Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Dieet

Dieet

1 2 3 4 5
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2009 - 19:04:
Kijk, dit idee zag ik op Q en ik hoop dat het mij ook helpt.
PS: Ik ga hier mijn gewicht opzetten, en ik wil daar liefst geen slechte commentaren over horen. Heb het er al moeilijk genoeg mee!

Kayley
Startgewicht: 81,3
Streefgewicht: 65
Dat is veel, I know, maar ik hoop hier ergens tussen die mensjes hier motivatie te vinden. [/hint]
Dorien
Starttorun, en kickbox. ^^

Ik ga elke week mijn tussengewichten hier neerzetten, en ik moet nu dus elke dag een half uurtje sporten maar omdat ik niet verveeld wil geraken, hebben jullie nog leuke ideetjes?
(PS: Een club komt nog, maar dat durf ik nu nog niet. -,-'
(PSS: Ik let ook op mijn eten, adóh)
(PSSS: Als jij ook hierboven wil komen zodat jij ook gemotiveerd kan worden, tell me.)

---Amen---



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 okt 2009 - 19:41:
(Zolang dit geen pro-ana-topic wordt... En nee, geen commentaar dí¡í¡r op. Ik zit op Totgeliebt, een ander TH-forum en daar was een Afvaltopic. Ik ben daar mod en het liep uit de hand en ik heb dat topic uiteindelijk gesloten. Want het meisje dat wilde afvallen werd er niet béter van, en de mensen die eindelijk een anorexia-achtige situatie overwonnen hadden, kregen het ontzéttend moeilijk. En ik wil niet zeggen dat dat hier ook zo gaat gaan, ik dacht er alleen aan en blaat. Ik heb het nu toch al getypt dus ik post het ook maar.)

Maar waar heb je het meest moeite mee? Met je gewicht, of met je figuur? Persoonlijk zou ik best wel veel willen wegen als ik in ruil daarvoor een prachtig figuur krijg - en aangezien spieren meer wegen dan vet...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2009 - 19:43:
Het gaat vooral om de figuur.
En ik wil geen anorexia, no fxcking way, echt niet.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 okt 2009 - 19:53:
Ga dan zwemmen - je buik verdwijnt er echt meteen van. *had op vakantie aan de hand en miste het ding zowaar*
En op internet bestaan vast wel sites met oefeningen die dit of dit effect hebben op je figuur.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2009 - 19:56:
Zwemmen is nog zo geen slecht idee.
Het zwembad van Essen ligt zo ongeveer achter mijn huis.
(Van mijn deur naar links, eerste straat rechts, bij de bocht het paadje in, paadje door, straat door, bij die bocht ook het paadje in, paadje door, je bent er)
Dus dat ga ik misschien wel doen. ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 19 okt 2009 - 20:00:
wat je ook doet - doe géén 200 vlinder, want dan ga je soort van heel erg dood.
[enmochtiemandhetnietweten, met 200 bedoel ik 200 meter, dus niet 200 banen, maar 8.]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 okt 2009 - 20:04:
Ik doe mee.
Alleen is zwemmen voor mij geen optie (ookal hebben we een zwembad in de tuin), want ik mag met mijn piercing niet in chloorwater.
Maar ik ga met mijn zus starttorun doen, en als ik dan wat conditie heb wil ik op kickboxen, daar is een vriendin van mij echt gestoord snel mee in conditie geraakt, afgevallen, en ze heeft er een beter figuur van gekregen. En de reputatie dat ze je vloert als je lastig doet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2009 - 20:05:
Oké
I'll count you in?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 okt 2009 - 20:07:
Doe maar.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 okt 2009 - 20:16:
Mijn startgewicht moet ik morgen wegen, maar ik wil terug naar 60 kilo. Dat is het gewicht dat ik had in het zesde middelbaar, voor mijn depressie, en ik wil het terug. Mijn jeans die ik toen droeg hangt nog steeds in de kast, ik moet erin passen tegen de zomer.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 okt 2009 - 20:18:
Ik ga dit jaar zwemmen. Mijn fiets is al in Leuven en ik moet alleen nog een badpak oid vinden en dan kan ik beginnen. ...en een vriend van me overhalen om mee te gaan, want no way dat ik het alleen ga doen. Dat dan weer niet.

En veel water drinken, Kayley. Ze zeggen dat je er van afvalt, maar dat heb ik nog niet gemerkt. Maar je huid wordt er mooier op en je voelt jezelf gewoon veel fijner en properder vanbinnen. ...of dat ligt aan mij en mijn grote fantasie, kan ook. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 okt 2009 - 20:20:
Tenzij je doet zoals ik, en drie liter water binnengiet. Dan moet je alleen maar vreselijk veel naar het toilet, je wordt spuugmisselijk en op lange termijn zet je maag ervan uit, wat het tegengestelde is van wat een dieet hoort te doen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2009 - 20:20:
Ik drink sowieso water.
Altijd, elk moment.
Ik lust geen cola, en fanta doet pijn aan mijn keel,
sprite lust ik ook niet en cola light doet ook pijn aan mijn keel,
fruitsap is te bitter en kersensap te zoet. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 okt 2009 - 20:21:
Tenzij je doet zoals ik, en drie liter water binnengiet. Dan moet je alleen maar vreselijk veel naar het toilet, je wordt spuugmisselijk en op lange termijn zet je maag ervan uit, wat het tegengestelde is van wat een dieet hoort te doen.

Idd. Dat effect heb ik ook gekend. Ik drink nu anderhalve liter - totdat de fles leeg is en ik te lui ben om een andere te gaan nemen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 19 okt 2009 - 20:22:
(En in plaats van "geen honger" kréég ik net honger van al dat water :'D Maar dat was ook als ik overdreven veel water dronk, als in drie anderhalveliterflessen per dag. Mijn blaas raakte er wel getraind van, maar ik werd kotsmisselijk.)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 okt 2009 - 20:23:
Ik drink eigenlijk heel weinig.
Een halve liter per dag, hoogstens.



1 2 3 4 5