Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Dromen

Dromen

1 2 3 4
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 9:28:
Dorien vraagt zich af...
Waar dromen jullie van?

Hoe ziet jullie ideale toekomst eruit, willen jullie een gezin, een carrière, een eigen huis... Dromen jullie van één bepaalde jongen (of meisje), wie wil er per sé een piercing, wie zeurt er al haar halve leven om een huisdier, enzoverder.

Share it!



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 9:30:
Ik ben van plan om ooit die ene gast met zijn neus op de feiten te drukken, dat ik het beste was dat hij had kunnen krijgen. Ik ben nog steeds stapelgek op hem, maar op een dag draaien die rollen om, en dan zal hij naar mij moeten kijken in plaats van omgekeerd, en hij gaat beseffen dat hij mij door zijn vingers heeft laten glippen.
Klootzak.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 okt 2009 - 9:42:
Ik wil later graag gelukkig zijn. Hoe maakt niet zo heel veel uit. Maar ik wil wel graag muziek blijven maken. En het liefst wil ik beroemd worden met een bandje, want ik sta graag in de belangstelling.

de rest komt vanmiddag want ik moet naar school.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 okt 2009 - 10:09:
Ik wil al eeuwen lang een hond. Nu noem ik steeds andere diertjes om die leegte een beetje op te vullen.
Voor de rest wil ik gewoom mezelf laten bewijzen dat ik het kan, want nu zeg tegen mezelf dat ik het allemaal niet kan en bereiken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 okt 2009 - 13:09:
Ik wil schrijfster worden, en psychologie studeren [May Day's keuze was niet helemaal uit de lucht gegrepen!]
En ik wil een wenkbrauw/neus/tongpiercing, één van de drie of twee daarvan - niet wenkbrauw en neus tegelijk, dat wordt me te druk x'D
En ik wil een tatoeage.
En ik wil gelukkig zijn, gewoon gelukkig.
En ik wil dat iedereen gelukkig is.
En ik wil teveel --'

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 13:11:
Ik wil kinderen. Twee jongens en een meisje.
Ik zou alleen niet weten van wie.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 13:38:
Ik wil schrijver worden. Jeugdverhalen en cross-over.
En ik wil ervan kunnen leven.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 8 okt 2009 - 13:42:
Ik wil het allerbeste uit mezelf halen dat ik eruit kan halen. Ik wil niet sterven met het gevoel dat ik nooit echt iets betekend heb voor de wereld.

En ik wil idd ook dat hij ziet dat ik het beste ben dat hij ooit zal kunnen krijgen. Hij moet maar eens inzien dat ik niet jankend achter hem ga aanlopen. Misschien wel als hij het niet ziet, maar wat hij te zien krijgt is iemand die zélf verder gaat met haar leven, 's avonds niet op MSN is, niét zelf naar hem zal sms'en, bladibladibla. I'll be there for him, ja. Zo there dat hij denkt: wtf, Paulien?

En ik wil gelukkig zijn.
Een mooie baan.
Een pracht van een boekenverzameling schrijven.

En mensen helpen.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 okt 2009 - 14:34:
Ik wil niet vastgroeien in een miezerige dorpje.
Ik wil de wereld zien.
En ik wil iets kunnen bereiken met mijn passies, geld kunnen verdienen met wat ik leuk vind!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 14:43:
Ik wil een eigen ruimte hebben.
Een appartement, niet te modern, op de dakverdieping van een oud huis, midden in het centrum van een grootstad (ik twijfel momenteel tussen Berlijn en Granada). Ik wil hoge ramen met kleine balkonnetjes, plantenbakken vol kaarsen, aardige onderburen die er geen probleem van maken als ik tot midden in de nacht Janis Joplin of Bruce Springsteen draai, een leuke roommate, een huisdier, uitzicht over een plein met bomen en schrijverscafeetjes, een houten vloer waar al op geleefd is, een eigen badkamer en keukentje, en in plaats van muren wil ik in de slaap-en-leefruimte overal boekenrekken neerzetten, en zo kamers maken.
En foto's. Veel foto's aan de muren.

Edit: roommate is intussen spoken for.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 okt 2009 - 14:45:
Als je Berlijn neemt, zoek mij op of trek bij mij in !!!!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 okt 2009 - 14:51:
Ik wil dat ik op de dag van mijn eerste publicatie genoeg belkrediet heb om iedereen die ik ken op te bellen en dik te feesten.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 okt 2009 - 15:12:
Als mijn droom auto, Dodge RAM 2500 [zwart], heb, wil ik gaan roadtrippen achter een leuke band aan en slapen in de achterbak, omdat er toch meer dan genoeg ruimte is!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2009 - 15:59:
Ik wil gewoon dat ik later geapprecieerd wordt om wie ik ben. En dat mensen door mijn uiterlijk leren kijken.

En stiekem wil ik ook schrijfster worden en psychologie gaan studeren. En dat is eng omdat Nadezh dat ook wilt. oÃâ Maar we zijn twin.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 okt 2009 - 16:28:
Ik wil een keertje geen teleurstelling in mijn moeders ogen zien..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2009 - 16:32:
Oh
Waarom is ze teleurgesteld in jou?
Ik vind jou allessinds heel niet-teleurstellend!



1 2 3 4