Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Wereldoorlog 3

Wereldoorlog 3

1 2
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2009 - 14:47:
Wie nu gezwets over oorlogen en kernwapens verwacht, zit een beetje fout.
Het is de titel van mijn nieuwe verhaal, en daar heb ik 6 hoofdrollen voor nodig, die TH-fan zijn. Ik stel vragen, kijk naar jullie antwoord en kies dan de 6 mensen die volgens mij er het beste in passen. Geen nood, het is niet omdat je niet bij de hoofdrollen zit, dat je er dan niet in komt.
Maar het is dus noodzakelijk dat je een TH-fan bent.

1. Wat is de belangrijkste reden voor jou om Tokio hotel te luisteren?
2. Hoe ver zou je voor de jongens, de band en de muziek gaan?
3. Wat doe je als je bang bent?
4. Ben je eerder moedig of laf?
5. Durf je opkomen voor dingen waar je voor staat, zoals je muziek?

+ Naam, korte beschrijving van karakter en uiterlijk.
Je mag een personage verzinnen, maar je mag ook jezelf doen! ^^



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2009 - 14:55:
*kraakt vingers* Here we go...

1 Ik houd van de muziek. Simple as that, de muziek spreekt mij aan. En ja, dat het vier lekkere jongens [x'D] zijn, is maar een leuke bijkomstigheid
2 Dat... weet ik niet. Ze zijn belangrijk voor me, maar... Ik denk dat dat van de situatie afhangt? Ik ben niet zo'n held
3 Mijn ogen dichtdoen. Doen alsof ik er niet ben. Heel hard gillen. Hangt ook van de situatie af. [Lekker behulpzaam, vind je niet ><]
4 Uhm. Moedig zeggen zou arrogant zijn, en dat ben ik ook niet echt [moedig, bedoel ik x'D]. Meer ertussenin.
5 Ja. Ja, dat denk ik wel. Ik heb nog nooit echt een situatie gehad waarin dat moest, maar... Ja.

Naam Nadezhda! Verzin maar een achternaam ;p
Uiterlijk Golfachtig rood haar op schouderlengte, grijsblauwe ogen, 1 m 64, bril... Niet dun, niet dik [denk ik]. Hele lichte huid.
Karakter Vrolijk, meestal, maar kan ook heel erg omslaan... Controlfreak. Wil graag dat iedereen gelukkig is. Dromerig. Melig! [Maar dat weet je al x'D] Nadenker. Verlegen bij mensen die ze niet kent, hyperactief bij mensen die ze wél kent en aardig vindt.

Uhm.
Dat was het zo'n beetje?

<3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 3 okt 2009 - 15:32:
Nadezh. WAAROM lijk jij zo achterlijk veel op mij o.O

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 okt 2009 - 15:35:
Nadezh. WAAROM lijk jij zo achterlijk veel op mij o.O

OMDAT JULLIE STIEKEM TWEELINGEN ZIJN!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2009 - 15:36:
Kan niet!
Want Nadezh en ik zijn al tweeling. oÃâ
Of is er iets dat ik niet weet? ;o

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2009 - 15:37:
@Dorien, dat kan niet, dat ben ik al met Kayley ;p Ik kan niet de langverloren tweelingzus van heel FF zijn x'D Moet jij trouwens niet een verhaal lezen? *onsubtiele hint*
@Rianne, lijk ik achterlijk veel op jou dan? x'D Maak een personage aan voor Kay, dan zullen we dat eens testen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 okt 2009 - 15:38:
1. Ik vind de muziek leuk, en ik heb enorm respect voor wat de leden op hun leeftijd al bereikt hebben.
2. Ver genoeg, ik ben gek No srsly, ik ga geen moorden plegen ofzo, maar als ik iets echt wil ga ik ervoor. Zolang het leuk blijft.
3. Schreeuwen, slaan en een wapen zoeken
4. Moedig, op het waanzinnige af. (lees: ik denk niet na voor ik iets doe, dus eerder waanzinnig dan moedig)
5. It's what I do, sugar

Naam: doe maar Dorien, kwestie van het simpel te houden.
Uiterlijk: wit geverfd haar tot net voorbij oren, altijd met gel alle kanten op en één lange paarse lok. Blauwgrijze ogen. Normaal gebouwd (bluh!). Paarse nagels. Tongpiercing, rechter tepelpiercing. Libelle tattoo op linkerpols.
Karakter: laks, draagt 'recht op eigen mening' hoog in het vaandel en heeft respect voor die van een ander als ze dat respect terugkrijgt, heeft altijd een antwoord klaar, roker, sarcastische humor, soms nogal overactief (ADHD), heeft een slechte inschatting van wat kan en niet kan, wat mag en niet mag... Komt constant in de problemen, kan autorijden en motorrijden, heeft een lang litteken op haar been door uit een boom te vallen toen ze dertien was, heeft regelmatig een vriendje maar wordt ze snel beu, is dan weer maanden aan een stuk single, ze kan niet toegeven en als iemand haar echt kwetst of kwaad maakt, kan ze haar wraakgevoelens maandenlang inhouden tot het perfecte moment, en wil professionele autocoureur worden als ze groot is.

