Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Meeting - Deel 2

Meeting - Deel 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 sep 2009 - 20:55:
De allereerste echte fí¡nficmeeting!


Mensen die mee willen/gaan:
Dorien
Nadezhda (Bijna zeker, twijfelende moeder leunt naar positief)
Elisa
Ariadne
Yasmine
Rianne
Kayley (misschien?)
Julia
Julie
Suki (misschien?)
Renate (misschien?)
Jamila
Danielle (Waarschijnlijk)
Natascha
Nicole (Heeft het nog niet gevraagd maar wil wel!)


ZORG EVEN DAT IK HET TE WETEN KOM ALS JE MEE WILT, DAN ZET IK JE ERBIJ!


Plaats&Tijd Trefpunt:
Op 24 oktober tussen 12 en 1.
Bij de Albert Heijn to go, naast het station.



Dagplan:
Tussen 12 en 1: Verzamelen bij de AH to Go
(rechterkant van het station als je eruit loopt)
1 uur: Lopen naar de binnenplaats van Rock-/Kunstacademie
(en wat eten?)
Rond 2/half 3: De stad in
6/7 uur: Eten
(bij de McDonalds?)
Tot ...?: Nog hangen bij de binnenplaats?
(Ligt aan de trein hoe laat)
half uur: Terug naar het station + afscheid?


TELEFOONNUMMERS NAAR DORIEN STUREN!

Adressen voor bezorgde ouders:
Station
Spoorlaan 35
5038CB Tilburg


Rock-/Kunstacademie
Bisschop Zwijsenstraat 5
5038 TZ Tilburg


McDonalds
Piusplein 75
5038 WL Tilburg


Subway
Piusplein 1
5038 WL Tilburg


ELISA, ALS JIJ NOG ADRESSEN HEBT VAN WAAR WE HEEN GAAN, WIL JE DIE DAN EVEN MELDEN?



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 sep 2009 - 20:18:
Dankje.
Iemand die inziet hoe ver ik ga -.-
Maar goed... waarom niet gelijk allemaal even wat op tafel gooien, weet je gelijk dat niet iedereen perfect is.
Bij mij is het zo dat ik ongelooflijk onzeker ben. En dan zal je wel denken: je durft te dragen wat je wil, maar dat heeft mij ook veel moeite gekost! En ik negeer elke dag het gestaar, houd mijn hoofd hoog en geef een opmerking terug, maar vanbinnen ben ik constant aan het twijfelen over mezelf. Daarbij heb ik ook nog eens geen zelfvertrouwen. Ik kan makkelijk voor andere opkomen, maar de kleinste dingen durf ik niet. Gek doen wel. Het is moeilijker voor mij om mezelf te zijn dan maar wat voor te doen.

Zo. Nu ben ik een pak minder eng. [Raar genoeg vinden heel veel mensen mij ruig en eng. Vaak krijg ik niet eens de kans, omdat ik al bestempeld word.]

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 sep 2009 - 20:20:
Zie?
We zijn hierin niet alleen.
We hebben allemí¡í¡l vreemde-mensen-angst-of-iets-dergelijks.
En daarom is het juist goed dat we dit doen!
Dan komen we met z'n allen een stap verder

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 sep 2009 - 20:21:
Dat is precies wat ik duidelijk probeer te maken.
Tnx, Nadezh.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 sep 2009 - 20:22:
Bitte.
Ik ga waarschijnlijk met buikpijn/hoofdpijn/misselijkheid op de trein, maar ik wí­l dit gewoon graag!
Ik wil niet de rest van mijn leven vreemde-mensen-angst-of-iets-dergelijks hebben.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 sep 2009 - 20:23:
Dorien heeft gesproken

Hell yeah I have!

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 30 sep 2009 - 20:24:
Zo. Nu ben ik een pak minder eng. [Raar genoeg vinden heel veel mensen mij ruig en eng. Vaak krijg ik niet eens de kans, omdat ik al bestempeld word.]


Precies hetzelfde probleem over here...

Ik loop nu ook met zwarte wijde broeken aan, Tokio Hotel T-shirts en vesten, maar het heeft voor mij ook even geduurd voor ik het aan durfde...
Nu heb ik echt zoiets van: "Schijt aan, kijk een andere kant op als het je niet zint."
En binnenkort krijg ik dan ook dreads, dan word ik ook weer nagestaard, maar lekker boeiend...
Over MSN enzo lijk ik altijd heel druk, maar in werkelijkheid ben ik hartstikke verlegen en durf echt bijna niets te zeggen tenzij ik die mensen al beter ken (in het echt)...
De laatste tijd heb ik er alleen minder last van omdat ik door al die jaren geleerd heb te zien welke mensen mij wel of niet mogen enzo...
Iedereen is uniek zoals hij/zij is...
Niets of niemand kan daar iets aan veranderen...
Ze moeten de anderen gewoon accepteren zoals ze zijn...

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 30 sep 2009 - 20:25:
Bitte.
Ik ga waarschijnlijk met buikpijn/hoofdpijn/misselijkheid op de trein, maar ik wí­l dit gewoon graag!
Ik wil niet de rest van mijn leven vreemde-mensen-angst-of-iets-dergelijks hebben.


Dat misselijkheid ken ik...
Maar als je er eenmaal bent dan heb je zoiets van: "Yes, ben ik blij dat ik toch ben gegaan."

