Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ja, kijk maar goed! ><

Ja, kijk maar goed! ><

1 2
Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 29 okt 2009 - 16:57:
Onze wiskunde-/T.O leerkracht flirt echt nonstop met elk meisje waar hij aan les geeft. En dan was er zo'n meisje in mijn klas die wat aan haar topje zat te prutsen, kijkt hij heel subtiel in haar decoté. Like, hij kon zijn ogen er niet van houden en het meisje had het niet eens door! o.o

Like, hij zat er echt wel héél lang naar toe te kijken dat het eng werd..



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 30 okt 2009 - 20:24:
Onze wiskunde-/T.O leerkracht flirt echt nonstop met elk meisje waar hij aan les geeft. En dan was er zo'n meisje in mijn klas die wat aan haar topje zat te prutsen, kijkt hij heel subtiel in haar decoté. Like, hij kon zijn ogen er niet van houden en het meisje had het niet eens door! o.o

Like, hij zat er echt wel héél lang naar toe te kijken dat het eng werd..

1 vraagje, zit je toevallig op het Sint-Paulus college in Houthalen en heet die leerkracht Mnr. Poezen???

Voor het geval ja:
Deed die 2 jaar geleden ook in mijn klas!!!

Voor het geval nee:
Mijn TO-leerkracht deed da ook!!!! Ma iok zat helemaal vanachter en als die ook ma me 1 vinger na mij durfde wijze had hij da wel gewete!!!!

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 31 okt 2009 - 12:53:
(...)
1 vraagje, zit je toevallig op het Sint-Paulus college in Houthalen en heet die leerkracht Mnr. Poezen???

Voor het geval ja:
Deed die 2 jaar geleden ook in mijn klas!!!

Voor het geval nee:
Mijn TO-leerkracht deed da ook!!!! Ma iok zat helemaal vanachter en als die ook ma me 1 vinger na mij durfde wijze had hij da wel gewete!!!!


1. Nee, ik zit in het St. - Jozefsinstituut Handel en Toerisme. Hij heet Mr. Maes.
2. Ik negeer die man bijna altijd, en wanneer ik merk dat hij naar mijn lichaam staart rits ik mijn sweater altijd dicht. Voor de rest vind ik die leerkracht super lief en een goede leerkracht. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 okt 2009 - 13:03:
Wow
Ik schrok even
want ik zit ook op het Sint-Jozefsinstituut
maar het is niet dezelfde
Maar, meneer Maes'en zijn eng

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 31 okt 2009 - 13:11:
Wow
Ik schrok even
want ik zit ook op het Sint-Jozefsinstituut
maar het is niet dezelfde
Maar, meneer Maes'en zijn eng


Haha, hij is ook eng. Hij denkt dat hij aantrekkelijk is en de meesten vinden hem wel wat terwijl ik hem lelijk vindt. Hij heeft zo'n hele bos krulhaar enkele pukkels op zijn neus, draagt zijn broeken laag -totdat je op een dag zelfs zijn schaamhaar kon zien- kortom; hij is eng. ;x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 31 okt 2009 - 13:16:
UWH



1 2