Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic

Het Concert & Festival Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2009 - 15:56:
Ik ben net, 3 oktober, naar Milk Inc. geweest, die was goed!
Ik wou ontzettend graag naar de MTV EMA's in Berlijn, maar dat mocht dus niet.
En het eerstvolgende concert moet die van TH zijn.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 nov 2009 - 21:30:
Edit: BlessTheFall gaat dus niet door voor mij T_T
Vervelende ouders.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 nov 2009 - 22:04:
Op 17 okt. naar Green Day geweest in het Sportpaleis Antwerpen.
Mijn auto was op tijd uit de garage, dus ik heb carpool gespeeld voor een paar mensen die ik niet kende. Luid kwekkend met drie meisjes in mijn auto naar A'pen, Nina reed ook mee terug dus zij bleef zo'n beetje in mijn buurt (ja mensen, ik ga soms alleen naar concerten, of met mensen die ik niet ken. Ik ben niet sociaal, maar dat doe ik dan wel. Probeer het niet te begrijpen).
Heb overgeil t-shirt gekocht, en dan met Nina naar de zaal.
Voorprogramma (Prima Donna) was best wel geweldig. Hyperactieve langharige zotten die glamrock/50's/punk mixen, how I love them.
Green Day begint eindelijk (Billy heeft tegenwoordig peroxideblond [a.k.a homoblond] haar, maar het gaat hem wel af). Ik sta op ongeveer tien meter van het podium en ik flip 'm helemaal. Like, ZO DICHT!! ö
Heb zo ongeveer overal gestaan, op een gegeven moment tot op de derde rij. Twintig keer gecrowdsurft (niet iedere keer vrijwillig, ik werd gewoon opgetild door onbekende halvegaren en op het publiek gegooid, feestje), als enige meisje in de moshpits, kletsnat gespoten door Billy met waterpistool (niks vragen, he be crazy), mijn keel kapot gezongen, geknuffeld door abnormaal knap Frans tektonic-punk type (trek ik de weirdo's aan of hoe zit het?), bodyguardbescherming gekregen van twee kale schotten die blijkbaar dachten dat ik het alleen niet zou overleven ("Are ya alright, lassie?" "Fuck yeah!" ) heel jaloers geweest op meisje dat bij Are We The Waiting op het podium werd gehaald en die met Billy heeft staan slowen, doodgelachen met achtjarig ventje dat "Dag iedereen!" in de microfoon riep (filmpje staat op mijn netlog), keihard geschreeuwd voor jonge gast die uit het publiek werd gehaald en doodleuk een heel nummer met Green Day heeft gezongen (die kerel kon abnormaal goed zingen!) en daarna mocht stagediven, Natascha gebeld bij Wake Me Up When September Ends, keihard kippenvelmoment met 21 Guns, gigantische ontploffing met American Idiot en Jesus of Suburbia (2e beste mosh van mijn leven, mthrfckr!), en bijna in tranen bij I Hope You Had The Time Of Your Life.
En dan weer de auto in met Nina en twee jongens van Brugge (die ook naar al mijn lievelingsmuziek luisteren en lijk zot zaten mee te zingen met Mayday Parade, Sugarcult, Good Charlotte, All Time Low etc...) en op mijn kot gaan maffen.
Twee dagen later had ik mexicaanse griep, 99% zeker daar opgelopen door combinatie nat shirt / geen trui / overvloed aan emoties / zweet van duizend punkers die ik niet ken. En het was het zo hard waard.

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 17 nov 2009 - 16:54:
Op 17 okt. naar Green Day geweest in het Sportpaleis Antwerpen.
Mijn auto was op tijd uit de garage, dus ik heb carpool gespeeld voor een paar mensen die ik niet kende. Luid kwekkend met drie meisjes in mijn auto naar A'pen, Nina reed ook mee terug dus zij bleef zo'n beetje in mijn buurt (ja mensen, ik ga soms alleen naar concerten, of met mensen die ik niet ken. Ik ben niet sociaal, maar dat doe ik dan wel. Probeer het niet te begrijpen).
Heb overgeil t-shirt gekocht, en dan met Nina naar de zaal.
Voorprogramma (Prima Donna) was best wel geweldig. Hyperactieve langharige zotten die glamrock/50's/punk mixen, how I love them.
Green Day begint eindelijk (Billy heeft tegenwoordig peroxideblond [a.k.a homoblond] haar, maar het gaat hem wel af). Ik sta op ongeveer tien meter van het podium en ik flip 'm helemaal. Like, ZO DICHT!! ö
Heb zo ongeveer overal gestaan, op een gegeven moment tot op de derde rij. Twintig keer gecrowdsurft (niet iedere keer vrijwillig, ik werd gewoon opgetild door onbekende halvegaren en op het publiek gegooid, feestje), als enige meisje in de moshpits, kletsnat gespoten door Billy met waterpistool (niks vragen, he be crazy), mijn keel kapot gezongen, geknuffeld door abnormaal knap Frans tektonic-punk type (trek ik de weirdo's aan of hoe zit het?), bodyguardbescherming gekregen van twee kale schotten die blijkbaar dachten dat ik het alleen niet zou overleven ("Are ya alright, lassie?" "Fuck yeah!" ) heel jaloers geweest op meisje dat bij Are We The Waiting op het podium werd gehaald en die met Billy heeft staan slowen, doodgelachen met achtjarig ventje dat "Dag iedereen!" in de microfoon riep (filmpje staat op mijn netlog), keihard geschreeuwd voor jonge gast die uit het publiek werd gehaald en doodleuk een heel nummer met Green Day heeft gezongen (die kerel kon abnormaal goed zingen!) en daarna mocht stagediven, Natascha gebeld bij Wake Me Up When September Ends, keihard kippenvelmoment met 21 Guns, gigantische ontploffing met American Idiot en Jesus of Suburbia (2e beste mosh van mijn leven, mthrfckr!), en bijna in tranen bij I Hope You Had The Time Of Your Life.
En dan weer de auto in met Nina en twee jongens van Brugge (die ook naar al mijn lievelingsmuziek luisteren en lijk zot zaten mee te zingen met Mayday Parade, Sugarcult, Good Charlotte, All Time Low etc...) en op mijn kot gaan maffen.
Twee dagen later had ik mexicaanse griep, 99% zeker daar opgelopen door combinatie nat shirt / geen trui / overvloed aan emoties / zweet van duizend punkers die ik niet ken. En het was het zo hard waard.