Tadaah ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2009 - 15:40:
Ik vind Dorien eng o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2009 - 15:40:
professionele autocoureur

Die deed het hem!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2009 - 15:42:
Ik heb voor de mensjes die nieuwsgierig zijn al een klein stuk van de proloog klaar:

Een warme avond. De lucht is droog, regen is schaars, vochtigheid is zeldzaam. Het gras ligt dor op de grond, staat niet meer fier overeind. Hier en daar zijn bloedsporen, het grindpad is al zo vaak belopen. Nadezhda loopt daar, met haar handen in haar zakken en haar ogen tot spleetjes getrokken. Ze is bang. Dat durft ze eerlijk toe te geven. Doodsbang. Schichtig kijkt ze om zich heen, voor ze de bossen in verdwijnt. Hier is de lucht aangenamer, kan ze het langer volhouden. Een intro. Ze schrikt en gilt. Nog nooit vond ze het horen van Spring Nicht erg. Maar nu is het anders. Want nu is het een teken. Het teken! Het teken dat er hazis opkomst zijn. En dat ze misschien niet lang meer te leven heeft. Angst borrelt door haar aderen, vult niet alleen haar hoofd maar ook haar longen. Ik wil nog niet dood! jammert ze en voelt dan haar voet achter een wortel haken. Ze valt languit op de grond, met haar hoofd in het zand. Een straaltje bloed sijpelt uit haar mond. En is dit dan het einde?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 okt 2009 - 15:42:
Ik vind Dorien eng o.o

Hell yeah! I am scary! ^^
Nah, in het echt niet zo (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 okt 2009 - 15:43:
En die proloog is pas eng!
En wtf, hazi's?? x'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2009 - 15:44:
(...)
Hell yeah! I am scary! ^^
Nah, in het echt niet zo (:

Dat mag je me op de meeting nog eens vertellen.
Als mijn moeder nu eindelijk haar toestemming geeft! Grr...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 okt 2009 - 15:44:
Ja
Is afgeleid van nazi's.
Maar dat kom je allemaal nog wel te weten.
Trouwens, Dorien, je gaat er spijt van krijgen dat je mee wilt doen.
Serieus

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 okt 2009 - 15:47:
Ja
Is afgeleid van nazi's.
Maar dat kom je allemaal nog wel te weten.
Trouwens, Dorien, je gaat er spijt van krijgen dat je mee wilt doen.
Serieus

Let me guess, we gaan allemaal dood ivm het fan-zijn?
Of we moeten elkaar afmaken?
Of de hazi's (ik zie nu nazi-konijnen voor me, sorry) gaan ons opjagen?

VAMPSEY
VAMPSEY

VAMPSEY is offline

[70]
VAMPSEY zei op 3 okt 2009 - 15:48:
1. Wat is de belangrijkste reden voor jou om Tokio hotel te luisteren?
Omdat de tekst altijd prachtig is & de muziek <3. Als ik me niet zo goed voel - of ik ben verdrietig, zal ik ook sneller naar Tokio Hotel luisteren dan naar iets anders. Net hetzelfde als ik vrolijk ben. Hoe zal ik het zeggen, ik vind mezelf er soms in terug? :'
2. Hoe ver zou je voor de jongens, de band en de muziek gaan?
Goh. Ik weet het niet. Ze betekenen enorm veel voor me, maar om mijn leven te gaan wagen? Nee, dankje x). Maar nee, ik denk dat ik het niet weet. Als het zou gebeuren dat ik 'ver' zou moeten gaan voor de jongens, zal het antwoord waarschijnlijk anders zijn dan wat ik nu ga typen. Dus ik weet het niet zeker..
3. Wat doe je als je bang bent?
Nagelsbijten. Ogen sluiten en onder een deken kruipen, krijsen, huilen. Hangt af wat je bedoelt (':
4. Ben je eerder moedig of laf?
Ik ben een held op sokken! Aléja. Ik durf wel dingen enzo, maar als ze erover gaan voor mij, dan zal ik het wel laten weten x)
5. Durf je opkomen voor dingen waar je voor staat, zoals je muziek?
Ja, zeker weten. Ik ben wie ik ben en ik ga me niet veranderen voor iemand. Kunnen ze er niet tegen; dan spijt het me zeer, daar is de deur :' ^^

Naam: Lindsey (moet de achternaam ook? ^^)
Karakter: Stil en verlegen bij mensen die ik niet goed ken of waar ik niet weet wat ik ervan moet denken. Bij mensen die ik wel ken praat ik best veel. Lach graag, doe graak gek..
Uiterlijk:Donkerbruin haar met een rechte froufrou. Groene - kleine - ogen met in het linkeroog een rood stipje. Gebruinde huid - tattoo op rechterpols; Chinees teken - Respect. Solsleutel & vier sterretjes&drie muzieknootjes in mijn nek. Omdat muziek enorm veel voor mij betekent.

Goedzo? :3



1 2