Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 8

Offtopic 8

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 7 okt 2009 - 17:27:
Fanfic mensjes ruleren!



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 okt 2009 - 17:52:
@kika; ahw, geen zielig hoopje mens zijn. :'|

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 26 okt 2009 - 17:55:
@ Kola,
te laat. /:
ik ben al heel de dag treurig. Juist omdat ik me overal buitengesloten voel en thuis meer naar buiten wil. Damn.., ik kan nergens mezelf zijn zonder uitgelachen of gekwetst te worden.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 okt 2009 - 18:01:
ahw.
en hé, liever buitengesloten dan binnengestolen, maarikvreesdatjedatnualletweebent,hè?
je bent in ieder geval niet opgesloten, of ingesloten, of indekoelkast-gesloten, of - watmaakthetuit.
entrouwens, iklachjenietuit, enniemandhiergeloofik-ikweethetwelzeker.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 26 okt 2009 - 18:04:
Met buitengesloten bedoel ik eerder; niemand van mijn school, klas, familie,.. wilt me kennen. Ze laten me staan in een periode wanneer ik ze juist het hardst nodig heb.. :/

misschien niet op Fanfic of Quizlet, maar stiekem denk ik wanneer je me in het echt zult zien wel anders zal spreken.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 okt 2009 - 18:06:
iksnapje.
enheelstiekemdenkikdatiknooitanderszalspreken. zelfs al ben je heel toevallig mijn 60-jarige buurvrouw met haaruitval.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 26 okt 2009 - 18:08:
Ja, en dat zeiden al die mensjes tijdens de meeting ook, en toch hebben we dikke lol gehad! Dus niet raar doen.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 26 okt 2009 - 18:11:
Maar ik ben vreselijk.. Irritant. Serieus. Sinds drie weken geleden ben ik compleet veranderd. Maar misschien is dat normaal wanneer je hoort dat mensen op je familie jagen en ze doodleuk gaan neerschieten. :x

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 okt 2009 - 18:15:
misschien - wí t?
misschienisdateerstewelnormaal-datweetikniet.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 26 okt 2009 - 18:20:
Mijn moeder haar nonkel leeft stiekem in de drugswereld, zonder dat wij het wisten. -Die familie woont in de Filipijnen- Komen we er nog maar drie weken geleden achter dat die nonkel neergeschoten is geweest door twee mannen. Hij is niet dood, maar we weten dat die mannen hem nu zitten te zoeken om hem te doden. En sindsdien ben ik hartstikke veel veranderd. Plus, ik was altijd al een raar kind geweest. Nooit kon ik normaal denken of dromen en dat stoorden de andere. En altijd werd ik buitengesloten, vraag me niet waarom, maar soms denk ik dat het wel mijn schuld is dat ik buitengesloten word. Alleen weet ik niet waarom het mijn schuld zou kunnen zijn. Misschien ben ik té raar? :/

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 okt 2009 - 18:58:
té raar kan voor mij niet.
en - hell. datis-zovreselijkdatiknietweetwattezeggen. sorry.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 okt 2009 - 19:19:
Damn.. Straks word ik echt de enige die niet mag gaan naar het concert.

-Voelt zich ne heel stom, vooral omdat de kinders uit mijn klas vaak bij vriendinnen mogen komen en ik niet. Omdat sommigen vaak ook naar meetings mogen en ik niet. Omdat sommigen bij elkaar mogen slapen en ik niet. Omdat sommigen een luchtje mogen scheppen, wanneer ze het huis uit willen en ik niet. Omdat ik überhaupt niet eens met mijn vrienden een uurtje naar het stad mag etc. Kortom ik mag nooit weg uit dit huis..- [zucht, nu klink ik als een zielig hoopje mens die zoveel wilt. :/]



Jou ouders lijken op mijn ouders?

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 26 okt 2009 - 22:15:
(...)


Jou ouders lijken op mijn ouders?



Ook zo'n overbezorgd type mensen die je behandelen alsof je niet zelfstandig genoeg bent om enkele dingen alleen te leren doen? /:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 okt 2009 - 22:42:
Precies,
Kun je nagaan, ik woon in een klein DORP en daar mag ik niet alleen heen? En na school bellen ze naar huis om te kijken of ik wel optijd thuis ben? Serious, ik ben geen baby meer!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 okt 2009 - 14:21:
"Wie geht es weiter mit Gustav, wooh!"
Nope, ik kijk echt geen Caught on Camera hoor

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 okt 2009 - 17:58:
Wow.
x Gaat even haar ouders huggen x



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20