Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sportdag

Sportdag

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 okt 2009 - 16:01:
Ik ben kletsnat!
Eerst, deze ochtend, hadden we afgesproken aan school om 9 uur, maar toen kreeg ik die ochtend dus een bericht van Bieke dat ik maar rechtstreeks naar het ontmoetingspunt met de leerkrachten moest komen. Hoewel ik in Essen woon (Essen is opgedeeld in Centrum, Heikant, Horendonk, Hoek en Statie en ik woon in Centrum, de kerk was in Horendonk) Dat wist ik dus niet zijn. -,-' Ik dacht dat ik al te laat was dus trap ik serieus door, blijkt dat het vertrek van daaruit 10 minuten verlaat is. Ik was al helemaal kapot. Toen moesten we 1u45 fietsen. 1u45!! Op een ontzettend snel tempo. Na een half uur begon ik te piepen en te huilen, het voelde alsof mijn longen waren dichtgeklapt. En dat heb ik heel vaak als het veel te snel gaat, dus toen mocht ik het tempo aangeven. Snowboarden was chill! Eerst een uur les waar ik dus niets van bakte, maar toen me vrij mochten gaan oefenen een uurtje lukte het wel. Ik ben niet al te vaak gevallen (Maar zo'n 30 keer ofso) en van de beginners was ik de beste! Op het einde lukte het helemaal goed, ik kon perfect van de berg, slallomen en remmen. De voorlaatste, ik sjees naar beneden. Zie ik Evelien te laat. Knal ik tegen haar op, mijn lip begint te bloeden en is nu helemaal dik. Daarna moesten we dus terug naar huis en ik had mijn T-shirt aan, mijn vest uit. Na een kwartier begint het te regenen. Ik zit nu warm thuis, heb nog steeds mijn natte kleren aan maar wou dit even typpen voor mijn ouders thuis komen. Kheb spierpijn tot en met en morgen het eerste les uur Cooper Test.

People, call 911. I'm going to die tomorrow!



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 okt 2009 - 20:08:
*knuffelt*

Ik hí¡í¡t sportdag, so I know how you feel --'
Maar ik ben vandaag doodgegaan tijdens aardrijkskunde/Frans/blokuur Latijn...
Ik zat bij aardrijkskunde, was van plan braaf opdrachtjes te maken, lees zo de eerste vraag... En mijn hersens gaan offline, serieus ><
Zijn nu eindelijk weer een beetje aan het opwarmen, maar het was echt érg o.o

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 okt 2009 - 10:27:
Schijt aan sportdagen!
Heel veel medelijden hierzo (hug)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 okt 2009 - 11:33:
Danke