zit die je nog niet echt kent, probeer een paar mensen bij jou groepje te trekken tijdens de middag. En huilen kan zeker geen kwaad! Niet op school, maar vanaf je thuis bent, mag het allemaal. En als het toch op school moet gebeuren, duik dan de toiletten in. Huilen is geen schande, maar zoals je zei, zou je dat misschien nog problemen kunnen opleveren.
Sorry als ik lul of dingen zeg die niet kunnen of mogen of blabla, maar ik probeer ook alleen maar te helpen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 sep 2009 - 20:19:
Dankjullie <3

Maar het ligt gewoon ingewikkeld. Want inderdaad, eigenlijk wil ik gewoon even met hem praten, maar altijd als ik hem zie zijn er nog minstens drie anderen bij, en één daarvan is van het soort dat altijd alles doorverteld. En hij is ook nooit meer op msn.
En dat stukje van 'ga niet bij je oude vriendinnen staan' is ook best wel lastig. We zijn namelijk heel close met elkaar (of waren), we doen echt zo ongeveer alles samen. Dus het zou wel heel raar zijn als ik opeens bij anderen ging staan ofzo.
Maar ik kan het wel proberen tijdens tussenuren ofzo.
En huilen doe ik toch niet op school ofzo. Ik heb altijd wel dat gevoel dat je dan hebt (vlak voor het huilen weet je wel), maar al zou ik het willen, tranen laten stromen in het openbaar lukt gewoon niet. Maar ik heb altijd het gevoel dat het 's avonds drie keer zo hard terugkomt als ik overdag die gevoelens onderdruk.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 sep 2009 - 20:21:
En ik ben zo bang dat ik school ga verkloten. Ik zie echt verschrikkelijk op tegen de toetsweek. Eigenlijk slaat dat helemaal nergens op , want eigenljik ben ik heel erg goed in school. Ik ben eigenlijk altijd al de beste van de klas geweest enzo.

Maar ik ben zo bang dat dat ook mis gaat. Dat het enige, voor mijn gevoel, waar ik nog echt goed in ben, opeens ook niet meer zo is.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 sep 2009 - 20:28:
Eet een groot stuk chocolade en kijk een stomme romantische film. Zo uit het hoofd zou ik je Ten things I hate about you, Freaky Friday of Love Actually aanraden. En Cote d'Or melkchocolade. En warme sokken, een makkelijke positie, een grote fles van je favoriete drank (alcohol optioneel, hang er van af hoe down je bent), en filmpjes kijken maar!
Of je kan het extremer doen en naar een slecht feestje gaan, en je vermaken over het feit dat iedereen daar stommer is dan jij, of je kan eens een geweldig risico nemen en je verbazen over wat voor een kick dat je daarvan krijgt. Of richt je hele kamer anders in, verandering van leefruimte doet soms wonderen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 sep 2009 - 20:31:
Ik zie wel wat in die ideeën van jou, vooral dat kamer idee.
Alleen geen chocola, ik eet al veel te veel.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 sep 2009 - 21:46:
Kijk, pluk die jongen gewoon uit zijn groepje. Dat is niet makkelijk en misschien stribbelt hij tegen maar dan slaag je hem maar een keer. Nee, dat slagen was niet echt slim. Maar serieus. Praten zal moeten. En doe dat tijdens de tussenuren. En kijk, als je je weer niet zo goed voelt, en je denkt dat school eronder gaat lijden, stort je je op zo'n momenten gewoon op school. Zelfs als het moeilijk gaat. Gewoon doen, dat lijdt af plus je school gaat niet verkeerd erdoor. En al voelt het 3x harder, je zal je echt opgelucht voelen. Dat kamerding was inderdaad een goede tip. En dat chocolade, doe dat toch maar. En dan ga je daarna een heel intensieve sport doen. Ga bijvoorbeeld een keer kickboxen, dan ben je die chocolade zo weer kwijt en dat boxen is echt goed als uitlaatklep.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 sep 2009 - 22:03:
Eet een groot stuk chocolade en kijk een stomme romantische film. Zo uit het hoofd zou ik je Ten things I hate about you, Freaky Friday of Love Actually aanraden. En Cote d'Or melkchocolade. En warme sokken, een makkelijke positie, een grote fles van je favoriete drank (alcohol optioneel, hang er van af hoe down je bent), en filmpjes kijken maar!
Of je kan het extremer doen en naar een slecht feestje gaan, en je vermaken over het feit dat iedereen daar stommer is dan jij, of je kan eens een geweldig risico nemen en je verbazen over wat voor een kick dat je daarvan krijgt. Of richt je hele kamer anders in, verandering van leefruimte doet soms wonderen.

Of zoek mij op en je bent happy voordat je één stap binnen bent gekomen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 sep 2009 - 22:10:
(...)
Of zoek mij op en je bent happy voordat je één stap binnen bent gekomen

Of vraag waar Yasmine haar ego koopt, heb je zeker geen last meer van die hele zooi.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 23 sep 2009 - 22:12:
trek je niets aan van die kut ppl
Je hebt ons, fanfic wereld is een stuk beter dan real live toestanden.

Veel succes op je school

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 sep 2009 - 9:29:
Echt hè, het lijkt de laatste tijd wel alsof internet aardiger voor me is dan de normale wereld.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 sep 2009 - 11:11:
(...)
Of vraag waar Yasmine haar ego koopt, heb je zeker geen last meer van die hele zooi.

En bedankt. Doe ik eens aardig..

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:37:
(...)
En bedankt. Doe ik eens aardig..

ilu

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:37:
Echt hè, het lijkt de laatste tijd wel alsof internet aardiger voor me is dan de normale wereld.
The internet loves you!!
*hug*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 sep 2009 - 11:48:
(...)
ilu

Ja ja. Pas maar op zaterdag.



1 2