Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fanacties Tokio Hotel

Fanacties Tokio Hotel

1 2 3 4 5
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 okt 2009 - 9:36:
Ik dacht, waarom geen centrale topic maken over fanacties nu de nieuwe tour toch echt in zicht komt?
Ikzelf had namelijk een idee wat ik in mijn hoofd had sinds ik het liedje voor het eerst hoorde.
Ik heb het over Human connect to human!

Wanneer dat liedje komt zou ik het vet vinden als we elkaars hand pakken en de dan de armen in de lucht doen zodat zij het ook zien. En dan wou ik een onmens lange spandoek maken waarvan ik het ene kant vast houdt en iemand anders in de zaal de andere kant en waar dan opstaat: Tokio Hotel Connects Us All!

Als het heel lame is moet je het zeggen. En eigen ideetjes zijn welkom!



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 okt 2009 - 19:12:
Ik vind dat we bij Hunde allemaal knuffelhondjes in de lucht moeten gooien

Dat is ook een vet cool idee!

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 14 okt 2009 - 19:35:
En dan wou ik een onmens lange spandoek maken waarvan ik het ene kant vast houdt en iemand anders in de zaal de andere kant en waar dan opstaat: Tokio Hotel Connects Us All!


Ik denk dat je dan met meer mensen die spandoek vast moet houden, want anders zou het midden alleen maar over de grond slepen
En dat is niet echt een gezellig idee x'D

Ik vind dat we bij Hunde allemaal knuffelhondjes in de lucht moeten gooien


Dat is ook een leuk idee

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 okt 2009 - 20:05:
Anders doen we gewoon nog een fanfic meeting bij een concert XD Als ze alleen in België komen wil ik tochwel naar België voor een concert.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 okt 2009 - 20:08:
Anders doen we gewoon nog een fanfic meeting bij een concert XD Als ze alleen in België komen wil ik tochwel naar België voor een concert.

Yes!! En als het laat wordt, komen jullie allemaal op mijn studentenkamer slapen!! Wat absoluut niet gaat passen, maar we kunnen allemaal wel wat opschikken...
*ik draai door, ignore me*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 okt 2009 - 20:10:
(...)
Yes!! En als het laat wordt, komen jullie allemaal op mijn studentenkamer slapen!! Wat absoluut niet gaat passen, maar we kunnen allemaal wel wat opschikken...
*ik draai door, ignore me*



Jaaaah, en als we dan wakker worden ligt Gustav opeens naast me.
*draait mee door*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 okt 2009 - 20:25:
(...)


Jaaaah, en als we dan wakker worden ligt Gustav opeens naast me.
*draait mee door*

Ja en dan...
Wacht
Ik draai niet door.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 okt 2009 - 20:26:
(...)
Ja en dan...
Wacht
Ik draai niet door.


Jammer.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 okt 2009 - 20:28:
(...)

Jammer.

Ja ik weet het D:
Maar mijn fantasie heeft me in dit deel in de steek gelaten en is gaan vakantievieren in mijn verhaal

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 14 okt 2009 - 20:34:
Er komt vast wel nederland bij. Toch?

Dat was nog niet zeker, dat was de voorlopige tourplanning. Ik hoop voor de NL'ers dat TH ook naar NL komen. (;

En nu vind ik het weer stom dat mijn ouders mij sowieso niet naar een TH concert willen sturen. =/

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 okt 2009 - 20:45:
(...)
En nu vind ik het weer stom dat mijn ouders mij sowieso niet naar een TH concert willen sturen. =/

Wuhhh??

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 14 okt 2009 - 20:47:
(...)
Wuhhh??

Weetje wel, Tokio Hotel is geldverspilling. En één onschuldig concert is ook geldverspilling. Want ooit word je geen fan meer en je moet je geld aan iets anders uitgeven, blablabla. --' Dat was een immitatie van mijn ouders in het kort.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 okt 2009 - 20:50:
Dat is echt dom. Dan is alles wat je koopt onzin. Want óoit mensen , óoit vind je het niet leuk meer.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 14 okt 2009 - 20:57:
Daar kom jij weer met je slimme theorie! :'D
Maar, mijn ouders zijn gewoon raar. Lol maken, daar gaat het leven niet om. Nee, dat formuleer ik even fout: Lol maken mag, zolang je er niet te veel geld aan moet uitgeven. Dat verklaart ook waarom wij bijna nooit op reis gaan. Ik ben nog maar drie keer in mijn 14 jarig bestaan opreis geweest met mijn gezin. Geldproblemen hebben wij niet, maar rijk zijn we ook niet. Gewoon.. tjah, daar ben ik weer met mijn slechte beschrijving. :/
Maar goed, als wij (lees: mijn broertje, zusje en ik) iets willen, krijgen we het nooit. Enkel voor onze verjaardag, maar we moeten natuurlijk op de prijs letten. Serieus, ik word het een beetje beu al dat geldgedoe. ._.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 okt 2009 - 21:22:
Dat doet mijn moeder ook hoor. Maar uiteindelijk ben je oud genoeg voor je eigen geld.
En over de spandoek.. als het 'gespannen' wordt heb je niet meer mensen nodig (:
En allemaal @ Doriens place!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 okt 2009 - 21:35:
Phaha
@Dorien
heb jij toevallig leuke onder/boven/naast-buren die niet goed tegen lawaai en TH kunnen? ^^
@Yas
Ja, sta daar maar een heel nummer met dat verrekte spandoek te spannen terwijl je zingt en elkaars hand vasthoudt
@Rianne
Jij bent te slim voor ons.
*Brein ontploft*

@Mezelf
Je wordt hyper van TH! Zet het af!
@Frederik
Zwijg, metalnurd
@Mezelf
ALLES BETER DAN TH
@Frederik
Zwijg.
@Mezelf


Sorry, dat moest even. Want ik word melig, hyper en vrolijk van TH. ^^



1 2 3 4 5