Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Even een vraagje he...

Even een vraagje he...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 okt 2009 - 22:44:
Ja! Ik weet dat er hier mensen zijn die fantastische personages kunnen verzinnen. En ik zit een beetje vast. Dus ik hoopte dat jullie mij zouden kunnen helpen aan een personage.
Een paar dingen:
- het is een jongen
- hij is rond de 15 jaar oud
- het is een drummer

n_n~
Alvast super bedankt

xoxo <3



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2009 - 22:55:
Naam: Sam McDonough
Leeftijd: 15 (23 november)
Uiterlijk: Sam is vrij klein voor zijn leeftijd en ziet er ook veel jonger uit dan hij is. Hij is 1 meter 53, heeft rosbruin haar en een gezicht vol sproeten. Hij heeft grijsblauwe ogen en lichte wenkbrauwen. Hij is niet gespierd maar best wel sterk. Vaak draagt hij losse kledij; grote shirts, shorts met brede pijpen,...
Foto: http://pro.corbis.com/images/42-18870400.jpg?size=67&uid=3FE4BFDB-2521-4A18-B8C3-5504B6EDD3C7
Innerlijk: Bij gebrek aan kracht en lengte, laat hij zich horen door te drummen. Hoewel hij er heel schattig uitziet en iedereen in hem een engeltje ziet, is hij dat niet! Stille waters hebben diepe gronden, iets dat zeker van hem op toepassing is. Hij is heel stil, maar maak hem niet kwaad want hij kan zijn mannetje wel staan! En ook moet je niet aan zijn vrienden komen, want die zijn heilig voor hem. Daarnaast probeert hij zich staande te houden tussen de 'grote jongens' en is daarvoor bereid tot alles!
Hobby's: Drummen, skateboarden en graffiti (om bij de groep te horen), en durft er niet voor uit te komen dat hij ook piano en viool kan.
Huisdier: Een zwarte labrador, net nieuw, genaamd Pebble.
Foto: http://www.heling.nl/heling.nsf/(Images)/E935F6D798C095C1C1257162004DB5D8/$FILE/Yinti-1.JPG

Zie maar wat je ermee kan.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 17 okt 2009 - 23:03:
Oeh, zeer interessant persoon ^^
Dat van die piano en viool is cool =D
Thanks Kay!
Er mogen btw wel meer personages gemaakt worden hoor. Ik kijk wel wie ik gebruik enzo. (datklinktfout)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2009 - 23:16:
Graag gedaan. ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 18 okt 2009 - 11:34:
Naam: Tommie (achternaam verzin je zelf maar )
Leeftijd: 15 (16 juli)
Uiterlijk/Innerlijk: Hij heeft bruin haar dat tot net boven zijn schouders lang is (kromme zin XD). Hij heeft hele mooie groene ogen. Hij is in de zomervakantie een heel stuk knapper geworden, en opeens beginnen meisjes belangstelling voor hem te krijgen^^. Hij weet niet zo goed wat hij daar mee moet.
Verder is hij heel aardig en behulpzaam, en beoordeeld mensen niet snel op hun uiterlijk. Hij zou zo bij de meest populaire groepjes op school kunnen horen, maar dat wil hij niet. Hij gaat met zijn eigen vrienden om, die van het soort zijn die snel gepest zouden kunnen worden op school.
Hij kan fantastisch drummen, maar hij heeft dat zelf niet helemaal door.
Hobby's: Drummen, concerten en met vrienden rondhangen.
Huisdier: Een hond, genaamd Max.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 okt 2009 - 12:49:
Ik ben in een personage-verzin-bui.

Naam: Alex Moose
Leeftijd: 15 (30 december)
Uiterlijk: Donkerbruin haar tot net over zijn oren dat hij altijd zorgvuldig steilt (!), gebruinde huid, aanloop naar sixpack, stevige benen. Zijn dofbruine ogen zijn altijd verscholen achter zijn haar.
Foto: http://www.thegyc.com/images/comprofiler/39530_47ff65730a98a.jpg
Innerlijk: Alex is de ergste stereotiep van een macho. Hij metst zorgvuldig een muur van leugens, torent er nog steeds bovenuit en wordt aanbeden door heel veel meisjes, jongens willen allemaal bevriend met hem zijn. Maar eigenlijk is hij niets, hij is niet de koele persoon waar hij zich voor houdt, hij is gewoon heel onzeker en komt aandacht tekort omdat hij geen ouders meer heeft en bij zijn oudere broer woont.
Hobby's Drummen en naar de muziekschool gaan (voor slaginstrumenten, dus drums)
Huisdier: Een slang, genaamd Python, en een Engelse Bulldog genaamd Smirff (die naam is de afkorting van Smirnoff, iets dat Alex graag drinkt met zijn vrienden en waardoor hij zat was op een feestje ^^)
Foto: http://www.groenegids.be/Link/Website/Bedrijf/petcenter/images/fotos/bulldog%20pup-800.jpg

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 okt 2009 - 20:34:
Danke schön