Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schooltoneel

Schooltoneel

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 okt 2009 - 16:22:
Oké, wij hebben op school dus elk jaar schooltoneel.
En vorig jaar maakten Bieke en ik een deal, als we samen in het 5de van die school geraakten, zouden we allebei auditie doen. Bij mij was de kans 1/100 dat ik door zou mogen gaan, maar het is dus wel gebeurd.
Ik zit in seminarie drama, die de audities regelen, en dacht ik dat ik niet mee mocht doen. Maar ik was wel ingeschreven. Blijkt dat het wel mocht, en ik had mijn tekst niet afgehaald bij het secretariaat. Mocht ik het dus in 5 minuten leren. Ik was poke zenuwachtig, was nog nooit zo erg. Maar het zit er nu dus op.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 1 okt 2009 - 16:25:
Succes (niet gefeliciteerd )!
(Ofzo? x'D)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 okt 2009 - 16:25:
En ging het?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 okt 2009 - 16:27:
Ik vind van niet.
Ik trilde, stotterde, vergat mijn tekst en tot overmaat van ramp begon mijn maag te knorren en sloeg ik helemaal toe. En iedereen moest 2 keer, en ik dus ook. En dat ging ietsje beter.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 okt 2009 - 17:57:
Ik heb net te horen gekregen van de andere auditeurs dat zij het ook verpest hadden.
Dus ik maak best wel een kans. Hoop ik.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2009 - 19:54:
IK MAG MEEDOEN MET HET SCHOOLTONEEL <3
Vrijdag aanstaande gaan we het script doorlezen enzo.
Apfoe
Het duurt wel 2 uur, maarja. Ik heb het er voorover!
Ik vertel de mensen van de meeting zaterdag wel waar het over gaat
en welke rol ik speel (als ik die dan al weet)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 okt 2009 - 17:16:
Ik heb een mededeling (en sorry dat ik hiermee het topic omhoog schop maar ik moet het even kwijt).

Wij zijn met 13 actrice's. Er zijn 12 hoofdrollen. Wie heeft er geen hoofdrol? Ik! Natuurlijk, weeral maar eens ik. (Alsof ik nog niet genoeg teleurstellingen heb gehad de afgelopen maanden) De rol 'regisseur' telt 54 regels tekst (en dat is relatief weinig aangezien het script al uit 120 bladzijden bestaat). Ik moet dan ook nog eens als alereerste op het podium, moet proberen stand te houden in het middelpunt van alle spots. Mijn tekst is opgedeeld in relatief grote delen. Dat is nog niet het ergste. Ik sta al bij al nog geen 5 minuten op het podium. Helemaal in het begin. En dan moet ik wel heel het jaar door, elke week, 4 uur langer op school zijn (2 uur op dinsdag en 2 uur op vrijdag). Van die 4 uur per week moet ik 10 minuten effectief mee repeteren. De overige 3 uur en 50 minuten moet ik niksen, en toekijken op de mensjes die repeteren en wél een leuke rol hebben.

Sorry als ik nu zielig overkom, of dat jullie me nu aankijken als een baby, maar toen ik chagrijnig thuiskwam, heb ik me opgesloten in mijn kamer en ik heb gehuild. Ik geef het eerlijk toe; ik heb gehuild. Een teken van jaloezie, maar ik had zo gehoopt op een hoofdrol. Maar weeral een teleurstelling, wat had je dan verwacht? Bedankt als je al deze rommel hebt gelezen x.x

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 okt 2009 - 17:42:
Oh Kay... Wat je schreef is geen rommel, okay?
Dit is zo sneu voor je. Ik zou ook gehuild hebben, ik zou ook groen zien van jaloezie. Maar dat is toch ook gewoon logisch? Ik ken niemand die dí­t niet kut zou vinden. Dus nee, je komt niet zielig over en ik kijk je niet aan als een baby, want ik vind dit gewoon een logische reactie.
*dikke knuffel* <3
I'm there for you, twin

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 28 okt 2009 - 18:00:
Oh Kay... Wat je schreef is geen rommel, okay?
Dit is zo sneu voor je. Ik zou ook gehuild hebben, ik zou ook groen zien van jaloezie. Maar dat is toch ook gewoon logisch? Ik ken niemand die dí­t niet kut zou vinden. Dus nee, je komt niet zielig over en ik kijk je niet aan als een baby, want ik vind dit gewoon een logische reactie.
*dikke knuffel* <3
I'm there for you, twin


Wat Nadezh zegt. En ik zou ook huilen. En ik vind je niet raar of zo dat je daarom huilt.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 28 okt 2009 - 19:55:
Wat zij zeggen.
Awh. Nee. Ik vind het écht stom D;