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 30 sep 2009 - 20:25:
(...)
Hell yeah I have!


KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 30 sep 2009 - 20:25:
ikzieerooknietuit.
oa.doorlievemugjesdiemijlekgeprikthebben,overalwaardatmaarmogelijkis.
heeft één van jullie ooit een muggenbult op zijn lip gehad? nou,ikzaljevertellen-hetisvreselijk ;I

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 sep 2009 - 20:26:
Bitte.
Ik ga waarschijnlijk met buikpijn/hoofdpijn/misselijkheid op de trein, maar ik wí­l dit gewoon graag!
Ik wil niet de rest van mijn leven vreemde-mensen-angst-of-iets-dergelijks hebben.


Ik heb ook vreemde-mensen angst.
Het heeft me echt ZOVEEL moeite gekost om tegen Elisa te gaan praten. Om sowieso contact te maken. En nu nog steeds. Als ik nieuwe mensen ontmoet weet ik echt niet wat te zeggen, dus dan sta ik daar maar een beetje.
En people, we vinden elkaar toch allemaal aardig, niet? Dan komt het vast wel in orde. (Okay, nu klink ik echt zo idioot!)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 sep 2009 - 20:26:
Yas, ik vind jou niet ruig en eng.
Want ik heb al wat van jou gelezen.
Dus...
Oké, zal ik ook maar even alles ineens vertellen.

Ik heb extreem overgewicht, daardoor ben ik al 10 jaar lang gepest en ben ik ontzettend onzeker en klap ik toe bij onbekenden. Het is vreselijk moeilijk voor mij om complimenten aan te nemen omdat ik (dankzij Sander onder meer, voor Dorien en Nadezh) niet weet of ze nu wel echt menen wat ze zeggen, ik weet niet eens hoe echte liefde voelt, heb nog nooit meegemaakt dat iemand verliefd is op mij, heb nog nooit kunnen zeggen: "Dat is nu mijn beste vriendin." want ik heb buiten de paar vrienden die ik op school heb enkel vrienden via internet. Ik word niet alleen op school gepest, maar ook thuis, door mijn broer en stiefbroer. En mijn moeder zegt maar dat ik van me af moet bijten maar ik durf het niet + ik kan dat gewoon niet. Ik heb buiten angst voor onbekende mensen ook nog eens angst voor contact met mensen. Zo duurt het meestal even voor ik iemand zo vertrouw dat ik hem/haar durf te knuffelen. Maar aangezien ik de meeste onder jullie vertrouw, zal ik die mensen ook wel gaan knuffelen de 24ste. Waarschijnlijk ben ik heel wat vergeten maar daar kom ik dan nog wel op.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 sep 2009 - 20:27:
Sociale angst (of sociale fobie) kenmerkt zich doordat men in situaties met andere mensen (vreemden en/of bekenden) bang is om bekeken te worden, te blozen, te trillen, te stotteren, kritiek te krijgen of de verkeerde dingen te doen of te zeggen. Allerlei sociale situaties worden hierdoor vermeden of men zoekt/bedenkt redenen/uitvluchten om ze vermijden.
Sociale angst ontwikkelt zich dikwijls al tijdens de kinderjaren. Al te vaak worden deze kinderen dan als ‘verlegen’ beschouwd, echter ze hebben er last van en lijden er vaak onder. Ze zijn dikwijls een prooi om gepest te worden, omdat ze zich niet durven te verweren. Ze kunnen weliswaar soms wel agressief reageren, hetgeen dan meer een vorm van onmacht en kwetsende gevoelens is.

Het is niet uitgesloten dat jongeren met een sociale angst zich vroegtijdig isoleren, weinig vrienden hebben. Ze doen heel erg hun best om iedereen te behagen of geliefd te worden.

Het is één van de meest voorkomende fobieën. En alles wat je eraan kan doen is jezelf bewijzen dat je wel iets waard bent. Of naar meetings te gaan waar iedereen elkaar om de vijf minuten van pure hysterie gaat knuffelen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 sep 2009 - 20:27:
(...)

Ik heb ook vreemde-mensen angst.
Het heeft me echt ZOVEEL moeite gekost om tegen Elisa te gaan praten. Om sowieso contact te maken. En nu nog steeds. Als ik nieuwe mensen ontmoet weet ik echt niet wat te zeggen, dus dan sta ik daar maar een beetje.
En people, we vinden elkaar toch allemaal aardig, niet? Dan komt het vast wel in orde. (Okay, nu klink ik echt zo idioot!)

Ik snap wat je bedoelt (:
En dat daar-sta-ik-dan-een-beetje ken ik.
Over msn enzo lijk ik melig/happy/absoluutnietbang, maar dat ben ik echt niet meteen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 30 sep 2009 - 20:28:
(...)
En binnenkort krijg ik dan ook dreads, dan word ik ook weer nagestaard, maar lekker boeiend...


O M G !

Me wilt dreads! Ik ben al een jaar aan het zoeken en daarvoor wilde ik ze al T.T

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 sep 2009 - 20:30:
(...)

O M G !

Me wilt dreads! Ik ben al een jaar aan het zoeken en daarvoor wilde ik ze al T.T

Het probleem is dat ze haar gespaarde geld uitgeeft aan treintickets naar Oudenaarde...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20