Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » TH komt naar den belgique!!!!

TH komt naar den belgique!!!!

1 2 3 4 5 6 7
KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 21 okt 2009 - 18:57:
srry vr de rare titel ma kben zo hyper als 37 duracelkonijne tesame!!!!!

en wel hierom:

Attentie attentie! Tokio Hotel, de groep die in 2007 alles tilt deed slaan, is terug! Billy, Tom, Georg en Gustav verrassen en verwennen de fans met hun derde album "Humanoid" dat sinds kort verkrijgbaar is. En ze keren ook terug naar de concertzalen in februari! De gekte die uitbrak na de release van hun tweede album "Zimmer 483" blijft tot de verbeelding spreken. Tokio Hotel werd dé referentie voor een generatie tieners. Het Duitse viertal overtuigt dan ook moeiteloos, zowel door de verbetenheid die ze aan de dag leggen als door de knappe shows die ze neerzetten. Het resultaat: meer dan 10 platinum albums en 6 miljoen verkochte exemplaren wereldwijd van "Zimmer 483".

Waar Tokio Hotel ook kwam, een golf van -vooral- meisjeshysterie volgde. Met "Humanoid" scoort Tokio Hotel opnieuw. Het authentieke en bombastische geluid is weer present, met dank aan vaste producer David Jost. De composities verrassen door maturiteit. Hun eigen gekende stijl en de grote dosis charisma maken dat het nieuwe album een schot in de roos is alweer. Het is tijdloos, voor een groot divers publiek en vindt inspiratie in science fiction en moderrnisme. Eerste, sterke single "Automatic" zet de toon. In oktober 2007 en maart 2008 stond Tokio Hotel voor een tot twee maal toe geheel uitverkocht en uitzinnig Vorst Nationaal. Ook tijdens Werchter Boutique 2008 waren de Duitsers verantwoordelijk voor ongeziene taferelen in het Festivalpark. Tokio Hotel maakt dan ook graag een nieuwe afspraak met de Belgische fans. Op donderdag 25 februari komen ze opnieuw naar Vorst Nationaal!

Info & tickets :
Ticketprijs: 38 euro ( excl. reserveringskosten)
De tickets kunnen vanaf maandag 26 oktober - 9u gereserveerd worden via Proximus Go For Music : 0900 2 60 60/ www.proximusgoformusic.be


Nu nog gaan bidde dak mag gaan.....



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2010 - 9:57:
Wat is er so speciaal aan Tokio Hotel

Probeer het niet te begrijpen, you hate them or you love them ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2010 - 18:24:
Er liggen nu al mensen voor de deur. En rarara, allemaal Franstalig...
Sorry, maar ze bevestigen hun eigen stereotypen! x'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 feb 2010 - 18:36:
wat er leuk aan is dat dat !
ze lekker zijn
en georg heeft altijd leuke schoenen aan
EEN FEIT
*strijk*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2010 - 20:00:
Er liggen nu al mensen voor de deur. En rarara, allemaal Franstalig...
Sorry, maar ze bevestigen hun eigen stereotypen! x'D


Sommige al sinds vrijdag toch?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2010 - 20:07:
(...)

Sommige al sinds vrijdag toch?

Kan zijn. Luister, ik ga daar één nacht liggen, voornamelijk voor de lol en omdat Yas en ik nu eenmaal zo'n dingen doen als we samen zijn. We like being stupid, cold and moody. Maar die mensen nemen dat serieus, en dat is ENG.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 feb 2010 - 20:13:
Inderdaad.
Why the hell zou je een hele week daar liggen bevriezen? o.o
En het dan nog serieus nemen ook, like, wtf o.o
Kom je aan: "Ja, en ik heb bij Tokio Hotel een week vantevoren voor de deur gelegen omdat ik zó graag vooraan wilde staan"
Juist.... ><

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2010 - 20:14:
Ik sta altijd vooraan bij concerten, dus daar doe ik het alvast niet voor

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2010 - 20:20:
Die mensen zijn gewoon zwaar gestoord.
Morgen kan ik naar domino-day gaan kijken, wat een voorprogramma. Het eerste vak dat gezellig samen omvalt

Edit: Eén nacht kan ik trouwens wel begrijpen. Vooral in de zomer, want dan is het net kamperen. Maar een week van te voren daar gaan liggen, dat is gewoon ziek.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 feb 2010 - 20:26:
Ik sta altijd vooraan bij concerten, dus daar doe ik het alvast niet voor

Ja, daarom.
Ze kunnen ook gewoon normaal doen.
Nouja... Normaal niet.
Maar gewoon. Anders x'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2010 - 20:42:
(...)
Ja, daarom.
Ze kunnen ook gewoon normaal doen.
Nouja... Normaal niet.
Maar gewoon. Anders x'D

Dat ze ook normaal gestoord kunnen doen. Bijvoorbeeld in de zaal.
Zoiets? ^^
Maar effe ernstig, sommige van die types denken echt dat een week lang onderkoeld en chagrijnig zijn hen een betere fan maakt. Dat klasseer ik bij bandtattoo's, zeven keer dezelfde show gaan zien, 5000 euro uitgeven aan een meet-en-greet, en inbreken in hotelkamers.

Madness is rare in individuals - but in groups, political parties, nations, and eras it's the rule. ~Friedrich Nietzsche

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 feb 2010 - 20:49:
Ja, dat bedoelde ik, ja.
En ja, dat is echt heel... stom. Mja, gewoon stom [eigenlijk niet 'gewoon' stom, maarokay]
Hetzelfde met die 'fans van het eerste uur', die vinden zichzelf ook betere fans, omdat zij vanaf het begin al fan waren.
Ja, halló, ik was 10 ofzo toen TH begon ><

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2010 - 20:52:
Ik was euhm
laijk
weet ik niet precies
Aber
Ik ben ook later binnen komen vallen in het fanzijn?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2010 - 20:56:
Ja precies! Dat snap ik ook niet!
Of van die meiden die beweren fan te zijn sinds 'augustus 2005, want op de dag dat ze voor het eerst op tv kwamen zat ik toevallig duitse posten te kijken.' Alsjeblieft, mag ik even overgeven??
Btw, de meeste 'fans van het eerste uur' zijn intussen afgehaakt. Want fan-zijn is alleen cool als je met een stoere minderheid fan kan zijn. Dan ben je anders en uniek, hence cool. Massas zijn dom. Muziek verandert als er meer mensen luisteren. En er ligt een paarse kangoeroe in mijn bed te jodelen, jadiladilo.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2010 - 21:00:
Ja precies! Dat snap ik ook niet!
Of van die meiden die beweren fan te zijn sinds 'augustus 2005, want op de dag dat ze voor het eerst op tv kwamen zat ik toevallig duitse posten te kijken.' Alsjeblieft, mag ik even overgeven??
Btw, de meeste 'fans van het eerste uur' zijn intussen afgehaakt. Want fan-zijn is alleen cool als je met een stoere minderheid fan kan zijn. Dan ben je anders en uniek, hence cool. Massas zijn dom. Muziek verandert als er meer mensen luisteren. En er ligt een paarse kangoeroe in mijn bed te jodelen, jadiladilo.


Omg, dat laatste woord las ik zo verkeerd.

En ik snap niet dat je afhaakt als meer mensen het luisteren, ik ben juist kei blij dat zoveel mensen fan van hen zijn, dan vind je tenminste sneller mensen die het ook leuk vinden en zij hebben het succes dat ze wilden (ik weet niet of ze het nog steeds zo leuk vinden eigenlijk )

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 feb 2010 - 21:01:
Amen



1 2 3 4 5 6 7