Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Winkeltopic

Het Winkeltopic

1 2
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 23 sep 2009 - 23:01:
Wat heb jij het laatst gekocht?
Wat moet-wil-zal jij kopen?


Ik moet en zal de nieuwe Muse kopen - maar ik wil er niet zoveel geld aan uitgeven aangezien ik nogal krap bij kas zit.
Reden: ik heb schoolboeken gekocht dus die som ik niet op.
En mijn eten - dat is ook niet zo interessant, maar ik moet wel even kwijt dat ik gerookte spekreepjes héérlijk vind _o_
En ik kocht een lippenstift bij The Body Shop want ik hou van die winkel. <3
En een jeansbroek in de S.Oliver, omdat die jeansbroeken gwn heerlijk zijn.

Nu jullie. (:



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 11:39:
Ik wil een ticket voor Placebo! Heel hard!
En ik ga een poster kopen van de lekkerste vent ter wereld (River Phoenix) en niets of niemand zal mij tegenhouden!!

http://www.allposters.nl/gallery.asp?startat=/getposter.asp&APNum=1254590&CID=E1813980DD154CEFA2D670F82CD4936A&PPID=1&search=river%20phoenix&f=c&FindID=66422&P=1&PP=1&sortby=PD&cname=River+Phoenix&SearchID=

*zucht*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 sep 2009 - 11:42:
Jij met je River Phoenix x'D

Het laatste wat ik gekocht heb is een vanillemilkshake, gisteren na muziek.

En wat ik wil kopen...

EEN LAPTOP.

Maar die dingen zijn freakin duur.
Vind ik.
Of dat ligt aan mij.
In elk geval ben ik bijna blut.
(Niet dat die milkshake zo duur was, maar allez, ik heb nog steeds geen zakgeldverhoging.)

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 sep 2009 - 15:03:
Als je goed zoekt en niet té veeleisend bent, vind je volgens mij wel goede en betaalbare laptops, niet? o.o En anders zijn er nog verjaardagen of andere geld-krijg-gelegenheden?

(O, njammie. Die poster. [/eindelijk geopend])

Ik kocht vandaag:
- 2 kousenbroeken voor 7.50 in de HEMA (zogezegd dezelfde maat maar eentje is groter dan de andere dus ik begrijp er niks van - het zal wel aan mij liggen, aangezien dit de eerste keer is dat ik zo'n dingen koop/ga aandoen sinds ik 6 was of zo)
- appel-mango-passievrucht smoothie <3

En ik heb lekker een ticket voor Placebo 8D Ik heb alleen een zitplaats en nu twijfel ik of ik een staplaats van 43 euro zal reserveren (als die er nog zijn) en dan mijn zitplaatsticket terugsturen - of dat ik een zitplaats zou nemen. Want een staplaats is eigenlijk ook alleen maar goed als ik helemaal vooraan kan gaan staan. *niet zo'n boom van een vrouw*

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 24 sep 2009 - 16:30:
appel-mango-passievruschtsmoothies zijn lekkeer! <3

wat heb ik gekocht? hmm.
ik denk , eergisteren, een zak kattenvoer ;l
of the curious incident of the dog in the night-time (een boek datiktrouwensaluitheb).
maar ik weet het niet, want vandaag heb ik niets gekocht, en voor zover ik weet gisteren ook niet.
dus. ja.

wat ik moet kopen? ik weet het eigenlijk niet. wat ik wel weet is dat ik heel veel huiswerk heb, en dat nu ga maken o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 sep 2009 - 17:05:
Ik heb de laatste keer dat ik iets kocht, mijn Canon bordeauxrode camera gekocht. En dat is al 2 maanden geleden. Als ik in tussentijd iets klein heb gekocht, was het met geld van mijn ouders. Dus dat telt niet mee.
Het volgende dat ik moet en zal en wil kopen is Humanoid Deluxe Versie DUITS en ENGELS aah
En euhh... Ik heb dus eigenlijk net mijn bankkaart gekregen (sorry, dat moest ik even kwijt) en daar staat nu 900 euro op. En volgende zomer koopt ik een nieuwe laptop. ^^

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 sep 2009 - 17:41:
Uhm..
Ik heb een zwarte muts gekocht.
Een zwarte jas/vest van Fishbone.
Drie bandana's [nieuwe kleuren!]
Johnny Depp DVD <3
Een zwarte ketting met een bliksemschichthangerding. [Ze noemen het een Lady Gaga hanger. Moet ze geen bliksem op haar hoofd plakken --']
70 euro aan make-up uitgegeven
Morgen ga ik een cadeautje kopen voor mijn beste vriendin en voor de rest kijk ik wel even of ik weer wat kleding ga halen [:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 sep 2009 - 18:05:
En wanneer heeft Yasmine de lotto gewonnen en waarom heeft ze dat niet verteld?
En Lady GaGa is koel. Met bliksem.
En en en en...
Ik heb zo'n aangename drang om mijn bankkaart te gebruiken.
Alleen wil ik er geen rommel voor kopen, maar ik wil iets kopen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 24 sep 2009 - 18:15:
iets als in iets duurs?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 sep 2009 - 18:38:
Ik ben gaan shoppen met mijn mama voor kleren en beha's, en ik ben teruggekomen met een g i g a n t i s c h e tas vol ^^
Leuk toch als mama nog betaalt...

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 sep 2009 - 22:18:
Mijn mama betaald niets ><
Achja.
Maare.. ik heb de lotto niet gewonnen, te minste dat denk ik. Ik heb mijn salaris binnen

Edit: nieuwe vooruitzicht!

Ik

Ga

Een





Eekhoorn kopen ^^

And I'm fckng serious!

FAKEGIRLx
FAKEGIRLx

FAKEGIRLx is offline

[60]
FAKEGIRLx zei op 24 sep 2009 - 22:41:
Ik heb laaste een nieuwe paarse, brede riem gekocht.
& naglstickertjes.
Dat was zaterdag, denk ik.
&ohja, ik ben gisteren een mascara gaan halen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 sep 2009 - 8:28:
@ Yas
Een eekhoorn??

En ik heb een nieuw oogpotlood nodig! Mijn oude is een stompje, het lijkt echt nergens naar als ik dat probeer aan te brengen. Ik prik in mijn oog met mijn nagels, zo kort dus.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 sep 2009 - 9:44:
JAP.
Een Hudson Eekhoorn <3
Maar ik weet het allemaal niet zeker, want volgend jaar wil ik naar Miami. Kan ik dan mijn eekhoorntje meenemen, mag dat van Amerika, mag dat van de mensen waar ik verblijf, etc. etc.

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 25 sep 2009 - 13:59:
Ik heb laatst..
*denkt heel hard na*
rijstpap gekocht op school
En ik wil
*denkt harder na*
Belkrediet voor op mijn GSM

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 sep 2009 - 14:12:
EEN EEKHOORN <3

Ik heb een broodje gekocht in een heerlijk Italiaans delicatessenzaakje, maar het is voor de helft op en ik heb er geen zin meer in. *zit met half broodje nu*

En ik ga straks alle winkels in Leuven waar ik gisteren mogelijk ben binnengeweest, opnieuw binnengaan omdat ik érgens (geen idéé meer waar) een leuk rokje heb zien hangen maar ik gisteren geen zin had om te passen. En vandaag wel.



1 2