Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Vriendjespolitiek..

Vriendjespolitiek..

1 2
Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 3 nov 2009 - 19:45:
Ja, zo vind ik het hier worden. Sorry als je dit persoonlijk opvat. Maar ik meen het. Ik bedoel, ik ben hier een tijdje van geweest om persoonlijke redenen. Ik kon het allemaal even niet aan. Kom ik terug, lijkt iedereen mij vergeten te zijn. Iedereen negeert je ook compleet. ik ga nu géén namen zeggen, want ik heb géén zin in ruzie. Ik wil enkel mijn gedacht even zeggen. Ik ben niét de enige hier die zo denkt. Soms kom ik hier enkel om verhalen te plaatsen, omdat op het forum heb ik echt geen zin meer om te komen omdat niemand je nog ziet staan.. En ik zweer het je: als er in dit topic ruzie komt eis ik een slotje. ik wil géén ruzie maken, ik wil dit gewoon kwijt.



Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 3 nov 2009 - 20:34:
(...)

Volgens mij maken veel mensen dat mee.
Zo ook ik. En ik ben er ook over geraakt.
(Over het meeste toch)


Oké. ik ga het vertellen, niemand die me hier kent dus boeiend..

Uitgebreider dan dit vertel ik niet:

mijn moeder haar nonkel zit aan de drugs (die wonen in de filipijnen). twee criminelen hebben hem neergeschoten. ze zoeken hem om hun werk volledig af te maken. en nu wilt mijn mama terug naar de filipijnen. maar de criminelen zijn niet opgepakt. like; ze zoeken mijn heeele familie.

********

de hele school heeft een pest aan me, omdat ik niet hetero ben. ik kom naar school en meteen krijg ik een lading fluostiften, een boekentas, boeken,.. in mijn gezicht.

********

de leerkrachten vermoeden iets, hebben met me gepraat. ze zagen mijn armen en hebben gezien dat ik aan zelfverminking heb gedaan.. nu ben ik dus de emo van de school

en meer vertel ik niet. krijg ik gewoon niet uit mijn strot, of ja.. handen. ik tril al erg genoeg..

Je ga mij niet wijsmaken dat iedereen dit meemaakt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 nov 2009 - 20:37:
Probleem 1: Politie?
Probleem 2: Pak gewoon de leader van de pesters eens op zijn/haar bek, dan zwijgt die wel.
Probleem 3: Praten. Echt waar, met problemen als zelfverminking mag je niet blijven lopen.

En dan ga ik nu een mensje zoeken die tegen mjn chagrijnige gedrag kan en naar mij wilt luisteren.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 nov 2009 - 20:39:
Dat is inderdaad niet wat iedereen meemaakt. En ik tril nu ook. En ik ben het met Kay eens, je moet erover praten. Maar daarom vroegen wij je ook om het te vertellen (:
En ik moet eerlijk zeggen dat ik slecht ben in mensen troosten, hoe graag ik dat ook wil ._.

Bij gebrek aan beter: sterkte en een knuffel (:

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 3 nov 2009 - 20:41:
Probleem 1: Politie?
Probleem 2: Pak gewoon de leader van de pesters eens op zijn/haar bek, dan zwijgt die wel.
Probleem 3: Praten. Echt waar, met problemen als zelfverminking mag je niet blijven lopen.

En dan ga ik nu een mensje zoeken die tegen mjn chagrijnige gedrag kan en naar mij wilt luisteren.


1. politie, is er al bij. ze vinden de twee niet. en zoals gewoonlijk heeft niemand iets gezien, behalve twee zwarte motors. --'

2. er is niet echt een leider. die mensen zijn allemaal mensjes van het 16/17/18 jaar. en dat geeft mij niet echt zo'n goed gevoel met mijn 14 jaar..

3. ik praat er al zovaak mee met de vertrouwleerkracht. ze kan niets anders doen dan luisteren, maar dat helpt niet. ik word thuis ook niet echt gezien als het zonnetje in huis. nee, voor mijn ouders ben ik een nul. hebben ze me zelf verteld.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 3 nov 2009 - 20:45:
Natuurlijk maakt niet iedereen dit mee. Maar veel mensen maken geestelijk hetzelfde mee.
Mijn zus heeft sinds haar 10de er doorheen moeten slaan, omdat ze toen al wist dat ze lesbies was. Nu is ze een gerespecteerd persoon en wordt ze gewoon 'menselijk' behandeld. Dat ga jij ook bereiken, no worries. Dat gepest ligt niet aan jou, maar aan de mensen die er niet mee kunnen handelen. Het probleem ligt bij hen.
Zelfverminking heeft mijn broertje gedaan in zijn 13de levensjaar en het kan zo zijn dat hij het nog steeds doet. Het is namelijk niet zichtbaar. Hij doet geen polsen, maar liezen. Dit betekend dat hij zo ver zit, dat hij zelfs zijn benen eraf wilt halen. Dus ik weet damn goed hoe erg dit is. En dan heb ik ook nog eens een moeder die mij de schuld geeft. Dus ik praat niet onervaren.
Ik geloof niet dat er iemand is die 100% gelukkig is, maar probeer die mooie kanten van het leven te vinden en die extra te aanbeden. Het leven is zo slecht nog niet, als je dat maar ik kan zien. Ik hou van de wereld op de manier: ik word ziels gelukkig als ik alleen maar de buitenlucht insnuif. En ik ben geen optimist, maar zéker geen pessimist!

