Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Neeee ö help mij Oo

Neeee ö help mij Oo

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 9 okt 2009 - 22:35:
Ik wil dus met een vriendin naar Bring me the horizon op 20 oktober.
Dan bij haar oom slapen die nacht. Volgende dag Amsterdam gewoon shoppen of zo? En dan nog een nachtje bij haar oom slapen en dan de volgende ochtend met de trein terug naar Enschede, via Utrecht en dan daar stoppen bij de Maxi-meeting en dan s'avonds terug naar Enschede.
Die oom van haar haalt ons na het concert op , en ook de volgende dag laat hij ons echt niet alleen door Amsterdam lopen of zo. Maar dat Concert is op een donderdag,en vrijdag heb ik normaal school dus moet ik me dan 'ziek' melden of zo. En ik betaal alles gewoon zelf. Concertkaartje , treinreis gewoon alles van mijn eigen geld.
Maar ik had dus aan mijn moeder gevraagt of ik naar Bring me the horizon mag met die vriendin, en daar zou ze over nadenken. Vroeg ik het net nog een keer zegt ze nee. En ik wil egt egt egt heeeeeel graag. EN als ik niet eens naar BMTH mag ,laat staan dat ik wel dat hele gebeuren erom heen mag. Maar ik wil EGT. En ik ga sowieso wel O.o maar het zou fijn zijn als ik toestemming heb zodat ik niet opeens gezocht word of zo door de politie en sodat ik niet meteen 1000 jaar straf krijg als ik thuis kom. Maaar maar maar wie iets voor mij O.o *traanoogjes*



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 okt 2009 - 23:39:
Misschien is het een idee om er voor te zorgen dat je van die dagen dat je niet op school bent, kopieën krijgt van wat je gemist heb. Zorg ook dat je testen en taken inhaalt, en dat je misschien een heel goed rapport er tegenover stelt?

knabbel483
knabbel483 is offline

[17]
knabbel483 zei op 10 okt 2009 - 23:53:
vraag het nog eens en zeg dat je echt heen wil. En probeer te slijmen

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 11 okt 2009 - 10:25:
Laat je ontvoeren door mij. :'D
Dan krijg je geen straf, want ik heb je ontvoerd en ik kan het denk ik zo goed dat zelf de politiemannetjes me niet kunnen opzoeken. =]

UnknownRiot
UnknownRiot

UnknownRiot is offline

[1054]
UnknownRiot zei op 11 okt 2009 - 17:27:
Laat je ontvoeren door mij. :'D
Dan krijg je geen straf, want ik heb je ontvoerd en ik kan het denk ik zo goed dat zelf de politiemannetjes me niet kunnen opzoeken. =]

Ja ;D
Dan kan ze niet kwaad worden omdat ik er ook niks aan kan doen dat ik weg was omdat je mij hebt ontvoerd;o en dan stuur ik de politie gewoon naar het verkeerde persoontje en dan zijn we allebei blij x'D
hihi.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 11 okt 2009 - 23:29:
(...)
Ja ;D
Dan kan ze niet kwaad worden omdat ik er ook niks aan kan doen dat ik weg was omdat je mij hebt ontvoerd;o en dan stuur ik de politie gewoon naar het verkeerde persoontje en dan zijn we allebei blij x'D
hihi.

Ja dudette, ik word gewoon een crimineel. Dan sturen we de politiemannetjes gewoon naar Disney Land, omdat Mickey Mouse je ontvoerd heeft! ;D

en ik hoop voor je dat je wél mag gaan!