DORIEN! Ik moet al een hele dag omgaan met het feit dat Green Day @ Sportpaleis vandaag precies één maand geleden was (en dat ik weer dik gebuisd ben voor Wiskunde) en dan doe je me dit aan? Ö
NO FAIR! YOU IS EVIL!
En ik ben dood. *jammert*
Ik wou ook wel slowen met Billie. Ö
En ik kan niet geloven dat ik zijn waterpistoolsalvo gemist heb. x__x
Meumeut.

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 17 nov 2009 - 19:05:
-4 maart '08; Tokio Hotel, met mijn tante en met Denise die ik niet meer ken en wil kennen
-24 April '09; Emilie Autumn, met mijn tante
-5 Mei '09; Destine, met Margret en Elke
-10 July '09; Destine & Cinema Bizarre, met mijn tante en Goelia Julia (en Claire, Fréderique en Marli die we daar tegenkwamen)
-22 September '09; Blowsight & Cinema Bizarre, met mijn tante en Goelia Julia
-28 December '09; Cinema Bizarre fanparty, met mijn tante, Goelia Julia, Naomi, Jamila en Helena
-23 Februari '10; Tokio Hotel, met mijn tante en Goelia Julia
-26 Februari '10; Emilie Autumn, met mijn tante
-09 April '10; Destine, met mijn tante en Goelia Julia

En nu krijg ik 5 klappen

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 17 nov 2009 - 19:06:
Oh en concerten die nog komen zijn;
Within Temptation, Evanescence, The Rasmus, Lovex en nog wel wat meer bandjes die ik me niet kan herinneren odm

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 nov 2009 - 17:54:
Nee Elisa, vijf aaien, want ik kí¡n het gewoon niet opbrengen om jou te slaan XD
Ahum.
x]

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 19 nov 2009 - 18:09:
Dat merkte ik vanmiddag ja x'D

En ik was Aloha from Hell vergeten zie ik nu

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 19 nov 2009 - 20:15:
whaha, Lovex ga ik ook zeker zien ^^ [in 2010 mag ik naar Duitsland voor een concert van mijn moeder ^^ aangezien ze niet naar NL komen -,-]
ik ga nog een keer naar The Rasmus want de eerste keer was gewoon geweldig! En ik heb nog een knuffel te goed van Pauli!
Enne... ik mag volgend jaar naar Graspop
Enn ehhh...
hmm
nog wel meer XD
jah, CB op een feest [als dat management eens ophoudt met te kutten >.<]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 nov 2009 - 20:23:
Mijn ik ga nog zien lijstje is uitgebreid.

Tokio Hotel.

Danke Nadezh

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 19 nov 2009 - 20:28:
Gaaf dat je mag Kayley!!! =D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 nov 2009 - 20:28:
Mijn ik ga nog zien lijstje is uitgebreid.

Tokio Hotel.

Danke Nadezh
Bitte ^^
I'm so glad you can come ='D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 nov 2009 - 20:33:
Gaaf dat je mag Kayley!!! =D


Jhuaaa
En samen met Nadezh, dan nog wel.
Mhiii

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 nov 2009 - 20:41:
(...)

Jhuaaa
En samen met Nadezh, dan nog wel.
Mhiii

*danst hyper rondjes*

Mijn eerste concert, en dan samen met Kay! ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 nov 2009 - 20:43:
(...)
*danst hyper rondjes*

Mijn eerste concert, en dan samen met Kay! ^^


Mijn eerste TH-concert, met mijn allerliefste Nadezhje. <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 nov 2009 - 20:52:
(...)

Mijn eerste TH-concert, met mijn allerliefste Nadezhje. <3

Me happy voor jou, Kay, dat je mag



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12