Ik spreek uit ervaring, want ik leef ook niet in een leventje wat allemaal rooskleurig is.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 3 nov 2009 - 20:46:
Dat is inderdaad niet wat iedereen meemaakt. En ik tril nu ook. En ik ben het met Kay eens, je moet erover praten. Maar daarom vroegen wij je ook om het te vertellen (:
En ik moet eerlijk zeggen dat ik slecht ben in mensen troosten, hoe graag ik dat ook wil ._.

Bij gebrek aan beter: sterkte en een knuffel (:


Het helpt ook, denk ik. of toch voor een tijdje. maar dat komt misschien ook omdat mijn moeder en vader even uit het huis zijn. even geen geschreeuw tegen je horen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 nov 2009 - 20:54:
Dat van die nonkel en de criminelen kan ik niet veel over zeggen. Corruptie, drugs en huurmoordenaars zijn niet echt mijn vakgebied, mijn excuses.

Ik ben biseksueel. Al mijn vrienden weten dat, omdat ik er nooit een geheim van heb gemaakt. Ik sla ook al snel mensen als ze dwaas doen (niet omdat ik zo groot en sterk ben, ik heb gewoon een gezonde overdosis agressie in mijn lijf). Maar om mijn geaardheid heb ik nooit problemen gehad, wel om andere dingen.
Ik ben hoogbegaafd, heb een zware concentratiestoornis en op mijn elfde had ik in een testcentrum het hoogste percentage negatieve faalangst ooit gemeten bij mijn leeftijdsgroep. Ik ben zo ongeveer doodgepest van het eerste leerjaar tot het derde middelbaar, omdat ik 'anders' was. Ik weet dus ongeveer wat je doormaakt. En ik kan alleen maar zeggen: wie zich kwaad maakt heeft verloren. Als je laat zien dat het je raakt, heb je verloren. Negeren, maar met je hoofd hoog. Geef een even giftig weerwoord, met de breedste smile die je kan faken. En als het echt niet meer lukt: slaan helpt. Dat is misschien geen psychologisch correcte tip, maar het is wel zo. Sla als eerste, sla hard genoeg, en laat het daar verder bij. Misschien helpt het, misschien niet. Maar het voelt verdomd goed.

Voor dat krassen heb je hulp nodig. Professioneel, of gewoon van iemand in je omgeving die om je geeft. Heeft mij ook geholpen.
En de emo van de school? Zoals ik het hoor zijn dat een bende eikels op een grote hoop. Wat kan het jou schelen wat zij zeggen?
Oké, natuurlijk kan het je schelen, iedereen wordt liever aardig gevonden. Maar mensen die lol hebben om de automutilatie van een ander, hebben meestal geen aardig karakter. Wie dat niet snapt, is geen friendship material. Dan ben je beter af zonder.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 12 april 2010 - 21:21:
Ik snap heel goed dat je met deze problemen nogal van stapel bent..
Maar hoe dan ook, je moet iemand zoeken om mee te praten, het klinkt miss dom maar misschien moet je wel de kindertelefoon bellen. Ik heb vele problemen gehad en ging er in mijn gedachten helemaal kapot aan, nu nog steeds, maar ik weet dat er mensen zijn waarmee ik kan praten, daardoor is alles voor mijn gevoel nog maar de helft zo erg. Over sommige dingen praat ik zelfs alleen met vrienden die ik alleen ken op het internet, die vrienden ken ik dan heel goed en kan het goed mee vinden, dat zijn de dingen waarvoor ik me schaam tegenover bijv mijn ouders.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 9 juli 2010 - 1:56:
Life sucks, all you can do is live with.
- Vincent

Een Quote wat misschien nuttig is als je erover nadenkt.

Lollystokje
Lollystokje

Lollystokje is offline

[37]
Lollystokje zei op 21 juli 2010 - 14:52:
ik ben ook lang weggeweest. toen ik het voor het eerst deed vond ik er geen bal aan.



1 2